استخر پیش ساخته بست وی روی زمین با سایز ۱۲۲×۴۸۸

کد bestway 56522

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفيت آب: 19480 ليتر
  • قطر: 488 سانتي متر
  • ارتفاع: 122 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی روی زمین با ابعاد قطر ۴۸۸ و عمق ۱۲۲ سانتی متر از سری محصولات زیبای شرکت بزرگ بست وی می باشد این محصول تولید شرکت بست وی می باشد که در سال 2016 وارد بازار شده است ولی با اینکه زمان کوتاهی از ورود این محصولات به بازار گذشته است توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند ، این استخر به شکل گرد و با ابعاد مناسبی طراحی و تولید شده است ، قطر این استخر پیش ساخته 488 سانتی متر و ارتفاع آن 122 سانتی متر می باشد. جنس پایه این استخر از آلمینیوم و جنس بدنه استخر از برزنت می باشد. به همراه این استخر نیز برای استفاده راحت تر یک پمپ تصفیه 5678 لیتری وجود دارد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . 

اگر به فکر خرید استخر پیش ساخته گرد بزرگ هستید که علاوه بر کیفیت ساخت فوق العاده دارای تجهیزات جانبی نیز باشد قطعا یکی از برترین گزینه ها برای شما این مدل از استخر بست وی می باشد. این استخر قابلیت استفاده همزمان برای شش الی هشت نفر را برای شما مهیا می کند و ستون های آن در فاصله بسیار کوتاهی از هم قرار گرفته اند تا به راحتی بتوانند وزن استخر را به همراه فشارهای داخلی مهار نمایند. علاوه بر تفریحات آبی از این استخر می توانید به عنوان استخر پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده کنید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید. این استخر آماده بست وی قابلیت نصب روکار و همچنین توکار را نیز دارد و نصب روکار آن در مدت زمان یک الی دو ساعته امکان پذیر است و در این خصوص می توانید از کارشناسان نمایندگی کمک گرفته و یا خودتان اقدام به نصب و راه اندازی آن نمایید.

به همراه این استخر یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت پردازش بالای آب ، یک عدد نردبان آلومینیومی ضد زنگ و همچنین درپوش و زیرانداز برزنتی نیز وجود دارد که نیاز شما به خرید هر گونه لوازم جانبی را به صورت مجزا برطرف می کند. حجم داخلی آب این استخر پیش ساخته بالغ بر 19480 لیتر می باشد که کم نیست و برای تامین آب داخلی باید اقدامات لازم را انجام دهید اما با وجودپمپ تصفیه قدرتمند دیگر نیاز به تخلیه دائمی آب نخواهد بود. همچنین دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به انواع شیلنگ نیز در بخشی از بدنه تعبیه شده است که کار تخلیه آب را به راحتی امکان پذیر می نماید. همین حالا می توانید این استخر پیش ساخته جذاب را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و با توجه به تضمین کیفیت تابستانی لذت بخش را به همراه خانواده سپری نمایید.

نقد و بررسی

استخر پیش ساخته بست وی روی زمین گرد 488×122 ، از محصولات Steel Pro Frame Pool می باشد که از تولیدات سال 2018 شرکت بزرگ بست وی می باشد شرکتی که از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه محصولات تفریحی بادی و استخر های پیش ساخته می باشد که تجارب بسیاری در این باره در طی سال های گذشته کسب کرده و توانسته است رقیب بزرگی برای شرکت اینتکس باشد . شرکت بست وی محصولاتش را اکثر کشور های جهان صادر می کند و در کشور های مختلف دارای نمایندگی معتبر است و در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی این شرکت را برعهده داشته به راحت ترین شکل تمام محصولات درخواستی مشتریان را به تمام نقاط کشور ارسال می نماید. استخر پیش ساخته روی زمین بست وی از محصولات خوش نام این شرکت می باشد که دارای ویژگی های متعدد بسیاری است که در ادامه به توضیح در این باره می پردازیم . 

طراحی 

استخر پیش ساخته بست وی دارای طراحی بخصوصی می باشد. شرکت بست وی در طراحی و شکل محصولات نشان داده است که توجه بسیاری دارد و به سلیقه مشتریان اهمیت می دهد و از آن جایی که استخر پیش ساخته بست وی تولید سال 2018 است از زیباترین استخر های شرکت بست وی می باشد. امروزه نیز توجه به زیبایی در انتخاب یک محصول بسیار با ارزش بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. و از آنجایی که استخر پیش ساخته در ورودی و محل عبور و مکان ها آزاد استفاده مشود و در دیدگان همه است خریدارا توجه بسیاری بر زیبایی محصول خریداری شده دارند. از روی دیگر در طراحی این استخر پیش ساخته از تمام استاندارد های جهانی استفاده شده و توجه بسیاری به این موضوع مهم شده است. درکل می توان گفت که این استخر پیش ساخته گرد بست وی از شیک ترین و زیباترین محصوللات بازار می باشد .

مشخصات فیزیکی

استخر پیش ساخته گرد 488×122 بست وی همانگونه که از نامش پیداست از ابعاد بزرگی بهره می برد و استفاده از این محصول بسیار لذت بخش می باشد ، با توجه به ابعادی که این استخر پیش ساخته دارد از این استخر می توان استفاده های مختلفی کرد و برای تفریحات آبی و حتی تمرین شنا بسیار مناسب است. این استخر در بخش های قبل نیز گفته شد که به شکل گرد و ابعاد مناسبی طراحی شده است ، قطر استخر 488 سانتی متر که بسیار قابل توجه است و ارتفاع محصول 122 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد ذکر شده این استخر پیش ساخته ظرفیت 19480 لیتر آب را نیز دارد. 

وزن این محصول نیز با توجه به ساختاری که دارد بسیار قابل توجه می باشد ، 82.2 کیلوگرم وزن این استخر پیش ساخته گرد است. این استخر جدید از جنس بسیار خوبی نیز ساخته شده و مقاومت بسیار چشمگیری دارد ، جنس پایه های این استخر از فلز بسیار مناسب آلمینیوم می باشد که بهترین انتخاب برای پایه استخر است ، فلزی مقاوم ، انعطاف پذیر و ضد زنگ می باشد که به درستی برای این قسمت از استخر انتخاب شده است. جنس بدنه این استخر پیش ساخته نیز از برزنت می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است و در برابر انواع فشار های به وجود آمده در هنگام استفاده از استخر کارایی بالا و مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . 

سایر ویژگی ها

استخر پیش ساخته گرد بست وی دارای ویژگی های بسیار دیگری می باشد که هر کدام به تنهایی مشتری را تشویق تهیه این محصول پرکاربرد می کند. استفاده های مختلفی که از این استخر می توان کرد از اصلی ترین ویژگی های این استخر پیش ساخته است ، از این استخر می توان علاوه بر استفاده های تفریحی به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمود که این ویژگی به دلیل ابعاد بزرگ و مناسب این محصول است و این ویژگی برای هر خریداری مهم شمرده شده و صرفه اقتصادی بسیار نسبت به استخر های بتنی و سنتی دارد. قابلیت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت به دلیل زاحی بی عیب و نقص ، دارا بودن گارانتی محصول که نشان از کیفیت محصول دارد و دارا بودن نردبان و درپوش که هر کدام ویژگی های بسیاری دارند از سایر ویژگی های این استخر پیش ساخته روی زمین گرد بست وی می باشد. به همراه این استخر نیز یک پمپ تصفیه از نوع 5678 لیتری وجود دارد که به استفاده آسان تر از این وسیله کمک بسیاری میکند که دارای مزایای بسیار و صرفه جویی های در بخش های مختف می شود .

نوع
گرد
ظرفيت آب
19480 ليتر
قطر
488 سانتي متر
ارتفاع
122 سانتي متر
وزن
4 کیلوگرم
جنس بدنه
برزنتی
جنس پايه ها
آهنی گالوانیزه
جنس کف
پمپ
دارد
نوع پمپ
5678 لیتری
سایر ویژگی‌ها
قابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
دارای نردبان مخصوص
وزن: 82.2 کیلو گرم
دارای درپوش
دارای زيرانداز
اقلام همراه
DVD آموزشي، بسته تعميرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...