عنوان مقاله : پرفروش ترین استخرهای پیش ساخته بست وی

استخر پیش ساخته یکی از کابردی ترین و مقرون به صرفه ترین نمونه های استخر خانگی می باشد که به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند و خود را به عنوان جایگزین شایسته ای برای استخرهای بتنی تبدیل کند . این محصولات در نمونه های مختلفی توسط برندهای مشهور جهانی تولید می شوند و یکی از سوالاتی که در هنگام خرید استخر پیش ساخته برای بسیاری از افراد پیش می آید در خصوص بهترین برند تولید کننده استخر پیش ساخته و همچنین بهترین مدل می باشد . در پاسخ به این سوال در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران سعی در این داریم تا بهترین مدل ها از هر برند را به شما معرفی کنیم ، به همین خاطر در مقالات گذشته اقدام به معرفی بهترین مدل های استخر پیش ساخته اینتکس کردیم و حال برای شما بهترین مدل های برند بست وی را به معرفی خواهیم گذاشت پس بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات و جامع و مفیدی را کسب کنید .

استخر پیش ساخته مستطیلی بزرگ بست وی مدل Bestway 56670

اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته بزرگ هستید ، قطعا یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی مدل 56670 می باشد که ابعادی به مشخصات ( طول : 956 سانتی متر ، عرض : 488 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) می باشد . این استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد و می تواند فضای مورد نیاز برای استفاده با تعداد نفرات بالا را فراهم آورد . این استخر پیش ساخته علاوه بر استفاده های تفریحی در بسیاری از صنایع همچون ذخیره آب کشاورزی و پرورش انواع ماهی نیز کاربرد دارد و یکی از پرفروش ترین و البته بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته بازار به شمار می آید .


یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای این استخر پیش ساخته ، پمپ تصفیه آب فیلتری و یا شنی بزرگ می باشد که توسط برند اینتکس درون بسته بندی آن قرار داده شده است . همچنین علاوه بر پمپ تصفیه آب می توان نردبان آلومینیومی ضد زنگ ، درپوش و زیرانداز را مشاهده کرد که شما را به صورت کامل از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا از استخر پیش ساخته راحت می کند . وزن این استخر پیش ساخته 224 کیلو گرم می باشد و مدت زمان نصب و راه اندازی آن را می توان دو الی سه ساعت دانست . دریچه تخلیه آب تعبیه شده بر روی بدنه این محصول نیز قابلیت اتصال به انواع شیلنگ باغچه را دارد و بهاین ترتیب می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان باغ خود استفاده کرده و از هدر رفت آب جلوگیری به عمل می آید .

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب بست وی مدل Bestway 56725

استخرهای پیش ساخته گرد طرفداران خاص خود را دارند و می توان آن ها را یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین دسته بندی های ساختاری استخر پیش ساخته دانست . این استخر پیش ساخته که در سال جدید میلادی توسط برند بست وی معرفی شده است ، ساختارهای ساده و یکدست استخرهای قدیمی این برند را به صورت کلی جمع کرده است و در بدنه بیرونی خود از طراحی جذاب بهره می برد . همچنین در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته می توان پنجره های دایره ای شکل را مشاهده کرد که عکس های جذابی را از زیر آب برای شما فراهم می کند تا آب تنی خاطره انگیزی داشته باشید .

این محصول نیز همانند دیگر مدل های معرفی شده ، دارای بدنه برزنتی دو و سه لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد  . البته باید گفت که با توجه به ارتفاع 122 سانتی متری که این استخر پیش ساخته دارد ، مناسب برای آب تنی به همراه دوستان می باشد و از شیرجه شدن در آن باید خودداری کنید . درون بسته بندی این استخر پیش ساخته می توان پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ مخصوص بست وی ، زیرانداز و درپوش و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ را مشاهده کرد که پکیجی کامل و جذاب را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار خواهد داد .

استخر پیش ساخته فریمی بزرگ بست وی مدل Bestway 56424

اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته با کیفیت و البته مقرون به صرفه و جمع و جور هستید یکی از برترین انتخاب ها برای شما خرید استخر پیش ساخته مدل 56424 می باشد . این استخر پیش ساخته با ابعاد بزرگی که دارد به راحتی می تواند فضای مورد نیاز برای آب تنی دسته جمعی را فراهم کند و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند استخر پیش ساخته شخصی در محیط های خانگی ، باغ و ویلا را به سرعت راه اندازی و اقدام به استفاده از آن نمایند . این مدل از استخر پیش ساخته به همراه خود دارای یک پمپ باد فیلتری بزرگ نیز می باشد که به راحتی حجم آب 5700 لیتری این استخر را تصفیه می کند و آبی شفاف را به شما هدیه می دهد .

همچنین برای خالی کردن آب این استخر نیز کار سختی را پیش رو ندارید زیرا در بخشی از بدنه آن یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ های خانگی را دارد و به این ترتیب می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان حیات خود استفاده کرده و از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آید . دیواره های این استخر پیش ساخته ، از متریال برزنتی دو و سه لایه بهره می برد و ستون های نگهدارنده از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که با خیالی راحت می توانید از آن در فضای باز و در آب و هوای شرجی و رطوبت استفاده کنید و کاملا در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشد .

لازم به ذکر است تمامی مدل های استخر پیش ساخته بست وی به همراه ده ها مدل دیگر از این برند در نمایندگی رسمی برند بست وی و اینتکس در ایران موجود می باشد و همین حالا می توانید این محصولات را از طریق همین وب سایت و با مراجعه به دسته بندی استخر پیش ساخته بررسی ، انتخاب و خرید نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید محصول را درب منزلو یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و از آب در کنار خانواده و یا دوستان لذت ببرید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی در خصوص استخر پیش ساخته همین حالا می توانید با مشاورین ما از طریق شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف وب سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .