نحوه استفاده از قایق بادی یکی از نکاتی می باشد که در افزایش طول عمر این دسته از محصولات بسیار تاثیرگذار بوده و موجب این می شود تا بتوانید سالهای طولانی از قایق خود استفاده نموده و با مشکلی مواجه نشوید . قایق بادی یک وسیله بصرفه برای کسانی می باشد که قصد تفریح و یا ماهیگیری های موقت داشته و نیاز به یک قایق فایبرگلاس نداشته و یا امکان حمل و نقل آن را ندارند . قایق بادی عموما دارای وزن کمی بوده و مناسب برای حمل و نقل بوده و می توان از آن برای تفریح در داخل دریا ، سد ، رودخانه و یا برکه می باشد . قایق های بادی دارای کیفیت های مختلف و ابعاد مختلفی نیز بوده که در ادامه به بررسی کامل آن ها خواهیم پرداخت تا شما انتخابی دقیق داشته باشید و بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . 

قایق بادی اینتکس و قایق بادی بست وی از محصولات محبوبی میباشند که به سبب کیفیت بالا و همچنین متنوع بودن طرفداران بسیاری داشته و می تواند گزینه مناسبی برای یک قایق بادی تفریح و یا حرفه ای باشد . قایق بادی اینتکس دارای نمونه های مختلفی می باشد که هریک مناسب برای استفاده در مکان های خاصی می باشند که به معرفی انواع آن ها خواهیم پرداخت . 

قایق بادی اکسپلورر اینتکس یکی از قایق های اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در استخر و یا دریا های آرا می مباشد و عموما برای استفاده کودکان تولید شده است و مناسب برای آب های آرام می باشد . قایق بادی چلنجر نیز یکی دیگز از قایق های اینتکس می باشد که به رنگ زرد بوده و مناسب برای تفریحات آبی در دریا و آب های آرام می باشد که دارای چندین اندازه بوده و می توانید بسته به نیاز خود ابعاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید . قایق بادی سی هاک نیز یکی از معروف ترین قایق های بادی اینتکس می باشد که دارای قسمتی مخصوص برای قرارگیری لنسر بوده و می توان از آن برای ماهیگیری و یا تفریح در انواع آب ها استفاده نمود . 

قایق بادی اکسکروشن یکی از محبوبترین قایق های اینتکس می باشد که به سبب ابعاد متنوع و همچنین کیفیت بالای بدنه توانسته است ت.جه بسیاری را به سمت خود جلب کند . بدنه این قایق بادی ترکیبی از پی وی سی و برزنت بوده و کیفیت بسیار بالایی داشته و می توان از آن در آب های خروشان و یا دریا های مواج استفاده نمود . همچنین بسیاری از این قایق به عنوان قایق بادی تفریحی و ماهیگیری نیز استفاده می کنند . قایق بادی اکسکروشن در سه نمونه سه نفره ، چهار نفره و پنج نفره تولید شده است و مناسب برای کسانی میباشد که نیاز به یک قایق بادی حرفه ای برای تفریحات خود دارند . 

قایق بادی مارینر را می توان بهترین نمونه قایق بادی اینتکس دانست که به سبب استفاده از پی وی سی برزنتی دولایه در تولید بدنه توانسته است به یکی از مقاوم ترین و همچنین محبوب ترین قایق های بادی تبدیل شود و بتواند یک محصول مناسب برای استفاده های طولانی مدت در تمامی آب ها باشد . قایق بادی مارینر نیز دارای محل مخصوصی برای قرار دادن لنسر ماهیگیری بوده و کاربرد های متنوعی نیز دارد . تمامی این محصولات به همراه خود دو عدد پارو پمپ باد دستی داشته و می توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی قایق را باد نموده و از آن استفاده کرد . البته در این میان باید به قایق بادی کایاک اینتکس نیز اشاره نمود که دارای چندین نمونه بوده و مناسب برای تفریح و همچنین تمرین می باشد و دارای ابعاد متنوع و همچنین ساختار های متفاوتی نیز می باشد . 

شرکت بست وی نیز دارای نمونه های متنوعی می باشد که قایق های بادی رفت ست ، قایق بادی هیدروفورس ، قایق بادی جیمینی ، قایق بادی کاسپین ، قایق بادی ویاگر و قایق بادی مارین برخی از قایق های شرکت بست وی می باشند که دارای کیفیت های بالایی بوده و مناسب برای تمامی آب ها نیز ساخته شده اند . قایق های بادی بست وی نیز عموما دارای بدنه هایی از پی وی سی و برزنت بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند . همچنین تمامی قایق های شرکت بست وی نیز دارای پمپ و پارو بوده و شما را از خرید جداگانه لوازم برای قایق بی نیاز خواهد کرد .

از محبوب ترین قایق های شرکت بست وی می توان به قایق بادی جیمینی اشاره نمود که دارای بدنه ای سه لایه از جنس برزنت بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد که به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و همچنین کسانی که نیاز به تعداد زیادی قایق می باشند از این نمونه برای نیاز خود استفاده می کنند .

 نحوه استفاده از قایق بادی  شرط اصلی در افزایش طول عمر قایق می باشد که بستگی به نوع استفاده و همچنین نحوه نگهداری از قایق دارد . اولین مراقبت از قایق بادی جلوگیری از برخورد این محصولات با اشیاء نوک تیز بوده که باعث سوراخ شدن این محصولات خودهند شد . البته باید به این نکته اشاره نمود که در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید به راحتی ان را تعمیر نموده و از ان استفاده نمود . همچنین از دیگر مراقبت های ویژه قایق بادی می توان به استاندارد میزان باد آن اشاره نمود که می بایست از وارد کردن فشار بیش از حد باد به محصول جلوگیری کنید تا عمر محصول شما بالاتر برود .

ترجیحا از کشیدن قایق بادی بر روی زمین و ساحل خودداری کنید تا اشیاء نوک تیزی که بر روی زمین و سواحل وجود دارند موجب آسیب رسیدن به محصول شما نشوند . اطلاعات تکمیلی درباره قایق بادی و خرید انواع قایق بادی را می توانید از مشاورین فروش فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی جویا شوید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید .