عنوان مقاله : پرفروش ترین قایق های بادی بست وی

قایق بادی یکی از لوازم بادی می باشد که در بسیاری از فصول سال برای تفریحات آبی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد . بسیاری از افراد در هنگام خرید قایق بادی به دنبال شناسایی بهترین و پرفروش ترین مدل ها می باشند تا بتوانند انتخاب درستی در این زمینه داشته باشند و بهترین عملکرد را مشاهده کنند . برند بست وی یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی در دنیا می باشد که در زمینه تولید قایق های بادی نیز به خوبی عمل کرده است و مدل های مدرن و کاربردی را هر ساله در کاتالوگ های خود معرفی می کند . با توجه به سوالات بسیاری که در این زمینه پرسیده شده است و دغدغه بسیاری از افراد می باشد ، در این مقاله سعی در این امر داریم تا پرفروش ترین قایق های بادی بست وی را به شما معرفی کنیم تا انتخابی مطابق با نیازهای تان داشته باشید ، پس اگر شما هم قصد خرید قایق بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

قایق بادی بست وی مدل جیمینی 5 نفره

به طور قطع می توان گفت یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل های قایق بادی بست وی ، مدل جیمینی آن می باشد . این قایق بادی دارای متریالی درجه یک و با کیفیت در ساختار بدنه خود می باشد که می تواند عملکرد فوق العاده ای را در آب های دریا با شرایط جوی مختلف از خود به نمایش بگذارد . شرکت بست وی در ساخت بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه با نخ ابریشمی استفاده کرده است که می تواند وزن های بالا را بر روی خود به راحتی نگهداری کند .

 همچنین بدنه این قایق بادی در برابر فشار و ضربه نیز به خوبی مستحکم سازی شده است و با خیالی راحت می توانید از آن در آب های شور و به زیر نور خورشید استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . کف این قایق بادی ساخته شده از آلومینیوم مقاوم می باشد که به صورت شیار دار ساخته شده است تا به خوبی بتوانید تعادل خود را حتی در سرعت های بالای قایق نیز به راحتی حفظ کنید . این قایق بادی در بخش عقب خود دارای نگهدارنده موتور می باشد و جزو دسته بندی قایق های بادی موتوری به شمار می آید که می توانید بر روی آن از انواع موتور های برقی و بنزینی استفاده کنید . 

وجود لوازم جانبی کامل شامل پمپ باد ، پارو و برچسب تعمیرات از جمله مزیت هایی می باشد که شما را از خرید مجزای لوازم جانبی بی نیاز می کند . به دلیل استفاده از آلومینیوم در کف بدنه این قایق بادی وزن آن کمی سنگین تر از استانداردهای جهانی و بالغ بر 68 کیلو گرم می باشد . اما کیفیت ساخت بالای آن باعث شده تا ارزش خرید فوق العاده ای داشته باشد و با توجه به مقاوم سازی بالایی که بر روی آن ایجاد شده با خیالی راحت می توانید از آن تا وزن 640 کیلو گرم استفاده نمایید که برای نگهداری شش نفر بزرگسال فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد .

قایق بادی بست وی مدل ویجر 3 نفره

قایق بادی ویجر یکی از جدیدترین مدل های قایق بادی بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است . این قایق بادی در ظرفیت سه نفره به راحتی می تواند وزن سه نفر بزرگسال را با قابلیت تحمل وزن 260 کیلو گرمی که دارد بر روی خود مهار نماید . بدنه این محصول تماما به صورت بادی می باشد و در بخش کف آن از پی وی سی برزنتی دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . با نگاهی دقیق تر به کف این قایق بادی می توان حالت مواج را بر روی آن مشاهده کرد که برای جلوگیری از لیز خوردن نقش بسزایی خواهد داشت . همچنین سکوهای بادی درون این قایق بادی تعبیه شده است که برای نشستن افراد ایده آل می باشد . با توجه به بکارگیری متریال سبک در ساختار بدنه این قایق بادی ، وزن آن به خوبی سبک نگه داشته شده است و به 15 کیلو گرم رسیده است که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید .

قایق بادی بست وی مدل هیرو 2 نفره

اگر به دنبال یک قایق بادی جمع و جور و با کیفیت هستید که به همراه شریک زندگی خود به دل طبیعت بزنید ، قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند قایق بادی بست وی دو نفره مدل هیرو باشد . این قایق بادی دارای بدنه ای ساخته شده از متریال پی وی سی برزنتی می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و نور خورشید دارد و با خیالی راحت می توانید از آن در آب های شور نیز استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت . این محصول به همراه خود بسته بندی کاملی از لوازم جانبی را دارد که از مهمترین لوازم جانبی همراه آن می توان به پمپ باد دستی بزرگ بست وی ، دو پاروی آلومینیومی با کیفیت و ساک حمل و برچسب تعمیرات مخصوص بست وی اشاره کرد که نیاز شما به خرید هر گونه لوازم جانبی را به صورت کامل برطرف می کند . با توجه به بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه این محصول ، شما عزیزان می توانید از آن تا وزن 270 کیلو گرم استفاده کنید که برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال فراتر از استاندارهای تعیین شده نیز می باشد .


فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین عرضه کننده قایق بادی در ایران ، یکی از مطمئن ترین انتخاب ها برای خرید مدل های مختلف قایق بادی بست وی و اینتکس می باشد . این فروشگاه تنوع بی نظیری از جدیدترین مدل های قایق بادی را در اختیار شما قرار می دهد که با ارزان ترین قیمت در ایران به همراه ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش برای شما ارسال می شود تا خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت کند . اگر شما هم قصد خرید قایق بادی را دارید می توانید همین حالا به دسته بندی قایق بادی اینتکس از طریق منوی سایت مراجعه کرده و مدل های متنوع را به همراه قیمت و توضیحات دقیق و کارشناسی شده مشاهده نمایید .