عنوان مقاله : نکاتی برای انتخاب بهترین استخر پیش ساخته

دانستن نکاتی در خصوص انتخاب بهترین استخر پیش ساخته می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم گیری را در هنگام خرید استخر پیش ساخته داشته باشید . این محصول به عنوان کالایی محبوب در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می تواند دشواری های خود را داشته باشد و به همین خاطر بهتر است تا با اطلاعات کافی به سراغ خرید این محصولات بروید تا بهترین تصمیم گیری را که مطابق با نیازهای تان است داشته باشید . استخرهای پیش ساخته یکی از دسته بندی های محصولات تابستانی می باشند که از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار هستند و به همین خاطر با هر سبک و سلیقه ای که دارید دست خالی از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته بیرون نخواهید آمد .

در خصوص ساختار طراحی بدنه این محصولات باید بگوییم که خوشبختانه استخر های پیش ساخته را می توانید در ساختارهای گرد ، مربعی و مستطیلی در اختیار داشته باشید که نشان از تنوع بی نظیر این محصولات دارید و جلوه ای جذاب را برای خانه و یا ویلای شما به همراه خواهد آورد . لازم به ذکر است که فارغ از انتخاب ساختار بدنه این محصولات بهتر است تا ابعاد محیطی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید و به ابعاد یک الی دو متر از حاشیه های استخر فضایی را خالی بگذارید زیرا نصب لوازم جانبی همچون پمپ های تصفیه آب در این حدود ابعاد از شما می گیرد . رنگبندی بدنه استخر های پیش ساخته اغلب در رنگ های آبی ، سفید و طوسی می باشد که تنوع قابل قبولی را در این زمینه نیز می توان مشاهده کرد .

اما یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر آماده باید مدنظر داشته باشید ، جنس بدنه و متریال استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات می باشد . استخرهای پیش ساخته دارای ساختارهای برزنتی و فایبرگلاس می باشند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارا می باشند و با توجه به محیطی که در اختیار دارید و شرایطی نصب محیطی می توانید جنس بدنه مدنظر خود را انتخاب نمایید . استخر پیش ساخته برزنتی به صورت چند لایه در بدنه به کار گرفته می شود و بر روی آن از الیاف شمعی استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد .

هر دو نوع استخر پیش ساخته برزنتی و فایبرگلاس قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارند اما اگر قصد نصب استخر خود را درون زمین دارید بهترین انتخاب برای شما استفاده از استخر های پیش ساخته فایبرگلاس می باشد . زیرا استخرهای فایبرگلاس دارای بدنه های مقاوم سازی شده ، با کیفیت تر و مناسب تر برای استفاده در شرایط محیطی درون زمین می باشند .  قیمت استخر های پیش ساخته برزنتی از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس ، مقرون به صرفه تر می باشد اما استخرهای فایبرگلاس طول عمر بیشتری دارند و می توانید سالیان سال بدون دغدغه از شرایط مختلف از آن ها استفاده کنید و با آب تنی در کنار خانواده و دوستان ، لحظات فراموش نشدنی را سپری نمایید .

در این میان گزینه های دیگر استخر پیش ساخته نیز به خوبی به چشم می خورد و فروش های فوق العاده ای را نیز به خود اختصاص می دهد . استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته ایزی ست که در واقع دسته بندی میانی استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته می باشد . استخر های فریمی برای آب تنی مناسب می باشد و می توان این مدل از استخر آماده را به عنوان ارزان ترین گزینه در نظر گرفت که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین استخرهای ایزی ست که بدون ستون می باشند و حالت نیمه بادی و برزنتی دارند از گزینه های ایده آل برای استفاده در خانه ها و باغ و ویلا می باشند که با صرف هزینه های بسیار پایین تر از استخرهای برزنتی و فایبرگلاس می توانید خریداری کنید و از آب تنی در آن لذت ببرید .

برند سازنده استخری که انتخاب می کنید نیز یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد . با توجه به سابقه بلند بالایی که در زمینه فروش و عرضه استخرهای پیش ساخته و همچنین میزان رضایت مصرف کنندگان داریم باید بگوییم که استخر پیش ساخته اینتکس ، استخر پیش ساخته بست وی و استخر پیش ساخته ایرتکس از محبوب ترین و البته پرفروش ترین گزینه های بازار می باشند که علاوه بر قیمت های منصفانه ، کیفیت ساخت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند ؛ ما در این مقاله نیز به شما پیشنهاد می کنیم تا خرید خود را از این سه برند مطرح انجام دهید تا کیفیتی فراتر از استانداردهای تعیین شده را مشاهده کنید و لحظات فراموش نشدنی را سپری کنید .

لوازم جانبی یکی از پارامترهای جدایی ناپذیر استخرهای پیش ساخته می باشند که تاثیر بسزایی در کارایی این محصولات ایجاد خواهند کرد . از مهمترین و اساسی ترین لوازم جانبی موجود که باید در هنگام استفاده از استخرهای پیش ساخته آنها را به همراه داشته باشید می توان به پمپ تصفیه آب ، نردبان ، درپوش و زیرانداز اشاره داشت که هر کدام در زمانی مشخص کارایی خود را به خوبی به نمایش می گذارند . توجه داشته باشید که پمپ تصفیه آبی که انتخاب می کنید باید بر حسب حجم آب استخر شما باشد تا بتواند آبی پاکیزه و شفاف را برای شما به همراه آورد . همچنین در هنگام خرید استخر پیش ساخته توجه داشته باشید که نردبان همراه آن و یا نردبانی که به صورت مجزا خریداری می کنید از جنس آلومینیوم ضد زنگ باشد زیرا نردبان های کنار استخر در تماس با آب می باشند و این امر می تواند موجب زنگ زدگی آن شود ، پس به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید .

در خصوص قیمت استخرهای پیش ساخته باید بگوییم که این محصولات به دلیل تنوع بسیاری که دارند قیمت های مشخصی را نخواهند داشت . پارامترهایی همچون جنس بدنه ، ابعاد و ظرفیت استخری که انتخاب می کنید ، برند سازنده محصول و لوازم جانبی که همراه آن درون بسته بندی قرار دارد ، همه و همه می تواند قیمت نهایی استخر پیش ساخته را جا به جا کند . یکی از اساسی ترین راه ها برای استعلام قیمتی استخرهای پیش ساخته در تنوع گسترده این می باشد که به دسته بندی موجود در همین وب سایت از طریق منوی سایت مراجعه کرده و استعلام قیمتی را به همراه تصاویر و توضیحات هر محصول از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته بگیرید . همچنین برای برخورداری از مشاوره تخصصی و رایگان کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .