مبل شنی یک نفره گرد مخملی

کد ۰۰۹۵۶

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,800,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سایز متعارف و استاندارد با رویه مخملی و آستر داخلی توری و مواد درجه یک الیاف و یونولیت تشکیل شده و رنگبندی مختلفی نیز دارد این محصول برای استفاده در تمام مکان ها بخصوص منزل و تماشای تلویزیون بهترین کاربرد را دارد مبل شنی با وزن بسیار کم و قابل حمل می باشد و راحتی آن بسیار عالی و بی نظیر می باشد برای خرید و تهیه این مبل شنی می توانید آن را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران سفارش داده و کالا را درب منزل خود در هر کجای کشور تحویل بگیرید

مبل شنی یک نفره گرد مخملی از سری مبل های شنی با کیفیت و شیک بوده که نسبت به مبل های چوبی یا فلزی بسیار متفاوت است و از راحتی بالایی برخوردار می باشد. از ویژگی های خاص این محصول می توان به طراحی منحصر به فرد آن، اشاره کرد و همچنین رنگ زیبا این مبل شنی دیزاینی شیک و متفاوت را برای خانه های شما ایجاد می کند. این کالا با ظاهر گردی که دارد بسیار نرم بوده و شما می توانید زمان های طولانی را بر روی آن نشسته و به استراحت، مطالعه، تماشای تلویزیون و..... بپردازید و همچنین لازم به ذکر است نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی شده تا هنگام استفاده از آن راحتی بسیاری را تجربه کنید. جنس بدنه این مبل از پارچه مخمل بسیار مرغوب و درجه یک بوده که مقاومت و کیفیت بسیار بالایی دارد و همینطور دارای ضخامت مناسبی بوده و از لطافت مطلوبی نیز برخوردار می‌باشد که در حین استراحت حس راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

این رویه با ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن مانع از ایجاد تعریق در استفاده‌های طولانی مدت خواهد شد و علاوه بر این به راحتی از بدنه محصول جدا می شود و شما می توانید آن را به راحتی مورد شستشو قرار دهید. محتوای داخلی این کالا از مواد درونی بسیار مرغوب و سبک تشکیل و پر شده که علاوه بر استحکامی که دارد بسیار انعطاف پذیر بوده و با نشستن بر روی آن فرم بدن شما را گرفته و شما احساس خوبی را تجربه خواهید کرد. همچنین این کالا  احتیاج به هیچ گونه راه اندازی خاصی نداشته و فقط با چندین بار استفاده، فرم می گیرد. مبل شنی یک نفره گرد مخملی دارای ابعادی مناسب برای استراحت افراد سنگین وزن و بزرگسالان بوده که با بهترین نوع رویه موجود در بازار تولید شده است. وزن اندک و تحمل وزن بالای این مبل شنی استفاده از آن را آسان تر نموده است. خرید این محصول ایده آل با تحمل وزن بالا به صورت اینترنتی و حضوری از سراسر کشور از طریق نمایندگی اینتکس تهران مقدور می باشد. 

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهاینتکس تهران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی یک نفره گرد مخملی از با کیفیت ترین محصولات اینتکس تهران به شمار می آید که علاوه بر راحتی بسیار بالایی که داشته بسیار نرم و با لطافت نیز می باشد و شما می توانید با نشستن بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کنید. این کالا با توجه به ابعاد و اندازه ای دارد قابل استفاده برای محیط های خانگی و اداری شما بوده که می توانید با خرید این مبل جلوه ای متفاوت را برای منازل خود فراهم سازید. همچنین این مبل علاوه بر رنگی که در تصویر مشاهده می کنید، در رنگ بندی های دیگر نیز موجود می باشد که شما می توانید به دلخواه و طبق نیاز و سلیقه خود آن را سفارش دهید. رویه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که بسیار نرم و لطیف بوده و شما با نشستن بر روی آن احساس خوبی خواهید داشت. شما می توانید این محصول را به راحتی به هر مکان و جایگاهی که مایل هستید، جا به جا کنید. از دیگر ویژگی های این مبل می توان به قابلیت تغییر میزان نرمی و سفتی آن اشاره کرد و همینطور این محصول علاوه بر راحتی بالایی که دارد، قیمت مناسب و ارزانی نیز داشته که به همین دلیل خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. امروزه که همه ی افراد به دنبال راحتی و آرامش می باشند این مبل شنی یک نفره می تواند بهترین گزینه برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت شما باشد، جنس بدنه مرغوب و بادوام این محصول از دیگر نکات مثبت این مبل به شمار می رود که علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد تعریق بودن بسیار مقاوم در برابر وزن و فشار بالا، ضربه و حتی نور مستقیم خورشید بوده است که خیال شما را از بابت خرید این کالا آسوده می کند. 


انعطاف پذیری قسمت نشیمنگاه 

این مبل شنی با توجه به جنس و طراحی مقاوم و نیز نوع ساخت مهندسی و مدرن خود می تواند بستری بسیار مناسب را برای افراد به ارمغان بیاورد. این محصول دارای فرو رفتگی در قسمت نشیمنگاه خود بوده که همین ویژگی باعث شده تا هنگام استفاده و نشستن بر روی آن کمر و ستون فقرات شما در بهترین حالت ممکن قرار گرفته و شما علاقه مندان در صورت استفاده طولانی مدت و نشستن بر روی آن به هیچ عنواان دچار کمر درد، خستگی و یا درد های عضلانی نشوید. تمام سعی طراحان این محصول بر این بوده که مبل شنی با کیفیت بالا و خاضیت طبی در عین زیبایی و مدرن بودن تولیده کرده و به دست خریداران عزیز برسانند.  


جنس بدنه و رنگ بندی متنوع

جنس بدنه و رویه این مبل شنی از جنس مخمل بودهکه جنس فوق العاده مقاوم و در عین حال ضخیم دارد. البته این نوع پارچه در زیبایی این محصول هم بسیار تاثیر گذار بوده و باعث شده تا یک کالای جذاب تولید شده و ب دست مصرف کنندگان برسد. لازم به ذکر است بدنه و رویه این محصول کاملا ضدآب و ضد تعریق می باشد و شما عزیزان می توانید بدون نگرانی و در مدت طولانی از این محصول استفاده کنید. همچنین این مبل شنی دارای رنگ بندی های مختلفی نیز بوده  شما می توانید این محصول را در رنگ و طرح های مختلف خریداری کرده و برای بهتر شدن دیزاین منازل و یا ادرات و... از آن استفاده کنید.


 نحوه استفاده و کاربرد آن 

این مبل شنی ایده آل به صورت کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندزی خاصی ندارد و فقط کافیست تا شما محصول خود را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مد نظر خود قرار دهید. همچنین درباره کاربرد این محصول نیز باید ذکر کرد که شما می توانید بر روی آن نسشته و استراحت کنید و یا چند ساعتی را به کار کردن با لپ تاپ، تماشای تلویزیون و نیز بازی های کامپیوتری و گیم نت بپردازید. 


سخن پایانی 

مبل شنی یک نفره گرد مخملی، محصولی با کیفیت و با مقرون به صرفه ترین قیمت بوده که دارای دو سال ضمانت جهت آسوده خاطر بودن خریداران عزیز است. شما می توانید این مبل شنی منحصر به فرد و فوق العاده آن را از طریق سایت اینتکس تهران خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...