هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

خرید های اینترنتی چادر مسافرتی همواره یکی از راه های بسیار ساده و سریع خرید بوده که بسیاری از افراد به جای رفتن به فروشگاه ها و بازار می توانند در خانه نشسته و با استفاده از کامپیوتر یا گوشی موبایل به اینترنت متصل شده و با استفاده از درگاه های پرداختی ، محصول و کالای خود را خریداری کنند . عمدتا در فروشگاه های اینترنتی شما می توانید تنوع بسیار زیادی را از محصول مورد نظر خود مشاهده کنید و به راحتی به مقایسه آن ها بپردازید ، چرا که در خانه نشسته اید و زمان و فرصت کافی را برای تحلیل داشته و می توانید کالاهای بعضا گران قیمت خود را با خیال راحت خریداری کنید . یکی از وسایل پر کاربرد و پر طرفداری که بیشتر افراد اقدام به خرید اینترنتی آن ها می کنند می توان به چادر مسافرتی اشاره کرد .

یکی از سوالاتی که ممکن است بسیاری از مشتریان داشته باشند این است که بورس چادر مسافرتی در تهران و یا دیگر شهر ها کجاست ؟ آیا در نزدیکی محل سکونت شما فروشگاه چادر مسافرتی وجود دارد یا خیر ؟ بهترین فروشگاه برای خرید چادر مسافرتی کدام است ؟ اما شما می توانید با اتصال به اینترنت و با یک سرچ ساده به فروشگاه های اینترنتی که در زمینه فروش چادر مسافرتی فعالیت می کنند را یافته و با توجه به معتبر بودن سایت ، محصول خود را از آن خریداری کنید . اما خرید های اینترنتی نیز برخی از دردسر های خاص خود را دارند ، به عنوان مثال بیشتر افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از چادر مسافرتی خود در هنگام خرید دچار تردید می شوند ، پس نیاز است تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا با خیال راحت بتوانید خرید خود را انجام دهید . در ادامه مطلب برای پاسخ به سوال " هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟ " همراه ما باشید .

هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم ؟ نکات زیادی در رابطه با چادر های مسافرتی وجود دارد که بایستی در هنگام خرید اینترنتی به آن توجه داشته باشید چرا که محصول برای شما غیر قابل لمس بوده و نمی توانید به صورت حضوری آن را خریداری کنید . قبل از خرید نیاز است تا استاندارد های یک چادر مسافرتی را به شما عزیزان معرفی کنیم .

مارک چادر مسافرتی

یکی از نکاتی که در هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی بایستی به آن توجه داشته ... نام برند بسیار حائز اهمیت است ، نام برند و مارک چادر مسافرتی نیز به همان میزان پر اهمیت است ، چرا که برند های شناخته شده و معتبر محصولات با کیفیت تری را تولید می کنند که خرید باشید ، مارک یا نام تولیدی چادر مسافرتی می باشد . همانطور که  در بیشتر وسایل دیجیتال و شما موجب برخورداری از محصولات با کیفیت می شود . مارک های اورجینال و اصلی چادر مسافرتی محصولات خود را طبق استاندارد های جهانی تولید می کنند به همین دلیل محصولاتی معتبر داشته و به طور حتم رضایت شما را به دنبال خواهد داشت . چادر های مسافرتی به طور کلی به دو دسته چادر مسافرتی ایرانی و خارجی تقسیم می شوند که بهترین و پر طرفدار ترین آن ها را معرفی می کنیم .


چادر های مسافرتی چون کلمن ، کلمبوس ، شنگیوآن ، کووآ ، فرینو ، هاسکی ، سامسونگ ، بست وی ، ایزی کمپ و کینگ کمپ از شناخته شده ترین چادر های مسافرتی خارجی هستند که در راس آن ها چادر های مسافرتی آمریکایی چون کلمن و کلمبوس از محبوبیت بسزایی برخوردار می باشند ، همچنین چادر های حرفه ای و کوهنوردی فرینو و هاسکی نیز از بهترین مدل های چادر مسافرتی هستند که در سطح جهان شناخته شده هستند . چادر های مسافرتی دیگری چون اف آی تی ، ساینا و هلال نیز از سری چادر های مسافرتی تولید داخل هستند که به عنوان معتبر ترین چادر مسافرتی ایرانی از آن ها یاد می شود . در راس پر فروش ترین چادر مسافرتی ایرانی می توان به چادر مسافرتی اف آی تی یا fit اشاره کنیم که از نظر ساختاری و جنس بهترین و محبوب ترین چادر مسافرتی ایرانی هستند . چادر های هلال نیز از کیفیت بالایی برخوردار اند و عمدتا توسط نیرو های امدادی مورد استفاده قرار می گیرند .

استاندارد های چادر مسافرتی

یک چادر مسافرتی اورجینال و اصل دارای استاندارد های به خصوصی است که این استاندارد ها در سطح جهانی بوده و بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده چادر های سفری موظف به رعایت آن می باشند . به عنوان مثال تمامی چادر های مسافرتی فارغ از نوع ساختار فریم و طراحی ظاهری بایستی ضد آب باشند . ضد آب بودن از صفات بارز چادر مسافرتی اورجینال و اصل است که برند های معتبر نام برده آن را رعایت کرده اند . همانطور که اشاره شد تمامی چادر های مسافرتی می بایست ضد آب باشند ، پس تمامی نمونه ها مانند چادر مسافرتی حرفه ای ، معمولی و ساحلی نیز از بدنه ضد آب تشکیل شده اند .

ضد آب بودن چادر مسافرتی نیز بسته به جنس استفاده شده در ساخت بدنه و پایه ها می باشد ، بنابراین در هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی خود به جنس پایه و بدنه چادر مسافرتی توجه داشته باشید . بهترین گزینه ها برای ساخت بدنه چادر مسافرتی پارچه های شمعی و برزنتی می باشد ، پارچه های شمعی به دلیل نازک بودن وزن بسیار کمی دارند ، همچنین عایق بودن آن ها در برابر سرما ، رطوبت ، باد شدید ، نور خورشید  و ... نیز باعث شده است تا بیشتر چادر های مسافرتی از بدنه های پلی استری یا پلی اورتانی که نوعی پارچه شمعی هستند ساخته شوند .

از اجناس دیگری چون تفلون ، برزنت ، اکسفورد ، pvc و نایلون نیز برای ساخت برخی از قسمت های چادر نیز استفاده می شود . علاوه بر جنس بدنه ، جنس پایه و نوع آن نیز بسیار مهم است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید . چادر های اصل و اورجینال اغلب از اجناسی چون آلومینیوم یا فایبرگلاس ساخته می شوند زیرا استحکام آن ها بالا بوده و وزن کمی دارند .

ابعاد چادر مسافرتی

در هنگام خرید اینترنتی چادر مسافرتی علاوه بر نکات پیشین بایستی به ابعاد محصول نیز دقت داشته باشید . برخلاف نوشته و اطلاعاتی که برخی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی از نظر تعداد نفراتی که می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند ، شما می بایست به ابعاد چادر دقت کنید و به نسبت آن چادر مسافرتی خود را خریداری کنید . به عنوان مثال چادر های مسافرتی 6 نفره برای استفاده 3 نفر به صورت خوابیده و دراز کش طراحی شده اند چرا که 6 نفر به صورت نشسته در داخل چادر جای می شوند ، این در حالی است که در هنگام استفاده از چادر مسافرتی ممکن است وسایل همراه خود را به داخل چادر بیاورید پس بهتر است چادری را به مراتب بزرگ تر از نیاز خود انتخاب نمایید . به طور میانگین یک فرد نیاز به 2 متر طول و 80 الی 100 سانتی متر برای استراحت کردن نیاز دارد .