عنوان مقاله : معرفی لوازم جانبی همراه استخر پیش ساخته

لوازم جانبی استخر پیش ساخته یکی از ملزوماتی می باشد که به هنگام خرید استخر پیش ساخته باید به فکر تهیه آن باشید تا بتوانید در هنگام استفاده از محصول خریداری شده بهترین عملکرد را مشاهده کنید . در این مقاله سعی بر این امر داریم تا لوازم جانبی استخر پیش ساخته را به شما معرفی کنیم تا بدانید در هنگام خرید کدام یک از این لوازم ضروری و کدام یک جنبه ی فانتزی دارد و می توانید با آن ها ساختاری جذاب تر را به وجود آورید پس توصیه می کنیم برای بدست آوردن اطلاعات دقیق و جامع تر در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته : پمپ تصفیه آب را می توان از ضروری ترین لوازم همراه برای استخرهای پیش ساخته با حجم آب بالا دانست . این محصول در جهت تمیز و شفاف نگه داشتن آب داخلی استخر پیش ساخته نقش بسزایی دارد و به کمک آن می توانید آبی مناسب برای آب تنی در اختیار داشته باشید . به نوعی می تون گفت که استفاده از استخرهای پیش ساخته متوسط و بزرگ بدون پمپ تصفیه آب می تواند غیرممکن باشد و در این خصوص عملکرد قابل قبولی را به دلیل راکد ماندن آب مشاهده نخواهید کرد و باید آب داخل استخر را به صورت مداوم تعویض نمایید ، اما در صورت استفاده از پمپ تصفیه آب به راحتی می توانید از آب داخلی استخر در مدت زمان بسیار بیشتری بدون آلوده و کدر شدن آب استفاده کنید . پمپ های تصفیه آب دارای دو نوع پرمصرف می باشند که به نام پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ تصفیه آب شنی شناخته می شوند ؛ انتخاب نوع پمپ تصفیه آب بستگی به حجم آب استخر شما دارد . 

گرمکن آب استخر پیش ساخته : گرمکن آب استخر پیش ساخته یکی از تجهیزات جانبی می باشد که باید به همراه پمپ تصفیه آب مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند گردش آب را ایجاد کند و به گرم شدن آب کمک کند . این محصول در استخرهای پیش ساخته کاربرد دارد و مناسب برای استخرهای بتنی و سنتی نیست . گرمکن های آب استخر پیش ساخته توسط برندهای بسیاری تولید می شوند که محبوب ترین برند تولیدکننده این تجهیزات را می توان برند اینتکس دانست که بهترین عملکرد را برای شما به نمایش می گذارد .

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته : جارو اسکیمر های استخر پیش ساخته از جمله لوازم تمیز کردن سطح بدنه استخر می باشند که کمک شایانی در این جهت به شما می کنند . این محصولات در دو نوع جارو اسکیمر دستی و جارو اسکیمر اتوماتیک در بازار موجود می باشد که بسته به نیاز و سلیقه ای که دارید می توانید آن ها را تهیه و به استفاده بپردازید . این محصولات قابلیت اتصال به برق شهری را در نمونه های موجود در بازار دارند و اشیا و آلاینده های موجود درون آب را به خوبی پاکسازی می کنند و از این رو بیشتر برای استخرهای پیش ساخته فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و در جهت تمیز نگه داشتن آب استخر بسیار کابردی هستند .

نردبان استخر پیش ساخته : نردبان استخر پیش ساخته یکی از لوازم جانبی می باشد که درون بسته بندی بسیاری از مدل های استخر آماده دیده می شود . بهترین برندهای تولید کننده نردبان استخر پیش ساخته که از تولید کنندگان استخر آماده نیز هستند برند اینتکس و بست وی می باشند . اگر قصد انتخاب و خرید نردبان استخر پیش ساخته را داشتید باید بگوییم که بهترین متریال برای این لوازم جانبی ، آلومینیوم ضد زنگ می باشد زیرا نردبان به دلیل ماهیت استفاده ای که دارد در تماس با آب استخر می باشد و امکان زنگ زدگی در صورت ضد زنگ نبودن در آن بسیار بالاست . همچنین از نردبان های آلومینیومی ضد زنگ با خیالی راحت می توانید در فضای باز و آب و هوای شرجی و رطوبت بالای هوا نیز استفاده کنید .

زیرانداز و درپوش استخر پیش ساخته : زیرانداز استخر پیش ساخته عمدتا به صورت برزنتی تولید می شود و برای جلوگیری از سایش بدنه استخر آماده با سطح زمین به کار گرفته می شود تا آسیبی به بدنه وارد نشود . علاوه بر زیرانداز های برزنتی امروزه می توانید از تاتامی های مخصوص استخر پیش ساخته نیز استفاده کنید تا سطحی نرم تر را در اختیار داشته باشید . همچنین درپوش هایی نیز برای جلوگیری از ورود آلایندگی به درون آب استخر تعبیه شده است که از جنس برزنتی می باشد و عملکرد خوبی را در این حوزه از خود به نمایش می گذارد . درپوش و زیرانداز های برزنتی باید دقیقا مطابق با ابعاد استخری که انتخاب می کنید تهیه شوند تا بتوانند حوزه مورد نظر شما را به خوبی پوشش دهند .

سایبان استخر پیش ساخته : برخی از افراد از استخرهای پیش ساخته در محیط های باز استفاده می کنند که البته تصمیمی جذاب می باشد و آب تنی در محیط باز می تواند تجربه ای بی نظیر تر باشد ، به همین خاطر برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به افراد در حال آب تنی می توانید از سایبان های مخصوص استخر پیش ساخته استفاده کنید . سایبان استخر پیش ساخته در ارتفاع ایده استاندارد و در ابعاد مختلفی وجود دارند که بسته به استخری که در اختیار دارید می توانید بهترین نوع سایبان را برای خود استفاده کنید . برپایی سایبان های استخر پیش ساخته کار سختی نیز و در این خصوص نیاز به مدت زمان زیادی نخواهید داشت و به راحتی قابل جمع آوری نیز هستند و در هنگام جمع شدن نیز فضای زیادی را از شما اشغال نخواهند کرد .

آبنما و تجهیزات نورپردازی استخر پیش ساخته : این دسته از لوازم جانبی را می توان از جمله تجهیزات زیبایی و فانتزی سازی استخرهای آماده دانست که می تواند استخر شما را به محیطی جذاب برای آب تنی در شب تبدیل کند . تجهیزات نورپردازی علاوه بر فضای بیرونی استخر در جهت نورپردازی درون آب نیز وجود دارد که محیط درونی استخر را نیز فوق العاده جذاب می کند . این تجهیزات در تنوع گسترده ای در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد و دست شما برای انتخاب و سفارش این لوازم جانبی به خوبی باز است و تنوع سلیقه ای گسترده ای را پوشش می دهد .

خرید لوازم جانبی استخر پیش ساخته باید از فروشگاهی معتبر انجام بگیرد تا کیفیت فراتر از استاندارد و در واقع اورجینال را برای شما به همراه داشته باشد . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته و لوازم جانبی در ایران با سابقه بلند بالایی که دارد تمامی لوازم ذکر شده را برای شما در تنوع گسترده ای فراهم آورده است و هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می توانید این تجهیزات را بررسی ، انتخاب و خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی در این خصوص کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .