استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 30045 لیتر
  • طول: 732 سانتی متر
  • عرض: 366 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی ارسال به سراسر کشور ، عرضه با قیمت ارزان و مناسب با کیفیت مرغوب در سایت فروش استخر پیش ساخته متحرک

استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی از این نوع محصول دو مورد ساخته و طراحی شده است که این نوع درسایز کوچکتری ساخته شده است. این محصول از سری محصولات power steel frame pool بوده و در سال 2016 تولید شده است. بدنه ی استخر از برزنت تشکیل شده که در هنگام استفاده احساس راحتی و رضایت به شمادست میدهد . جنس پای ها آلومینیومی بوده که موجب شده استخر از استحکام بالایی در برابر وزن زیاد و فشار آب برخوردار باشد. ضمنا آلومینیوم از زنگ زدگی پایه ها جلوگیری میکند. برای اینکه از هدر رفت آب جلوگیری شود یک پمپ تصفیه در نظر گرفته شده که باعث می شود نیازی به تعویض مکرر آب استخر نباشد . این نوع محصول از درپوش هم سود میبرد که درمواقعی که از استخر استفاده نمیکنید میتوانید آنرا بپوشانید و از ورود گرد و خاک جلوگیری کنید. ابعاد استخر به طول 732 و عرض 366 و ارتفاع 132 سانتی متری ساخته شده است و ظرفیت آب استخر 30045 لیتر می باشد. این استخر دارای زیرانداز می باشد که به هنگام نصب به زیر استخر انداخته می شود تا با زمین تماس نداشته باشد تا از صدمه جلوگیری شود. این استخر دارای گارانتی و ضمانت است. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی


این روز ها با توجه به گرمی هواو هم چنین روی اوردن مردم به سمت استخر و ابتنی و ورزش های ابی ، استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی یک پیشنهاد فوق العاده است که سبب می شود تا افرادی که ان را در باغ و یا خانه خود در اختیا دارند با توجه به امکانات زیادی که دارد ، از یک شنا و تفریح ابی فوق العاده لذت ببرند. در همین خصوص هم ما قصد داریم تا در خصوص این محصول نقد و بررسی کاملی را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...


طراحی و ارگونومی ساخت


همان طور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد و همین عامل هم سبب شده تا نگران اشغال فضای زیاد در داخل منزل خود نباشید. در همین خصوص نیز باید گفت که بدنه اصلی این استخر به صورت سفید یکدست ساده بوده و تنها در جلوی ان نام تجازی شرکت بست وی به چشم می خورد که باعث اطمینان خاطر شما عزیزان از کیفیت بالای این محصول شده است. هم چنین در بخشهای کناری این محصول پایه های این استخر قرار دارد که در دو سمت ان شش پایه و در جلو و عقب ان نیز در هر سمت چهار پایه به چشم می خورد. این پایه ها متصل به بدنه بوده و به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرند. هم چنین یک عدد درپوش ابی رنگ هم در کنار این استخر دیده می شود که باعث می شود تا در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید به صورت کامل ان را بر روی این استخر پهن نمایید تا اب ان الوده نشود. تمام این موارد نشان دهنده کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.



جنس بدنه


در رابطه با جنس بدنه این استخر باید عنوان کرد که بدنه این کالا ساخته شده از نوع برزنتی با الیاف شمعی است که از مقاوم ترین نمونه های موجود در بازار بوده و از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است. هم چنین پایه های این محصول نیز به صورت الومینیومی تولید شده است که باعث شده تا مقاومت بالایی را از ان شاهد باشیم و این استخر باد نکرده و یا لنگر نیندازد. علاوه بر این ها دارا بودن گارانتی هم باعث اطمینان بیشتر شما عزیزان می گردد.


ابعاد و وزن


در ابتدا باید گفت که این محصول دارای طول 732 سانتی متر ، عرض 366 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 132 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت اب 30045 لیتر می باشد که مقدار قابل توجهی بوده و یک فضای بزرگ را به شا هدیه می دهد. دارا بودن یک عدد پمپ تصفیه اب 9463 لیتری هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول می باشد. وزن این استخر هم 177.8 کیلو گرم خواهد بود.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


در کنار این استخر یک عدد DVD اموزشی قرار دارد که با استفاده از ان می توانید با خیال راحت این محصول را نصب و راه اندازی نمایید. در همین خصوصهم باید عنوان کرد که این کالا را باید ابتدا از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس سع کنید تا بدنه اصلی این محصول را در فضای مورد نظر خود پهن کرده و پس از ان اقدام به نصب پایه ها و ستون های اصلی این محصول نمایید. پس از انجام این کار حال شما باید پمپ تصفیه را نصب کرده و پس از ان نیز در داخل این استخر را با اب پر کنید تا ببینید این استخر به درستی پر می شود تا خیر. پس از انجامدرست تمام این موارد حال شما می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و از داشتن ان لذت ببرید. هرگونه سوال و یا ایرادی را هم می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس مطرح نمایید تا بهترین پاسخ و مشاوره را به شما ارائه دهند.


جمع بندی


استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی یمک محصول بی نظیر و با کیفیت است که افرادی که ان را در سبد خرید خود قرار می دهند رضایت کامل را از ان دارند. این محصول هم اکنون با نازل ترین قیمت از طریق فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
30045 لیتر
طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
جنس پایه‌ها
آلومینیوم
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
9463 لیتری
درپوش
دارد
نردبان
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراه
بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...