چادر مسافرتی هاسکی 2 نفره مدل Flame

یکی از نیاز های اصلی در مسافرت و کمپینگ ها برخورداری از چادر مسافرتی مناسب و ایمن است تا بتوانید در هنگام استراحت، با خاطر آسوده بخوابید و به استراحت بپردازید. این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند به طوری که افراد می توانند مطابق با هر ظرفیتی، به راحتی دست به انتخاب زده و از میان تنوع بسیار بالای انواع چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. یکی از پرطرفدار ترین این محصولات خصوصا در چادر های مسافرتی با کاربری حرفه ای، چادر های مسافرتی دو نفره هستند. در میان تنوع بالای چادر های مسافرتی حرفه ای با ظرفیت دو نفر، چادر مسافرتی هاسکی 2 نفره مدل Flame یکی از محبوب ترین انواع این محصولات محسوب می شود. این محصول در ابتدا توجه افراد را به جهت برخورداری از ظاهر زیبا و اسپرت خود جلب می کند و طراحی خاص و کاربردی آن در کنار برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد موجب شده است تا بتواند به فروش بالایی برسد. در این مطلب به معرفی مشخصات این چادر مسافرتی می پردازیم و ویژگی های چادر مسافرتی هاسکی 2 نفره مدل  Flame را بررسی می کنیم.

امکان استفاده در طوفان 

این محصول طراحی خاص و ویژه ای دارد که به خوبی در شرایط  و آب و هوای طوفانی و با وزش باد شدید قابل استفاده خواهد بود. طراحی این چادر مسافرتی موجب شده است تا این محصول پس از راه اندازی به خوبی با سطح زمین منطبق شود و وزش شدید باد اثری بر روی آن نداشته باشد. به همین دلیل در هنگام وزش باد کمترین اصطکاک را با جریان باد برقرار کرده و می توانید به راحتی از آن در محیط هایی که امکان طوفان شدید وجود دارد استفاده کنید. این محصول در اطراف نیز دارای گیره هایی می باشد که نسبت به سایر محصولات مشابه، از تعداد بیش تری برخوردار است. این گیره ها توسط میخ و طناب نصب به سطح زمین متصل شده و شما می توانید با خاطر آسوده در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید. این گیره ها مانع از واژگون شدن و حرکت های زیاد چادر مسافرتی در اثر وزش باد خواهد شد. 

ابعاد و ظرفیت 

این محصول دارای ابعادی استاندارد و ظرفیت مناسبی است که فضای کافی را برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت دراز کش در اختیار شما قرار می دهد. طول این چادر مسافرتی برابر با 295 سانتی متر وعرض آن نیز معادل 145 سانتی متر است که دو نفر بزرگسال به خوبی می توانند در داخل این چادر مسافرتی قرار گرفته و بخوابند. هم چنین در صورت استفاده برای نشستن این ظرفیت تا 3 الی 4 نفر نیز متغیر می باشد. از ویژگی های دیگر این چادر مسافرتی نیز برخورداری از ارتفاع 110 سانتی متری می باشد. این محصول با ارتفاع مناسب و استاندارد خود فاصله مناسبی را از سطح زمین می گیرد و شما به راحتی می توانید در داخل آن نشسته و یا حرکت کنید. این چادر مسافرتی دارای ابعاد بسته بندی مناسب و بسیار کوچکی است که پس از استفاده و جمع کردن به ابعاد بسیار کوچکی تبدیل شده و می توانید در ساک حمل قرار دهید. این محصول به خوبی به کوله پشتی شما متصل می شود و می توانید به راحتی آن را در سفر ها و کمپینگ ها به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید.

راه اندازی آسان

یکی از دلایل محبوبیت بالای انواع چادر های مسافرتی عصایی، امکان راه اندازی و جمع کردن آسان آن می باشد. به طوری که این محصولات را می توانید در زمانی کوتاه جمع کرده و به سادگی نیز برپا کنید. سازه های این محصول نیز به صورت عصایی طراحی شده اند و در داخل بدنه اصلی قرار دارند. این سازه های عصایی نیازی به سر هم بندی و راه اندازی ندارند و شما به راحتی می توانید آن ها را در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی کرده و از آن ها استفاده نمایید. پیش از راه اندازی نیز لازم است تا ابتدا فضای مناسبی را برای قرار دادن این محصول انتخاب نمایید. این محیط باید متناسب با ابعاد چادر مسافرتی بوده و هم چنین مسطح و هموار باشد. هم چنین لازم است تا فضا را جهت عدم وجود اشیای تیز مانند سنگ و چوب نیز بررسی کنید. سپس چادر مسافرتی را از بسته بندی خارج کرده و با کشیدن بدنه محصول به طرفین، چادر مسافرتی به راحتی آماده استفاده خواهد شد. پس از راه اندازی نیز می توانید این محصول را توسط میخ و طناب نصب به سطح زمین متصل نمایید. پس از استفاده نیز این محصول به راحتی و در زمانی کوتاه جمع شده و در ساک حمل قرار می گیرد. پس از راه اندازی این محصول لازم است تا از کشیدن بدنه محصول بر روی زمین خودداری کنید. در صورت نیاز به جابه جایی، چادر مسافرتی را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس انتقال دهید. 

کیفیت بالای بدنه

این محصول از بدنه ای از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان تشکیل شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و کیفیت بسیار عالی دارد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول به مدت طولانی استفاده کنید بدون اینکه نیاز به خرید چادر مسافرتی جدید داشته باشید. این بدنه ضد آب است و به دلیل طراحی خاص بدنه چادر مسافرتی، در صورت بارش باران، آب باران بر روی چادر مسافرتی جمع نشده و به سطح زمین می لغزد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت استفاده در اشعه های نور خورشید استفاده کرد. نور مستقیم خورشید بر روی بدنه این محصول اثری نداشته و موجب افت کیفیت آن نخواهد شد. هم چنین این بدنه با قرار گیری طولانی در برابر خورشید، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شود. این بدنه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم است و شما می توانید از آن به راحتی در فضاهای مختلف استفاده نمایید. سازه های این محصول نیز در برابر شکستگی مقاوم بوده و انعطاف مناسبی دارند. هم چنین این سازه ها در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی نیز مقاوم هستند و به همین دلیل در هر فضایی قابلیت استفاده خواهند داشت.

راهنمای خرید : برای تهیه چادر مسافرتی هاسکی 2 نفره مدل Flame با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید.