عنوان مقاله : پرفروش ترین قایق های بادی اینتکس

اطلاع از پرفروش ترین قایق های بادی اینتکس می تواند مراجعی برای دانستن برترین مدل های قایق بادی این برند باشد تا بهترین تصمیم گیری را در این خصوص داشته باشید . اینتکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی می باشد که در زمینه قایق بادی نیز فعالیت گسترده ای دارد و به همین خاطر هر ساله در کاتالوگ ارائه شده توسط این برند می توان مدل های متنوع قایق بادی را مشاهده کرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند . در خصوص برند این محصولات بادی بگوییم که قایق بادی اینتکس یکی از برترین انتخاب ها در زمینه قایق بادی می باشد و با خیالی راحت می توانید کیفیت فوق العاده و استاندارد را با قیمت های مقرون به صرفه تجربه نمایید ، پیشنهاد می کنم اگر شما هم قصد خرید قایق بادی اینتکس را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا پرفروش ترین قایق های بادی اینتکس را به شما معرفی کنیم .

قایق بادی مارینر 4 اینتکس

به جرات می توان گفت که پرفروش ترین و محبوب ترین قایق بادی برند اینتکس ، مدل مارینر می باشد که در ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه شده است . در این بخش ما قایق بادی مارینر 4 نفره را بررسی می کنیم که دارای ساختار بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که در بخش هایی از آن از متریال دو لایه استفاده شده است تا به راحتی در برابر فشار ، ضربه و سایش بر روی آب از خود مقاومت نشان دهد . این قایق بادی مناسب برای استفاده در دریا و دریاچه نیز می باشد و شور بودن آب نمی تواند محدودیتی برای بدنه این قایق باشد و با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز و سرپوشیده استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 500 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت فوق العاده ی آن دارد و به راحتی می تواند چهار نفر بزرگسال را بر روی خود نگهداری کند . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن می توان یک پمپ باد مخصوص برند اینتکس ، دو پارو و ساک حمل را مشاهده کرد که مجموعه ای کامل از لوازم جانبی را در اختیارتان قرار می دهد . وزن 45 کیلو گرمی این محصول کمی سنگین است و دلیل این امر را می توان دو لایه بودن بدنه و همچنین ابعاد بزرگ قایق دانست . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 328 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و راحتی را برای اسکان افراد ایجاد می کند . سه سکوی بادی بر روی کف فایبرگلاس این قایق بادی قرار گرفته است که باعث می شود تا امنیت قایق حتی در آب های خروشان نیز به خوبی حفظ شود . این قایق بادی قابلیت نصب انواع موتورهای بنزینی و برقی را در بخش عقبی خود دارد .

قایق بادی اکسکروشن 5 اینتکس

قایق بادی مدل اکسکروشن را می توان بزرگ ترین قایق بادی اینتکس دانست ؛ قایق بادی که با ابعاد بزرگی که به مشخصات ( طول : 366 سانتی متر ، عرض : 168 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) ایجاد می کند ، می تواند به راحتی فضای ایده آل برای اسکان پنج نفر بزرگسال را فراهم کند . شما می توانید تا وزن 455 کیلو گرم به صورت استاندارد از این محصول استفاده کنید و بدنه آن به خوبی برای استفاده در آب های آرام ، مواج و شور و یا به زیر نور آفتاب استانداردسازی شده است و محدودیتی در محیط استفاده از قایق نخواهید داشت . به همراه این قایق بادی دوپاروی آلومینیومی یک طرفه ، یک پمپ باد دستی بزرگ و یک ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود تا جا به جایی محصول را بیش از پیش ساده تر کند .

وزن این مدل از قایق بادی با برخلاف ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و دارای وزنی بالغ بر 25 کیلو گرم می باشد . همچنین وینیل دو لایه برزنتی استفاده شده در ساختار بدنه این محصول قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و به همین خاطر در هنگام خالی شدن از باد فضای کمی را اشغال می کند و می توانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . کف این قایق بادی چه از داخل و چه از خارج به صورت بادشونده می باشد و سکوی های بادی تعبیه شده در بخش داخلی این محصول در راحت تر نشستن شما ، نقش بسزایی خواهند داشت . این قایق بادی نیز به همانند قایق بادی مارینر اینتکس ، قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی را بر روی خود دارد اما برای قرار دادن موتور باید از اهرم نگهدارنده استفاده کنید که نیاز به خرید مجزا خواهد داشت .

قایق بادی دو نفره کایاک اکسکروشن اینتکس

اگر طرفدار قایق های بادی کایاک هستید یکی از پیشنهادهای مقرون به صرفه و البته با کیفیت به شما می تواند قایق بادی پرفروش دو نفره کایاک اکسکروشن باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای فوق العاده با کیفیت و ساخته شده از پی وی سی دو لایه برزنتی می باشد که کیفیت ساخت بالای خود را به خوبی به رخ می کشد . با توجه به بکارگیری این نوع متریال دو لایه در بدنه قایق فوق ، وزن آن کمی سنگین تر از سایر قایق های بادی دو نفره و بالغ بر 19 کیلو گرم می باشد اما کیفیت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد . قابلیت تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم است که برای قایق های بادی با ظرفیت دو نفره بزرگسال استاندارد می باشد . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 384 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که فضای استانداردی را برای شما در هنگام پارو زدن ایجاد می کند . به همراه این قایق بادی نیز می توان دو عدد پاروی بزرگ دو طرفه ، یک پمپ باد دستی و ساک حمل دسته دار را مشاهده کرد که نیاز شما به خریدهای مجزا را به صورت کامل برطرف می کند .

نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین عرضه کننده محصولات بادی اینتکس در ایران با سابقه 17 ساله ای که دارد به عنوان بهترین فروشگاه محصولات بادی اینتکس شناخته می شود . این فروشگاه در زمینه قایق بادی نیز فعالیت گسترده ای دارد و جدیدترین مدل های این برند را می توانید در دسته بندی قایق بادی از طریق منوی همین وب سایت مشاهده کنید . به همراه تمامی قایق های بادی فروشگاه اینتکس تهران ، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فرش حرفه ای وجود دارد و علاوه بر پیش از خرید ، پس از خرید نیز با خدمات پشتیبانی ، خیالی آسوده خواهید داشت . در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام می توانید همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .