قبل از خرید قایق بادی بهتر است این سوال را از خود بپرسید که چه قایق بادی بخریم ؟ کدام قایق بادی مناسب نیازهای من است ؟ قایق بادی را برای چه کاری نیاز دارم ؟ این سوالات از متداول ترین سوالاتی است که قبل از خرید قایق بادی باید پرسیده شود تا به هنگام خرید کمک بسیاری به شما برای انتخاب بهترین مدل قایق بادی کند که جوابگوی نیازهای شما عزیزان باشد . قایق های بادی امروزه بهترین انتخاب ها برای انجام تفریحات آبی می باشد که با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند به صورت دسته جمعی با دوستان و یا خانواده و همینطور به صورت دو نفره یا حتی یک نفره قابلیت استفاده را دارند . برند های بسیاری اقدام به تولید قایق بادی کرده اند که در انتخاب قایق بادی با کیفیت باید توجه داشته باشید که برند سازنده این محصولات می توانند اولین اولویت باشند زیرا کیفیت کمپانی های درجه یک و درجه دو با یکدیگر بسیار متفاوت است . از برترین برندهای تولید کننده قایق بادی که در دنیا حرف اول را می زنند و از سالیان دراز اقدام به تولید محصولات بادی به ویژه قایق های بادی کرده اند می تواند به اینتکس و بست وی اشاره داشت که در کشور ما نیز محصولات این برند ها به صورت بسیار گسترده مورد استقبال مردم واقع شده اند .

برای جواب به سوال چه قایق بادی باید بخرم ؟ باید بگوییم که ابتدا باید نیازهای خود را از قایق بادی مدنظرتان برآورد کنید و بدانید که قایق را برای قایق رانی می خواهید یا از آن برای ماهیگیری می خواهید استفاده کنید . همچنین پس از آن باید توجه داشته باشید که می خواهید قایق را با تعداد نفرات کم یعنی دو نفره استفاده کنید یا تصمیم دارید از آن در کمپینگ هایی با تعداد نفرات بالاتر همانند چهار تا شش نفر استفاده کنید . این ها برآورد هایی است که باید در انتخاب قایق بادی مدنظرتان داشته باشید تا بتوانید به بهترین تصمیم گیری دست پیدا کنید . همانطور که می دانید قایق های بادی در ظرفیت های مختلفی وجود دارند و در انتخاب تعداد نفرات استفاده کننده از قایق با مشکل مواجه نخواهید شد ، زیرا این محصولات در ظرفیت های یک تا شش نفر تولید و به بازار عرضه شده اند . قایق های بادی را در این مقاله می توانیم با توجه به نیازهایی که برای افراد در رابطه با ماهیت استفاده آن ها پیش می آید به سه دسته تقسیم کنیم : قایق بادی ورزشی ، قایق بادی پارویی و قایق های بادی موتوری که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند .

قایق بادی ورزشی

قایق های بادی ورزشی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره اغلب تولید و  عرضه می شوند که از معروف ترین و محبوب ترین این قایق ها می توان به قایق بادی کایاک اشاره داشت که حتی مساقات جهانی خود را نیز دارد و مورد استفاده بسیاری از بزرگان قرار می گیرد . این قایق بادی در ابعاد کوچک وجود دارد و بیشتر در استفاده های مسابقه ای مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دارای بدنه ای کاملا مهندسی شده می باشند و در این رابطه باد را به خوبی از خود عبور داده و با کمترین سطح اسطکاکی که بر روی آب ایجاد می کنند به خوبی سرعت بالا را برای فرد  مصرف کننده فراهم می کنند . این قایق های بادی به دلیل ساختار کچکی که دارند به راحتی توسط پمپ بادهای دستی متوسط در مدت زمان کوتاهی باد می شوند و درون پکیج بسته بندی آن ها اغلب توسط برند تولید کننده پمپ باد قرار داده می شود . علاوه بر پمپ باد دو عدد پاروی آلومینیومی یا فایبرگلاس درون پکیج قایق بادی کایاک اینتکس قرار داده می شود تا مجموعه ای کامل را در اختیار داشته باشید و نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت جداگانه نداشته باشید .

قایق بادی موتوری

از معروف ترین قایق های بادی موتوری در ظرفیت های بزرگ می توان به قایق بادی مارینر چهار نفره و قایق بادی جیمینی اشاره داشت که قابلیت نصب موتور را دارند و علاوه بر آن به صورت جداگانه می توانید از آن ها به عنوان قایق بادی پارویی استفاده کنید و در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد . در ادامه نگاهی کوتاه به این دو قایق بادی معروف و پر فروش خواهیم انداخت زیرا سوالات بسیاری در رابطه با این محصولات پرسیده می شود که سعی می کنیم به صورت مختصر و مفید آن را پاسخ دهیم . لازم به ذکر است که قایق بادی جیمینی و قایق بادی مارینر به صورت جداگانه درون سایت اینتکس تهران و در بخش مقالات دارای مقالات جامعی می باشند که می توانید برای مطالعه آن ها به بخش وبلاگ سایت مراجعه نمایید .

قایق بادی مارینر چهار نفره موتوری

این قایق بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در ظرفیت های مختلف دو و سه نفره نیز وجود دارد اما قابلیت نصب موتور بر روی مدل چهار نفره آن فراهم می باشد . این قایق بادی از بدنه پی وی سی سه لایه بهره می برد که در بخش کف آن از صفحه فایبرگلاس استفاده شده است و مقاومت و استحکام فوق العاده ی آن تضمینی و قابل اعتماد می باشد و در استفاده بیش از حد نیز به خوبی می تواند از خود واکنش نشان دهد . به همراه این محصول دو عدد پاروی فایبرگلاس به همراه پمپ باد قوی قرار داده شده است تا شما را از خرید لوازم جانبی به طور کامل بی نیاز کند . این قایق بادی در میان کف فایبرگلاس خود دارای سه عدد نشیمنگاه باد شونده است که فضا برای برای چهار نفر به صورت نشسته فراهم می کند و در قسمت های کناری دو عدد اهرم پارو قرار دارند که در صورت عدم استفاده از موتور می توانید از آن ها بهره مند شوید . این قایق بادی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر پانصد کیلو گرم را دارد و در قسمت عقبی آن می توانید از موتورهای بنزینی تا بیست اسب بخار استفاده نمایید .

قایق بادی جیمینی شش نفره موتوری

این قایق بادی دارای بدنه ای بسیار مقاوم از جنس پی وی سی یه لایه با رویه نخ ابریشمی می باشد که کیفیت فوق العاده را برای استفاده فراهم می آورد . این محصول در بخش کف و نشیمنگاه های خود از صفحه های آلومینیومی بهره می برد که قابلیت نشستن برای شش نفر بزرگسال را فراهم می کند که می تواند آن را بزرگ ترین مدل قایق بادی موجود در بازار دانست . قابلیت تحمل ون این محصول بالغ بر 780 کیلو گرم می باشد و وزن آن با توجه به ابعاد بزرگی که دارد 86 کیلو گرم است که قابلیت نصب موتور بنزینی تا 30 اسب بخار را خواهد داشت و در مجوع می توانید بزرگ ترین و پر قدرت ترین قایق بادی موجود در ایران را با این مدل تجربه نمایید . گفتنی است که این قایق بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که تجربه بسیار بالایی از دیرباز تا کنون در زمینه تولید محصولات بادی دارد .

قایق بادی پارویی

قایق های بادی پارویی طرفداران بسیاری دارند و با توجه به ساختارهایی که دارند می توان آن ها را بهترین گزینه برای استفاده در آب های آرام و خروشان رودخانه ای دانست . این قایق های بادی دارای ظرفیت های دو تا پنج نفره می باشند و بهترین مدل های آن ها را می توان قایق بادی اکسکروشن که در مدل های سه تا پنج نفره در بازار وجود دارد ، قایق بادی قایق بادی مارینر دو سه و چهار نفره ، قایق بادی سی هاوک که در ظرفیت های دو تا چهار نفر می باشد و قایق بادی اکسپلورر دانست . تمامی این قایق ها توسط برند های اینتکس و بست وی ساخته می شوند و با توجه به تعداد نفراتی که می خواهید از ان ها استفاده کنید باید دست به انتخاب مدل موجود بزنید . تمامی مدل های ذکر شده در دسته بندی قایق بادی وب سایت فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که با وارد شدن به صفحه محصول مورد نظر به راحتی می توانید اطلاعات دقیق و جامع هر محصول را مشاهده و با توجه به نیاز هایی که دارید اقدام به خرید قایق بادی نمایید .

فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران با سابقه پانزده ساله در زمینه عرضه محصولات بادی به ویژه قایق های بادی در تنوع بسیار گسترده می تواند بهترین انتخاب برای بدست آوردن محصول اورجینال و با کیفیت باشد . این فروشگاه دارای دو شعبه حضوری در استان تهران و مازندران می باشد که علاوه بر قابلیت خرید اینترنتی ، امکان خرید حضوری را با مشاهده دقیق محصولات فراهم می آورد . تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای می باشند که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کامل راحت می کند . امکان خرید اینترنتی با پرداخت درب منزل برای استان تهران وجود دارد و مدت زمان تحویل در تهران یک روزه و در سایر شهرستان ها بسته به فاصله تا انبار مرکزی می باشد اما تمامی سفارشات در کل کشور به صورت فوری ارسال می شود . در پایان در صورت بروز هر گونه سوال و یا ابهام می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .