کاناپه بادی چیست ؟

انتخاب لوازم خانگی با کیفیت و راحت و در عین حال مقرون به صرفه امروزه به یکی از چالش های خانواده ها تبدیل شده است و انتخاب محصولی که به راحتی با دیزاین خانه های امروزی همخوانی داشته باشد را می تواند کاری دشوار دانست . در عین حال استفاده از نوآوری ها در خانه های امروزی روز به روز در حال گسترش است و مطابق شدن انسان ها با نوآوری های کمپانی های مختلف می تواند کمی نیاز با آپدیت بودن خانواده های امروزی داشته باشد که بیشتر این امر در دستان خانوم های خانه است زیرا آقایان بیشتر تمرکز خود را در بیرون از خانه صرف می کنند . یکی از نوآوری هایی که امروزه در خانه های ما به شدت مورد استفاده قرار می گیرد ، محصولات بادی می باشد که علاوه بر امکانات و ایده های جالبی که درون آن ها نهفته است به از مزایای بسیاری برخوردار می باشد . مبل های بادی ، تشک های بادی ، تخت خواب های بادی و در عین حال کاناپه های بادی می تواننند بهترین گزینه ها برای استفاده درمحیط های خانگی به شمار بیایند اما شاید برایتان جالب باشد شنیدن این جمله که ما امروز قصد معرفی محصولی چند کاره را داریم که با تهیه آن می توانید در واقع با یک  تیر چند نشان بزنید . این محصول کاربردی را می توان کاناپه های بادی چند کاره نام برد که بسیاری از افراد امروزه در خانه های خود به منظور استراحت و یا پذیرایی از مهمانان استفاده می کنند و می تواند کارایی های بسیاری داشته باشد . حالا که تا اینجای مقاله را خوانده اید پس در ادامه آن نیز همراه ما باشید که قصد داریم این محصول کاربردی را برای شما به طور کامل معرفی و در واقع اقدام به مو شکافی آن کنیم تا شاید شما هم به مانند همگان تصمیم به استفاده از این محصولات کاربردی در محیط های خانگی خود داشتید .

این محصولات را امروزه با نام کامل کاناپه بادی تختخواب شو می شناسند و به استفاده از آن ها می پردازند که توسط بسیاری از کمپانی های مطرح جهانی تولید می شوند و در واقع به دلیل محبوبیت بالا در میان مردم ، کمپانی ها  نیز در تلاش هستند تا به ایجاد امکانات بیشتر در ساختار این محصولات و راحتی ایده آل تر بخش بیشتری از بازار را به تصاحب خود در بیاورند . در ساختار داخلی و تولیدی این محصولات در واقع از همان متریال سایر محصولات بادی استفاده می شود و از نظر جنس بدنه تفاوت چندانی با محصولات بادی دیگر ندارند اما در شکل ظاهری و قابلیت های استفاده ای که به خود اختصاص داده اند بسیار تفاوت ها دیده می شود . باید گفت که کاناپه های بادی دارای ظرفیت های مختلف از نظر قابلیت استفاده می باشند و از این رو نباید به خود دغدغه ای راه دهید زیرا این محصولات در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید و به بازار های جهانی عرضه می شوند . مدل های یک نفره این محصولات اغلب توسط جوانان و در اتاق های خواب و یا به هنگام مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرند و به محبوبیت بالایی در میان قشر کودک و نوجوانان و همچنین جوانان دست پیدا کرده اند . اما کاناپه های بادی دو نفره را می توان قابل استفاده توسط خانواده ها و در محیط های خانگی دانست که دارای فضای بیشتر برای پذیرایی و همچنین استراحت می باشد .

اگر بخواهیم به طور کلی شکل ظاهری کاناپه های بادی را برای شما عزیزان توصیف بکنیم باید بگوییم که این محصولات دارای تشک های زیرین می باشند که در بخش پشت خود تکیه گاهی نسبتا بلند را شامل می شوند . تشک زیرین این کاناپه های بادی به صورت سه لایه تعبیه شده است که در هنگام استفاده می توانید به مقدار دلخواه تشک های کف کاناپه را باز کنید . اگر یکی از تشک ها را باز کنید ، این محصولات دقیقا کارایی مبل های بادی یک نفره و دو نفره را برای شما به نمایش می گذارند و در صورت باز کردن هر سه تشک بادی کف این محصولات می توانید در حالت های درازکش و همچنین خوابیده نیز از آن ها استفاده کنید. به همین خاطر نیز اگر فراموش نکرده باشید در ابتدای مقاله ذکر شد که با خرید کاناپه بادی در واقع با یک تیر می توانید چند نشان بزنید . علاوه بر تکیه گاه های پشتی این محصولات در بخش های کناری نیز جایی برای نگهداری دست ها در هنگام نشستن وجود دارد که در برخی مدل ها بر روی این دسته ها ، حفره های مخصوصی برای نگهداری بطری های نوشیدنی تعبیه می شود تا بر امکانات این محصولات بیافزاید . به طور کلی کاناپه های بادی توسط برند های بسیاری در دنیا تولید می شوند که از محبوب ترین کاناپه ها و همچنین پر فروش ترین های آن ها می توان به کاناپه بادی اینتکس و کاناپه بادی بست وی اشاره داشت که علاوه بر کیفیت فوق العاده ، دارای قیمت های مقرون به صرفه ای نیز می باشند . که در ادامه قصد داریم به معرفی کوتاه کاناپه های تولیدی این برند ها نماییم .

کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس را به معنای واقعی می توان از نظر کیفیت و همچنین کارایی یکی از بهترین ها در حوزه محصولات بادی دانست زیرا این برند آمریکایی دارای سابقه بلند بالایی در زمینه فروش محصولات بادی دارد و با بهره گیری از مهندسان ماهر در این زمینه به خوبی محصول با بدن شما تطابق پیدا می کند و این امر باعث می شود که احساس راحتی فوق العاده ای به شما دست بدهد . قطعا شما هم به این فکر افتاده اید که یه استراحت و خواب راحت می تواند انرژی ویژه ای برای ادامه فعالیت های روزانه به انسان بدهد که دقیقا این راحتی و احساس مطلوب را می توانید با کاناپه بادی اینتکس تجربه کنید .

کاناپه بادی تختخواب شو بست وی نیز یکی دیگر از تولید کنندگان این محصولات می باشد که علاوه بر فعالیت در زمینه تولید و عرضه کاناپه های بادی ، انرژی ویژه ای بر روی تولید کاناپه های بادی خود گذاشته است و با توجه به بررسی های انجام شده کیفیت ایده آل و قیمت پایین تر به نسبت کاناپه های بادی برند اینتکس توانسته است این برند چینی را محبوب کند و آن را به یکی از رقبای برند جدی برند اینتکس بدل کند . البته توجه داشته باشید که برند بست وی گرچه ریشه در کشور چین دارد اما آن را باید از جنس های بی کیفیت چینی دور بدانید و برندی درجه یک می باشد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهانی حتی همان آمریکا نیز مورد استفاده گسترده قرار می گیرد . به طور کلی انتخاب میان محصولات این دو کمپانی کمی سخت می باشد اما باید بگوییم که از نظر کیفیت برند اینتکس حرف اول را می زند اما از نظر قیمتی محصولات بادی برند بست وی کمی مقرون به صرفه تر می باشند .

جنس بدنه کاناپه بادی

کاناپه های بادی دارای بخش های مختلفی از نظر ساختاری می باشند که باید به هنگام تولید توجه ویژه ای به بخش هایی که تحت فشار بیشتر هستند شود . به همین منظور نه تنها در کاناپه های بادی بلکه در سایر محصولات بادی از متریال های مختلفی استفاده می شود تا کیفیت و کارایی را افزایش دهد . برخی کاناپه های بادی دارای بدنه های یکدست از نوع پی وی سی طرح چرم می باشند که مقاومت آن ها در برابر فشار و ضربه بالا است اما از نظر راحتی کمی پایین تر از کاناپه های بادی با جنس ترکیبی می باشند . 

کاناپه های بادی ترکیبی به گونه طراحی شده اند که در بخش های مختلف از متریال های مختص به خود استفاده شده است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند . به عنوان مثال در برخی کاناپه های بادی در بخش رویه که بر روی آن می خوابیم و یا نشیمنگاه بر روی آن قرار می گیرد از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان برخوردار است . همچنین یکی از مزیت های این نوع رویه را می توان عدم سایش در نظر گرفته ، بدین معنا که این نوع رویه حتی به هنگام کشیده شدن بر روی پوست بدن انسان نیز باعث ایجاد خراش بر روی پوست نمی شود و از همین رو به راحتی می تواند مورد استفاده کودکان و بزرگسالان و همچنین بیماران پوستی قرار بگیرد . اما در بخش های کناری و به خصوص کف کاناپه های باد مذکور از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده می شود که مقامت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . قابلیت تحمل وزن نیز در خصوص محصولات بادی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید به شمار می آید که باید در نظر داشته باشید . این ویژگی با توجه به ظرفیت یک نفره یا دو نفره بودن کاناپه های بادی مشخص می شود ، که برای کاناپه های یک نفره بالغ بر 130 کیلو گرم و برای کاناپه های بادی دو نفره تا 250 کیلو گرم نیز افزایش می یابد که به فراتر از استانداردهای جهانی برای نگهداری دو نفر بزرگسال به شمار می آید و در این خصوص لازم نیست دغدغه ای به خود راه بدهید.

نحوه راه اندازی کاناپه بادی

کاناپه های بادی به دو دسته کاناپه بادی با پمپ باد سرخود و کاناپه بادی بدون پمپ باد تقسیم بندی می شوند که در این خصوص هنگام خرید باید توجه لازم را داشته باشید . نحوه راه اندازی کاناپه های بادی با پمپ باد سرخود به سادگی آب خوردن می باشد و در واقع با زدن یک دکمه امکان پذیر است و بدین منظور باید از پمپ باد متصل به کاناپه که در بخش بالایی محصول تعبیه شده است استفاده نمایید . پمپ باد سرخود دارای اهرم چرخاننده می باشد که برای باد کردن باید آن را به سمت راست بچرخانید و سپس با روشن کردن پمپ ، باد به داخل محصول منتقل می شود و فرآیند باد کردن کاناپه بادی در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه به طور می انجامد . این پمپ های بادی سرخود عموما به صورت دو کاره می باشند و در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید . اما در خصوص کاناپه های بادی بدون پمپ باد به همراه کاناپه یک عدد پمپ باد دستی و یا برقی نیز خریداری نمایید که اغلب این پمپ های باد توسط همان فروشگاه های فروشنده کاناپه های بادی قابل خرید می باشند . 

به طبع راه اندازی کاناپه های بادی توسط پمپ بادهای برقی سرخود راحت تر و بدون دردسر می باشد اما این نوع کاناپه ها دارای تنوع نسبتا کمتری می باشند.   برای راه اندازی صحیح کاناپه های بادی باید ابتدا آن را در محلی صاف و به دور از اجسام تیز قرار دهید و سپس دریچه خروجی باد را به محفظه های ورودی باد کاناپه بادی متصل کنید . باید توجه داشته باشید که کاناپه به حد استاندارد باد شود و از زیاد و یا کم باد کردن محصولات بادی خودداری کنید زیرا زیاد باد کردن و یا کم باد کردن از این محصولات در طولانی مدت موجب آسیب رساندن به ساختار محصول می شوند و علاوه بر آن کاناپه در این صورت نمی تواند کارایی لازم را از خود به نمایش بگذارد . همچنین بهتر است به هنگام استفاده از این محصولات از پریدن و جامپینگ بر روی آن ها خودداری کنید زیرا این اعمال به راحتی می تواند باعث کاهش طول عمر و آسیب رسانی به آن ها شود . کاناپه های بادی اغلب دارای ساک حمل می باشند و در حالتی که خالی از باد هستند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و این امر باعث می شود که به هنگامی که استفاده از آن نمی کنید بتوانید آن را جمع کنید و درون کمد و یا محل مخصوص خود قرار دهید که از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاه در محیط های خانگی با فضای کم می باشد . همچنین به دلیل فضای کم اشغال کننده در هنگامی که خالی از باد است ، می توان گزینه مناسبی برای به همراه داشتن در مسافرت ها و کمپینگ ها باشد . وزن این محصولات در مدل های یک نفره برابر با 4 الی 5 کیلوگرم و در مدل های کاناپه بادی دو نفره به صورت تقریبی 7 الی 9 کیلو گرم می باشد که به طبع این وزن در مدل های مختلف می تواند متفاوت باشد . که با توجه به سبک بودن و همچنین دارا بودن ساک حمل بود که گفتیم به راحتی می توانید این محصولات را به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید .

کاناپه بادی از کجا بخرم ؟

مقوله خرید کاناپه های بادی از فروشگاه های معتبر مشکلی است که بسیاری از خریداران با آن دست و پنجه نرم می کنند زیرا به طور کلی محصولات بادی از جمله محصولات وارداتی محسوب می شوند و این امر باعث شده است تا بسیاری از فروشگاه ها روی به عرضه محصولات بی کیفیت بیاورند . یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید علاوه بر انتخاب فروشگاه معتبر ، تاریخ تولید محصولات می باشد زیرا این محصولات دارای تاریخ انقضای تولید می باشند و هر چه سال تولید آن ها نزدیک تر به زمان حال حاضر باشد به طبع جنس با کیفیت تری را خریداری کرده اید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و با سابقه ترین نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران با سابقه پانزده ساله ای که دارد بهترین کیفیت از محصولات بادی را برای شما عزیزان فراهم می آورد تا پس از خرید دغدغه ای برای شما ایجاد نشود و با خیال راحت از این محصولات محبوب استفاده نمایید . در همین راستا و در جهت رفع دغدغه خریداران عزیز فروشگاه تهران اینتکس ضمانت اورجینال بودن و تست هفتاد و دو ساعته را برای تمامی محصولات بادی ارائه شده قرار داده است که در این صورت به هنگام خرید و تست و رویت هر گونه مشکل و نقص می توانید با پشتیبانی نمایندگی اینتکس ایران در تهران تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل به صورت رایگان کنید .

 از دیگر خدمات نمایندگی اینتکس تهران ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای برای تمامی مشتریان خود می باشد که از این رو طی سالیان استفاده از این محصولات نیز در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با مشاورین ما در نمایندگی تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان از خدمات پس از فروش استفاده نمایید . شایان ذکر است که تمامی موارد تعمیر و رفع نقص محصولات بادی و کاناپه های بادی تخت شو و به طور خلاصه تمامی محصولات ارائه شده توسط کارشناسان کارآزموده صورت می گیرد و از این بابت با خیالی راحت در واقع می توانید کار را به کاردان بسپارید و با خیالی راحت محصول را پس از تعمییر تحویل بگیرید . فروشگاه اینتکس تهران دارای شعب حضوری فعال در استان تهران و همچنین مازندران می باشد و علاوه بر ارسال سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید با مراجعه به شعب نمایندگی ، سفارشات خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید . گفتنیست که تمامی سفارشات استان تهران توسط پیک قابل ارسال در همان روز سفارش می باشند و امکان پرداخت درب منزل نیز پس از تحویل محصول وجود دارد . در پایان برای مشاهده جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های کاناپه های بادی و همچنین سایر محصولات بادی با پایین ترین قیمت در بازارهای داخلی می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران به نشانی intextehran.ir مراجعه کرده و در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام با مشاورین ما تماس بگیرید