کیسه بوکس بادی کودک طرح حیوانات

کد bestway 52152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه بوکس بادی کودک طرح حیوانات دارای طراحی متنوع بدنه از سه حیوان فیل ، زرافه و اسب آبی بوده که موجب شده مصرف کنندگان بتوانند متناسب با علایق فرزند خود و با توجه به سلیقه آن ها یک نمونه را به راحتی انتخاب کنند. در طراحی بدنه این اسباب بازی بادی نهایت ظرافت به کار گرفته شده به این صورت که شما می توانید به راحتی حیوانات فانتزی را با تمام جزئیات مشاهده کرده و کودک شما به سادگی با این محصول دوست داشتنی ارتباط برقرار خواهد کرد. معمولا انرژی و هیجان کودکان در سنین بالاتر از 3 سال بسیار زیاد بوده به همین دلیل این کیسه بوکس بادی کودک به راحتی می تواند به تفریحات فرزند شما و تخلیه مناسب انرژی آن در زمان استفاده کند. در واقع استفاده از این اسباب بازی بادی علاوه بر تاثیر بالایی که بر روحیه فرزند شما داشته موجب انجام حرکات ورزشی استاندارد نیز در آن ها خواهد شد.


بدنه این اسباب بازی بادی را مواد اولیه تست شده از نوع وینیل طراحی و تولید کرده اند تا محصول بتواند به راحتی در برابر ضربات وارده شده مقاوم باقی مانده و دچار افت کیفیت نشود. به همین دلیل بوده که شما می توانید از طول عمر بالای این کیسه بوکس بادی اسوده خاطر باشید. این محصول در بخش داخلی خود دارای محفظه ای بوده که قسمت قرار داشتن شن های نگهدارنده آن به شمار می رود. در واقع وجود این شن ها بوده که باعث شده بعد از وارد شدن ضربه کیسه بوکس بادی به راحتی به حالت اولیه و ایستاده در آید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول بادی دوست داشتنی را برای فرزند خود خریداری نمایید.

 نوع طرح دار
 قطر 90 و 83 و 91 سانتی متر
 ارتفاع 68 و 67 و 65 سانتی متر
 وزن 900 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کف شن مخصوص نگهدارنده
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالاتر از 3 سال
 بدنه ضد آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

کیسه بوکس بادی کودک طرح حیوانات

کیسه بوکس بادی کودک طرح حیوانات به منظور انجام بازی های هیجان انگیز برای کودکان تولید شده است که در سه شکل مختلف از حیوانات فیل و زرافه و اسب آبی با رنگ های جذاب می باشد و می توان آن را در دکور اتاق خواب کودک قرار داد و در کنار اسباب بازی های دیگر از آن نیز استفاده نمود. این محصول با داشتن طراحی خاص که بدنه کلی حیوانات را تشکیل داده است توانسته شور و هیجان را در زمان مشاهده برای کودکان فراهم کند و این نکته که رنگ های شاد و جذاب مورد علاقه کودکان هستند و با روحیات آن ها سازگارند را رعایت کرده است. این محصول خاص برای تمامی کودکان بالای 3 سال درنظر گرفته شده است و در بین دختران و پسران مشترک است اما اغلب به جهت نوع عملکرد این محصول مورد پسند پسرها قرار می گیرد. در زیر به معرفی کیسه بوکس بادی جذاب می پردازیم.


مواد تشکیل دهنده

با توجه به کارایی این کیسه بوکس زیبا باید بدنه آن دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه باشد به همین دلیل سازنده جنس بدنه این محصول را از پی وی سی نرم تولید کرده تا با فشار و ضربه های مختلف دچار پارگی و یا آسیب نشود. این مواد تشکیل دهنده با مقاومتی که گفته شد می توانند در طول سال های زیاد محصول را به شکل اولیه خود حفظ کند و با بازی های مهیج بیش تر نیز صدمه ای به آن وارد نکند. این محصول با آن که بادی بوده و وزن کمی نیز دارد می تواند به راحتی بر روی زمین بایستد و واژگون نشود علت آن هم مواد موجود در قسمت کف آن است که شامل شن های مخصوص نگهدارنده می باشد و می تواند در زمان بازی همواره حالت ایستاده کیسه بوکس بادی را حفظ کند. این شن ها در طی زمان دچار خرابی نمی شوند و همواره در حالت اولیه خود باقی می مانند.


اندازه محصول

این کیسه بوکس بادی در سه اندازه مختلف قرار دارد که می توان براساس سن کودک انتخاب شود. این سه اندازه دارای قطرهای با 83 و 90 و 91 سانتی متر است که به ترتیب ارتفاعات 65 و 67 و 68 سانتی متری دارند و می توانند جای کمی را به خود اختصاص دهند و در فضایی کوچک برای بازی کودکان قرار بگیرند. 


عملکرد

در ابتدای کار باید این محصول را باد نموده و راه اندازی کنید برای این کار نیازمند پمپ باد دستی هستید که در فروشگاه اینتکس قرار داشته و می توان به همراه این کالا آن را نیز سفارش داد. بر روی بدنه محفظه ای وجود دارد که محل ورود هوا می باشد که با پمپ به راحتی پر می شود. دقت داشته باشید که نباید این کیسه بوکس را در بار اول بیش از اندازه پر کنید زیرا به دلیل تازه بودن بدنه احتمال آسیب وجود داشته و باعث از بین رفتن کیسه بوکس می شود. با باد کردن این محصول شما مشاهده می کنید که به وسیله شن های نگهدارنده در کف کیسه بوکس به راحتی بر روی زمین قرار گرفته و استوار می ماند. این شن ها باعث سنگینی کف محصول شده و این کارایی را برای محصول ایجاد می کند. در زمان بازی های کودکان کیسه بوکس بادی این قابلیت را دارد که با هر ضربه هر چند شدید و محکم باشد باز به حالت اولیه خود برگشته و دوباره آماده ضربه زدن می شود.


 

تمرین و ورزش

این محصول می تواند وسیله خوبی برای کودکانی باشد که در حال آموزش ورزش هایی از قبیل بوکس و تکواندو و مانند این ها هستند. در واقع ورزش هایی را شامل می شود که نیازمند تقویت مشت و ضربه های پا هستند. از آن جا که قیمت این کیسه بوکس بسیار مناسب است می توان برای تمرین فرزندتان آن را تهیه کرده تا او در تمرینات خود از این کیسه بوکس بادی استفاده کند.


خریدی مطمئن

برای خریدی آسان و مطمئن کیسه بوکس بادی کودک طرح حیوانات می توانید به سایت فروشگاه رسمی اینتکس تهران مراجعه کنید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...