کیسه بوکس بادی ایستاده طرح دایناسور

bestway 52287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی ایستاده طرح دایناسور محصولی متفوات و سرگرم کننده برای تفریح و ورزش بچه ها بوده که در کارخانه بزرگ بست وی با استاندادر های روزدنیا تولید و از اسباب بازی های پرفروش این شرکت در ابتدای سال 2020 به شمار می رود. دنیا فانتزی دانیاسور ها و ماقبل تاریخ برای کودکان همواره از جذابیت قابل توجهی برخوردار بوده به همین دلیل طراحان شرکت بست وی این کیسه بوکس بادی را در سه طرح مختلف با رنگبندی متفاوت و برگرفته از سه گونه دایناسور تولید کرده اند. با استفاده از این کیسه بوکس بادی کودک ما می تواند علاوه بر تفریحات شاد و مهیج به ورزش و تمرین نیز مشغول شود. زیرا ساختار این دایناسور ها برای بچه ها مانند یک حریق تمرینی خستگی ناپذیر بوده که با برخورد مشت و یا لگد کودکان مجدد به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.


جنس بدنه این کیسه بوکس بادی ایستاده از نوع پلاستیک پی وی سی نرم می باشد. این نوع جنس بدنه را به دلیل طول عمر بالا و ساختار مقاوم در برابر ضربات وارده انتخاب کرده اند. البته این نوع جنس بدنه بوده که موجب شده در فضای باز نیز کودک بتواند از این اسباب بازی بادی استفاده کند. در بخش داخلی محصول برخلاف سایر نمونه های مشابه از یک مخزن آب برای حفط تعادل کیسه بوکس ایستاده استفاده شده است.و پس برای راه اندازی محصول علاوه بر باد زدن بدنه نیاز دارید تا این مخزن که در کف محصول تعبیه شده را مملو از آب کنید. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی می توانید این کیسه بوکس بادی را برای فرزندان بالاتر از 3 سال خود خریداری نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 90 و 83 و 91 سانتی متر
 ارتفاع 68 و 67 و 65 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف آب
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

کیسه بوکس بادی ایستاده طرح دایناسور

کیسه بوکس های بادی برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر دارای جذابیت بالایی است و تمام کودکان با علاقه بسیار و با هیجان بالا، ساعت ها با آن بازی می کنند. در میان تنوع بالای کیسه های بوکس، نوع بادی آن ها که ایستاده هم باشد، برای بازی کودکان مناسب تر است. زیرا با توجه به جنس و وزن مناسب آن ها امکان صدمه رسیدن به کودکان در حین بازی به حداقل می رسد. از این کیسه های بوکس برای بازی های تک نفره و یا دسته جمعی کودکان می توان استفاده کرد و آن ها را شاد و با هیجان دید.


طراحی مناسب برای کودکان 

کودکان در هر سنی که باشند، به دنیای ماقبل تاریخ و حیوانات ماقبل تاریخ علاقه نشان می دهند. این حیوانات در هر قالبی که باشند برای کودکان جذاب خواهند بود. چه آن ها را به پارک ژوراسیک ببریم و یا عروسک های کوچک دایناسور را برایشان تهیه کنیم. این کیسه های بوکس ایستاده نیز با الهام از دنیای ماقبل تاریخ و با وجود علاقه وافر کودکان به این موجودات، به صورت دایناسورهای جذاب طراحی شده اند. 

سه عدد کیسه بوکس ایستاده که با تهیه آن ها می توانیم در منزل خود یک پارک ژوراسیک کوچک برای دلبندمان تدارک ببینیم. این کیسه های بوکس به صورت استوانه ای ایستاده هستند که در بالای آن ها سر دایناسور را به صورت سه بعدی مشاهده می کنیم. دم دایناسور هم در طراحی این کیسه های بوکس لحاظ شده است که ظرافت کار را بالا می برد. یکی از این دایناسورها به رنگ بنفش، یکی به رنگ سبز و دیگری به رنگ آبی می باشد. بر روی بدنه این کیسه های بوکس دست های دایناسور و پاهای آن نیز طراحی شده است. در کف کیسه های بوکس دریچه مخصوص برای باد کردن کیسه ها موجود است. 


روش راه اندازی کیسه بوکس 

این کیسه های بوکس دارای دریچه هوا بوده که با استفاده از یک پمپ دستی کوچک (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) می توانید آن را باد کنید. باد کردن این کیسه های بوکس زمان کمی از شما می گیرد. در اغلب کیسه های بوکس ایستاده برای سنگین شدن کف و واژگون نشدن کیسه بوکس، یک کیسه شن تعبیه می شود. اما در این کیسه بوکس بادی محفظه ای وجود دارد که باید آن را از آب پر کنید تا کف کیسه بوکس سنگین شود و به راحتی بایستد. این طراحی خاص به این منظور است که وزن بسته بندی کیسه بوکس را تا حد امکان پایین بیاوریم و جابه جایی آن آسان تر شود. 


ساختار خاص کیسه های بوکس ایستاده 

این کیسه های بوکس بادی ساختاری خاص دارند. کیسه های بوکس معمولی که به صورت آویزان می باشند برای کودکان خطر آفرین هستند. زیرا با زدن ضربه توسط کودک به کیسه های بوکس، کیسه بوکس با همان شتاب و به همان اندازه بازمی گردد. اما در کیسه های بوکس ایستاده اینطور نیست. ساختار آن ها به گونه ای است که با زدن ضربه توسط کودک، کیسه بوکس به عقب رفته، اما پس از برگشت به جلو نمی آید و با کودک برخورد نمی کند. کیسه بوکس مجدد در جای خود قرار می گیرد. هم چنین ساختار این کیسه های بوکس به گونه ای است که با زدن ضربه به زمین نمی افتد. این ساختار جالب جذابیت آن را افزایش می دهد. جنس کیسه های بوکس از پلاستیک فشرده منعطف ساخته شده است که در درزها به صورت بسیار محکم پرس شده که مقاومت بالایی داشته و طول عمر بالایی دارد. وزن کیسه های بوکس نیز، قبل از راه اندازی بسیار سبک است. وزن بسته بندی این کیسه های بوکس 900 گرم می باشد. کیسه های بوکس ایستاده بهترین گزینه برای دختران و پسران به شمار می رود که از سنین خردسالی تا کودکی می توانند با آن بازی کنند و در بازی های گروهی لذت ببرند. 


نحوه خرید 

کیسه بوکس بادی ایستاده طرح دایناسور ساخت شرکت بزرگ بست وی می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در سرتاسر جهان توزیع می کند. شما می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران از طریق سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...