وارد کننده استخر پیش ساخته

با ورود استخر های پیش ساخته به بازار های جهانی بسیاری از مردم در ابتدا با شناخت کمی که نسبت به این محصولات پیش ساخته داشتند از خرید آن ها امتناع کردند ، اما با گذر زمان و با کسب اطلاعات بیشتر نسبت به استخر های پیش ساخته بسیاری از مردم اقدام به خرید استخر پیش ساخته کردند و استقبال بسیار زیادی از این نوع استخر ها کردند . با ورود و استقبال مردم از استخر های پیش ساخته دیگر بیشتر افراد از ساخت استخر های بتنی و سیمانی صرف نظر کردند چرا که استخر های پیش ساخته دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند . شما می توانید استخر های پیش ساخته را در ایران نیز تهیه و خریداری کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین وارد کننده استخر پیش ساخته به صورت مستقیم از خود شرکت اینتکس چین در ایران است که می توانید محصول خود را از این مرکز فروش به راحتی خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس تهران با تجربه بسیار بالای خود در زمینه خرید و فروش استخر پیش ساخته و تنوع بسیار بالای خود به قطب اصلی فروش استخر پیش ساخته در ایران تبدیل شده است که شما می توانید با خیال راحت از اصالت و سلامت کالا اقدام به خرید استخر پیش ساخته خود کنید . فروشگاه اینتکس وارد کننده استخر پیش ساخته در ایران به دلیل واردات و فروش مستقیم و بدون واسطه استخر های پیش ساخته ، این محصولات را با قیمت ارزان و مناسب برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید این محصولات پیش ساخته کنند . 

همانطور که اشاره شد فروشگاه اینتکس تهران استخر های پیش ساخته متنوعی را در فروشگاه خود دارد ، به همین دلیل دست شما در انتخاب و خرید استخر پیش ساخته در طرح ها و ابعاد مختلف باز است و می توانید به دلخواه خود محصول مدنظرتان را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس استخر های پیش ساخته خود را با بررسی ها وتحقیقاتی که انجام داده است محصولات خود را از بهترین شرکت ها و تولید کنندگان مطرح دنیا نظیر استخر پیش ساخته اینتکس و استخر پیش ساخته بست وی انتخاب کرده است . اینتکس و بست وی اولین ، بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات بادی و استخر پیش ساخته هستند که تجربه بالای آن ها موجب شده است تا در ساخت استخر پیش ساخته موفق باشند .

استخر های پیش ساخته محصولاتی هستند که از قبل در شرکت تولید شده و تنها می بایست آن ها را راه اندازی و نصب کنید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید . استخر های پیش ساخته در ابعاد متنوعی تولید شده اند که نمونه های 3 متری ، 5 متری ، 6 متری ، 7 متری و 10 متری آن در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد . لازم به ذکر است که استخر های پیش ساخته تنها مستطیلی شکل نیستند و چه بسا اشکال دیگری همچون استخر های پیش ساخته گرد ، بیضی و چند ضلعی نیز ساخته شده اند که شما می توانید به نسبت دلخواه خود یکی از آن ها را خریداری کنید . 

اینتکس و بست وی که هر دو از تولید کنندگان آمریکایی استخر پیش ساخته هستند محصولاتی مشابه و متفاوت یکدیگر تولید کردند و نزدیک به دو دهه است که در یک رقابت سالم اقدام به تولید استخر های پیش ساخته جدید تر و با کیفیت تر کردند ، همین موضوع نیز باعث شده است تا استخر های پیش ساخته جدیدی را با کیفیت فوق العاده بالا و با امکانات بیشتر را داشته باشیم . فروشگاه اینتکس که بزرگ ترین وارد کننده استخر پیش ساخته است تمامی این محصولات پیش ساخته را به همراه اقلام همراه به فروش می رساند ، در واقع شما با خرید استخر پیش ساخته ، پکیج کاملی از این محصول را دریافت می کنید .

از وسایل و اقلام همراه استخر های پیش ساخته می توان به روکش ، زیر انداز ، نردبان و پمپ تصفیه آب اشاره کرد . از روکش یا درب استخر به منظور جلوگیری از افتادن اشیاء و گرد و خاک به داخل استخر پیش ساخته استفاده می شود که در صورت عدم استفاده از استخر می توانید از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که استخر های پیش ساخته را معمولا بر روی زمین راه اندازی می کنند بهتر است که از یک زیر انداز برای راه اندازی استخر پیش ساخته استفاده کنید . از دیگر لوازمی که همراه استخر های پیش ساخته می باشد ، نردبان است که به منظور رفت و آمد راحت تر به استخر مورد استفاده قرار می گیرد . 

اما در تمامی استخر های پیش ساخته ای که فروشگاه اینتکس آن ها را وارد می کند پمپی با عنوان پمپ تصفیه آب استخر قرار دارد که وجود آن برای هر استخر بزرگی ضروری است . با وجود پمپ های تصفیه در کنار استخر های پیش ساخته فروشگاه اینتکس ، دیگر نیازی به خرید پمپ تصفیه آب استخر مجزا را نخواهید داشت . وقتی اب به مدت طولانی در یک محل به صورت راکد قرار بگیرد می تواند زمینه را برای رشد باکتری ها ، جلبک و ... شود که در نتیجه منجر به آلوده شدن ، کدر شدن و بوی نامطبوع شود . از آن جا که استخر های پیش ساخته حجم و ظرفیت زیادی دارند نمی توان به صورت مکرر آب استخر را تمیز کرد به همین دلیل نیاز است تا با استفاده از یک پمپ تصفیه آب آب موجود در استخر را مرتبا تصفیه کنید .

پمپ های تصفیه ای که در کنار محصولات پیش ساخته فروشگاه اینتکس قرار دارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین قدرت کافی را برای تصفیه آب استخر مورد نظر و مربوطه خود را دارند چرا که پمپ های تصفیه را همان سازندگان استخر های پیش ساخته به نسبت ابعاد و حجم استخر طراحی و تولید می کنند . در این میان می توان به انواع پمپ های تصفیه پر قدرت فیلتری ، شنی و نمکی اشاره کرد . وارد کننده استخر پیش ساخته اینتکس علاوه بر واردات استخر ها ، پمپ های تصفیه آب قوی مجزایی را نیز در فروشگاه خود موجود کرده است تا در صورت نیاز بتوانید پمپ های تصفیه آب استخر را به صورت مجزا خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس علاوه بر واردات استخر پیش ساخته و فروش آن با قیمت مناسب و ارزان به صورت اینترنتی و حضوری ، خدمات پس از فروش این استخر ها را نیز انجام می دهد . از جمله خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس تهران می توان به ارسال و نصب استخر های پیش ساخته و همچنین تعمیرات و جابجایی آن ها اشاره کرد . از آن جا که نحوه راه اندازی صحیح در استخر های پیش ساخته مهم است شما می توانید از نصاب های حرفه ای فروشگاه اینتکس در جهت راه اندازی استخر خود کمک بگیرید . بدین ترتیب استخر پیش ساخته شما شامل گارانتی شده و می توانید با خیال راحت از استخر پیش ساخته خود در سال های طولانی لذت ببرید . شما می توانید انواع استخر های پیش ساخته را در ابعاد مختلف و طراحی های متفاوت از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و مراحل ارسال و نصب محصول خود را به فروشگاه بسپارید .