عنوان مقاله : کاناپه بادی تخت شو یک نفره

کاناپه بادی تخت شو یک نفره می تواند بهترین انتخاب برای استراحت چه به صورت نشسته و چه به صورت خوابیده در خانه و محیط های کاری شما باشد . کاناپه های بادی از جمله محصولات چند کاره ای می باشند که علاوه بر استفاده به صورت کاناپه ، قابلیت استفاده به عنوان مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی را دارند . در واقع می توان گفت که با خرید کاناپه بادی تخت شو با یک تیر چند نشان می زنید و در بسیاری از هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد . این محصولات دارای مدل های متنوعی می باشند و در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده اند و علاوه بر استراحت به جهت پذیرایی نیز قابلیت استفاده را دارند . یکی از مزیت های این محصولات ، اشغال فضای کم پس از خالی شدن باد می باشد ، که به این خاطر می تواند مورد استفاده افرادی که دارای خانه های نه چندان بزرگ هستند قرار بگیرد . در ادامه این مطلب سه تا از برترین و پرفروش ترین کاناپه های بادی تختخواب شو یک نفره را به شما معرفی می کنیم تا به هنگام خرید آن ها را زیر نظر داشته باشید و بررسی کنید .

کاناپه بادی تخت شو یک نفره اینتکس

کاناپه بادی تخت شود یک نفره اینتکس مدل intex 68565 را می توان از پرفروش ترین کاناپه های بادی یک نفره دانست که توسط برترین برند تولیدکننده محصولات بادی یعنی اینتکس ساخته شده است . این کاناپه بادی ساخته شده از پی وی سی مخمل می باشد که راحتی وصف ناپذیری دارد . نشیمنگاه این کاناپه بادی به صورت سه تکه می باشد که با باز شدن ابعادی به طول 221 سانتی متر را برای شما به وجود می آورد که قابل استفاده برای افراد قد بلند نیز است . حداکثر وزنی که برای این کاناپه بادی قابل استفاده می باشد 136 کیلو گرم است و از رویه ای ضد تعریق بهره می برد که باعث می شود قابل استفاده در انواع آب و هوا باشد . این محصول به دلیل استفاده از متریال سبک و درجه یک به خوبی وزنش کاهش پیدا کرده است و وزنی برابر با 4.3 کیلو گرم دارد که به سادگی می توانید آن را جا به جا کنید . این کاناپه بادی اینتکس همانند بسیاری از مدل های دیگر برای راه اندازی احتیاج به پمپ باد های مجزا دارد و برای راه اندازی آن مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای را نیاز دارید .

کاناپه بادی تخت شو یک نفره بست وی

کاناپه بادی تخت شو یک نفره بست وی مدل Bestway 75065 مدلی موفق از برند بست وی می باشد که در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده است . نمونه یک نفره این کاناپه بادی با وزن نسبتا سنگین 7.3 کیلو گرمی که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در محیط های خانگی برای تماشای تلویزیون و استراحت باشد . این کاناپه بادی دارای طول دو متری می باشد که از این رو می تواند برای افراد قد بلند نیز مورد استفاده قرار بگیرد . رویه این محصول به صورت کامل از رویه پی وی سی مخمل ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت بوده و در برابر فشار و ضربه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این کاناپه بادی تخت شو به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 137 کیلو گرم را داراست و برای راه اندازی آن نیاز به پمپ بادهای مجزا دارید . روی این کاناپه بادی بست وی به صورت کاملا ضد تعریق ساخته شده است و قابل استفاده به عنوان مبل ، تخت و تشک و کاناپه می باشد .

کاناپه بادی تخت شو یک نفره بست وی مدل Bestway 67277 نمونه ای دیگر از کاناپه های بادی برند بست وی می باشد که با بدنه ای رنگی تولید شده است . رنگ های تولید شده این کاناپه بادی یک نفره تخت شو ، آبی ، نارنجی و سبز می باشد که بسته به سلیقه خود می توانید از آن استفاده نمایید . این کاناپه های بادی در ظرفیت های یک نفره تولید شده است و حداکثر وزنی که می توانید از آن استفاده کنید 120 کیلو گرم است . نشیمنگاه این کاناپه بادی به صورت دو تکه می باشد که کاملا بادی و ضد تعریق است . این محصول قابلیت استفاده به عنوان تخت بادی ، مبل بادی و تشک بادی را دارد که در واقع با خرید آن می توانید با یک تیر چند نشان بزنید . وزن این محصول بسیار سبک و بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که از آن می توان به عنوان سبک ترین کاناپه بادی تخت شو یک نفره نام برد . این کاناپه بادی نیز همانند دیگر کاناپه های بادی معرفی شده فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن باید از پمپ باد های دستی و یا برقی مجزا استفاده کنید که قابل خرید از نمایندگی اینتکس تهران می باشد .

قیمت کاناپه بادی تخت شو یک نفره

کاناپه های بادی تختخواب شو دارای مدل های بسیاری می باشند که در این میان می توان ظرفیت های یک نفره و دو نفره را مشاهده کرد . بسیاری از پارامترها از جمله برند سازنده ، جنس بدنه و مواد اولیه ای که در ساخت این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد ، لوازم جانبی همراه کاناپه که توسط برندهای سازنده درون بسته بندی برخی از این محصولات قرار می گیرد و همچنین نرخ ارز در کشور در تعیین قیمت تاثیرگذار است . به همین خاطر این قیمت های تغییراتی را شامل می شود و علاوه بر آن هر کدام از مدل ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند زیرا پارامترهای ذکر شده را دارا هستند . اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت کاناپه بادی تخت شو یک نفره را اعلام کنیم می توانیم بگوییم که شروع قیمت این محصولات از 700.000 تومان تا 2.000.000 تومان می باشد .

خرید کاناپه بادی تخت شو یک نفره

پس از انتخاب مدل مد نظرتان باید به سراغ انتخاب فروشگاهی برگزیده بروید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند و رضایت حداکثری خریداران را به همراه داشته باشد . این فروشگاه علاوه بر وب سایت جامعی که دارد و خرید اینترنتی را مهیا کرده است ، برای بسیاری از افراد که خواستار خرید حضوری کاناپه بادی هستند شعب حضوری را دایر نموده تا این امکان برای ساکنین شهرهای دارای نمایندگی فراهم شود . در حال حاضر شما عزیزان علاوه بر خرید اینترنتی می توانید خرید حضوری را اگر در استان تهران و مازندران هستید با مراجعه به شعب حضوری تجربه کنید . همچنین برای بررسی و مشاهده تمامی مدل های موجود در فروشگاه می توانید به دسته بندی کاناپه بادی تختخواب شو از طریق منوی سایت مراجعه کرده و با سفارش محصول مورد نظر ، کاناپه خود را هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .