استخر پیش ساخته فلزی یکی بهترین نوع استخر پیش ساخته هایی می باشد که تاکنون تولید شده است . بدنه این محصول از جنس فلز می باشد که بسیار مقاوم نسبت به استخر های پیش ساخته فایبرگلاس و برزنتی می باشد از همین رو از این محصول می توانید در فضای باز و بسته به راحتی از آن استفاده نمایید بدون اینکه نگران آسیب دیدن بدنه استخر باشید . این کالا دارای ابعاد مختلف می باشد که نسبت به فضایی که دارید شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده و آن را در مکان های مد نظر مورد استفاده قرار دهید . این محصول با توجه به طراحی و ساختار مناسبی که دارد می توانید از آن در صنعت کشاورزی ، ذخیره آب ، پرورش ماهی استفاده های شخصی مورد استفاده قرار دهید . این محصول دارای پمپ تصفیه آب می باشد که به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری از آب استخر استفاده نمایید . برای تخلیه آب استخر دو دریچه تخلیه وجود دارد که به شما کمک می کند که در زمان تعویض آب استخر این عمل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید . 

استخر پیش ساخته پرورش ماهی را شما می توانید به راحتی با حفر زمین داخل زمین قرار داده و از آن استفاده نمایید .  این محصول با توجه به کارایی که دارد می تواند در پروش ماهی و ذخیره آب در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد . استخر های پیش ساخته دارای بدنه های مختلف از جنس بتن ، فلز ، فایبرگلاس و برزنتی می باشد . استخر های پیش ساخته فلزی با توجه به کارایی و قیمت مناسبی که دارد بسیار مناسب و بهترین جایگزین برای ساخت استخر های بتنی می باشد . این محصول با توجه به راه اندازی راحتی و کارایی مناسبی که دارد در بین افراد که به تفریحات آبی علاقمند هستند بسیار محبوب می باشد . از این محصولات شما می توانید در فضا باز و بسته ، ویلا ، حیاط به راحتی استفاده نمایید و از تفریح خود لذت کامل را ببرید . برای عبور و مرور به داخل استخر یک نردبان در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که به راحتی وارد استخر شوید . جنس بدنه استخر های پپیش ساخته از جنس برزنت سه لایه می باشد که الیاف ابریشم نیز در آن به کار رفته است به همین سبب این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و دمای مختلف آب می باشد . طراحی و ارگونومی ساخت استخر های پیش ساخته های فلزی به صورت گرد و مستطیلی می باشد که بسیار زیبا و قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد .

 برای اطمینان خاطر خریداران محترم این کالا 2 سال گارانتی دارد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . استخر پیش ساخته اغلب توسط شرکت معتبر اینتکس و بست وی تولید شده است که از کیفیت بالایی برخورد دار می باشد . در بسته بندی استخر پیش ساخته یک دفترچه راهنما و دی وی دی آموزشی وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی در مدت زمان کوتاهی استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک سطح صاف دارید . متلقات استخر را از بسته بندی خارج نمایید سپس بدنه استخر را بروی سطح صاف پهن کرده و مبلi ها و پایه های استخر را به بدنه آن متصل نمایید ، سپس استخر خود را برپا نمایید و از آن استفاده نمایید . 

استخر های پیش ساخته با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . برای ساخت استخر بتنی می بایست وقت گران بهای خود را صرف ساخت استخر نمایید و همچنین با قیمت های بالایی که دارد می تواند شما را در امر ساختن اسختر بتنی دچار تردید کند به همین سبب شرکت اینتکس و بست وی استخری تولید کرده است که به راحتی قابل راه اندازی می باشد . برای نصب راحت استخر پیش ساخته شما می توانید با فروشگاه اینتکس تهران تماس بگیرید تا نصاب استخر را برای شما حمل کند و در محل مورد نظر شما در کمتر از 2 ساعت استخر را نصب کرده به شما تحویل دهد . برای جلوگیری از ورود برگ درختان و حشرات به داخل استخر یک روکش تعبیه شده است . پایه های استخر پیش ساخته از جنس فلز گالوانیزه می باشد که کاملا ضد آب می باشد و از مقاومت بالایی ذر برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . از ان محصول می توانید در 4 فصل به راحتی استفاده نمایید و یک استخر کامل را در اختیار داشته باشید . 

برای افزایش طول عمر استخر فلزی می بایست به یک سری از نکات توجه داشته باشید تا استخر شما دچار مشکل نشود . 1 . از برخورد شی تیز مانند چاقو اشیا تیز به بدنه استخر جلوگیری نمایید . 20 در زمان نصب محل مورد نظر را به خوبی پاکسازی کرده تا خورده سنگی زیر استخر نباشد . 3 . از ایستادن بروی پایه های کناری استخر پرهیز کنید تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری از این استخر استفاده نمایید و از تفریحات آبی خود در فصول مختلف لذت کامل ببرید . برای گرم کردن آب استخر شما می توانید یک پکیج برای آن تعبیه کنید که تا 80 درجه آب استخر را گرم کند تا شما بتوانید در فصل زمستان نیز از آن استفاده نمایید . برای تمیز کردن بدنه استخر شما می توانید یک جلرو اسکیمر از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته تهیه نمایید و به راحتی جلبک ها و کثیفی کف استخر را تمیز نمایید . برای خرید استخر پیش ساخته فلزی با تلفن های فروشگاه اینتکس ایران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک استخر پیش ساخته با کیفیت راهنمایی نمایند و همچنین شما می توانید محصول مورد نظر خود را در سایت اینتکس ایران تهران به صورت آنلاین ثبت نمایید .