قیمت استخر پیش ساخته توکار

قیمت های استخر پیش ساخته برای داخل زمین و توکار بسته به نوع انتخاب متغیر است و این انتخاب می‌تواند شامل سایز و نوع جنس و همچنین عمق استخر باشد اگرچه استخر های داخل زمین از مدلهای تماماً برزنت می باشد و استخرهای بتنی شامل این نوع مدل استخرها نیستند .اگر به دنبال یک استخر ارزان قیمت توکار هستید می توانید از ارزانترین راه که استفاده از استخرهای برزنتی میباشد استفاده کنید . اگر به دنبال ساخت یک استخر ارزان قیمت و کم هزینه هستید پیشنهاد ما استخر های برزنتی است شما با کندن زمین با هر ابعاد و مساحتی می توانید داخل آن را بدون نیاز به زیرسازی یا آلما تور بندی یا فندانسیون ، داخل زمین را سیمان نرم کشیده و برای آن میتوانید از برزنت های شرکت اینتکس تهران برای عایق بندی و تبدیل آن به استخر داخل زمین یا توکار استفاده نمایید .قیمت های استخرهای تو کار بسته به نوع انتخاب شما از ۲۰ میلیون تومان شروع شده و تا حدود ۲۰۰ میلیون تومان قابل اجراست  .

این مسئله بسیار مهم است که خیلی از افراد دوست دارند تا در داخل منزل ، باغ ، ویلا و یا هر فضای دیگری که در اختیار دارند بتوانند با خیال راحت یک استخر را قرار داده و از آن استفاده کنند. در واقع بهره مندی از استخر شخصی مزیت مهمی است که افرادی که فضا را در اختیار دارند می توانند به ساده ترین شکل ممکن از این مزیت برخوردار شوند. حال با توجه به این مسئله این سوال پیش می آید که برای راه اندازی یک استخر چه شرایطی مورد نیاز است؟ در واقع یک استخر اگر قرار باشد در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی شود بهتر است با بهره مندی از چه خصوصیاتی در مکان مورد نظر جای گیرد؟ این موارد مهم ترین سوالاتی است که افراد مختلف در هنگام خرید یک استخر پیش ساخته سعی می کنند تا به بهترین شکل ممکن با گرفتن پاسخ صحیح اقدام به خرید کنند. در همین راستا در این مقاله قصد داریم تا به بررسی استخر آماده توکار بپردازیم. این مدل از استخر ها عمدتا به صورت روکار طراحی و نصب می شوند و افراد مختلف سعی می کنند تا بر روی زمین از این محصولات استفاده کنند اما در این میان افرادی وجود دارند که سعی می کنند تا از این دسته محصولات پس از حفاری زمین به بهترین شکل ممکن از محصول در داخل زمین و به صورت تو کار استفاده کنند. با توجه به این مسئله این مقاله را به صورت کامل به توضیح در خصوص این مطلب اختصاص خواهیم داد تا با آگاهی کامل از ویژگی های این مدل از نصب بتوانید با آسودگی خاطر دست به خرید و انتخاب این محصولات بزنید.

در نظر گرفتن محیط برای نصب استخر پیش ساخته توکار

در نخستین بخش از بررسی استخر پیش ساخته توکار باید به این نکته توجه داشته باشید که این دسته از محصولات باید برای نصب دارای چه شرایطی باشند و با فراهم کردن این شرایط سعی کنید تا نصب این استخر های پیش ساخته را انجام دهید. در واقع اولین بخش و شاید مهم ترین بخش در خصوص این محصولات در نظر گرفتن محیط و شرایطی است که با توجه به آن بتوانید اقدام به راه اندازی و نصب یک استخر پیش ساخته کنید. حال با توجه به این مسئله اگر بخواهیم شروع به توضیحات کنیم باید عنوان کنیم که در ابتدا باید محیطی را برای نصب و راه اندازی استخر خود در نظر داشته باشید. همان طور که در اوایل این مطلب به آن اشاره کردیم ، این دسته از محصولات را شما می توانید در داخل منزل شخصی ، ویلا و یا باغ و ... نصب کنید. با توجه به این موارد شما باید در ابتدا تصمیم بگیرید که به چه صورت این استخر های پیش ساخته را نصب کنید و قصد دارید تا این محصول در کدام ناحیه نصب و راه اندازی شود؟

شما اگر بتوانید تصمیم درستی در خصوص محیط و محل قرار گیری استخر بگیرید به جرات می توان عنوان کرد که یکی ازمهم ترین موانع را برای نصب پشت سر خواهید گذاشت. خیلی از افراد این دغدغه را دارند که حال در کدام ناحیه استخر پیش ساخته را قرار دهند که شرایط به بهترین شکل ممکن رقم بخورد؟ این سوال قطعا مسئله ای مهم خواهد بود چون باید یک سری شرایط مهم را هم در نظر بگیرید. در واقع اگر شما قصد دارید این محصولات را به صورت سر پوشیده راه اندازی کنید یا باید به فکر سایه بان در محیط بیرون باغ و ویلا باشید و یا سعی کنید تا اگر در داخل منزل خود فضای کافی را دارید مکانی نظیر زیر زمین را برای راه اندازی این استخر ها در نظر بگیرید. پس از آن نیز حال شما که تصمیم گرفتید استخر باید در کدام منطقه قرار بگیرد باید به این مسئله هم دقت داشته باشید که ابعاد آن ناحیه را به بهترین شکل ممکن اندازه گیری کنید تا بتوانید استخر متناسب با آن ابعاد را خریداری کرده و از ان بهره مند شوید.

خرید یک استخر پیش ساخته با ابعاد مناسب

همان طور که در بخش قبل به صورت کامل اشاره کردیم شما باید در ابتدا سعی کنید تا شرایط محیطی لازم را برای استخر فراهم کنید. در واقع باید سعی کنید منطقه مناسبی را برای راه اندازی استخر پیش ساخته خود در نظر بگیرید که این مسئله بسیار مهم خواهد بود. پس از انتخاب محیط مد نظر برای نصب حال شما نیاز خواهید داشت که یک استخر پیش ساخته را با توجه به ابعاد مورد نظر در اختیار داشته باشید. در واقع این استخر باید به گونه ای باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن فضای مورد نیاز شما را در بر گیرد و با این ویژگی بتوانید با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصولات زده و از آن ها لذت ببرید. در خرید این استخر های پیش ساخته نیز باید به این مسئله دقت کنید که عموما محصولات خارجی دارای یک سری ابعاد از پیش تعیین شده هستند. در واقع شما در استخر های پیش ساخته بست وی و اینتکس می توانید مشاهده کنید که این استخر ها حداکثر دارای ابعاد دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و ده متری می باشند که با توجه به این ابعاد می توانید یک محصول مرتبط با فضای خود را خریداری کرده و از ان استفاده کنید. حال این مسئله نیز بسیار مهم خواهد بود که اگر شما قصد داشته باشید که یک محصول با ابعاد بزرگ تر و یا دلخواه خود را در اختیار داشته باشید نیاز به چه شرایطی دارید؟

در پاسخ به این سوال شما نیاز خواهید داشت که قید محصولات اینتکس و بست وی را زده و سعی کنید محصولات ایرانی نظیر استخر های پیش ساخته ایرتکس را خریداری کنید. با خرید و تهیه این محصولات این مزیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بتوانید به راحتی استخری با ابعاد مورد نیاز خود را سفارش داده و از در اختیار داشتن آن محصول نهایت لذت را ببرید. حال پس از سفارش و خرید یک استخر پیش ساخته شما نیاز خواهید داشت که شرایط حفاری زمین را فراهم کند تا به بهترین شکل بتوانید این محصول را درون زمین جای داده و اقدام به نصب و راه اندازی آن کنید که در ادامه به این موارد هم خواهیم پرداخت. 


حفاری زمین و فراهم کردن شرایط نصب استخر پیش ساخته توکار ، تا به این جای کار شما را با ویژگی های مهمی نظیر در نظر گرفتن شرایط مورد نیاز جهت نصب استخر و همین طور خرید و تهیه یک استخر پیش ساخته ایده آل راهنمایی کرده ایم. حال در این بخش قصد داریم که در ارتباط با حفاری زمین و همین طور فراهم کردن شرایط لازم برای نصب و قرار گرقتن این استخر های پیش ساخته با شما صحبت کنیم. همان طور که در بخش های قبلی عنوان کردیم شما باید فضای مورد نیاز را در ابتدا برای قرار دادن استخر در نظر بگیرید. حال با توجه به استخری که خریداری کرده اید و با در نظر گرفتن ابعاد دقیق استخر و همین طور قرار دادن مقداری فضای اضافه برای نصب بهتر و همین طور عبور و مرور ساده تر این محصولات ، حال شما قادر به حفاری زمین خواهید بود. این کار نیز باید به صورت دقیق و با توجه به ابعاد و خصوصا ارتفاع استخر صورت بگیرد تا بیش از اندازه کف استخر گود نشده باشد و بتوانید با آسودگی خاطر استخر را در داخل فضای مربوطه قرار دهید.

با قرار دادن استخر در داخل فضای مربوطه حال شرایط برای راه اندازی این محصول و نصب دقیق این استخر فراهم خواهد شد که با این کار شما قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن بقیهمراحل نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته را به صورت تو کار ادامه دهید که در بخش های بعدی به این موارد نیز اشاره خواهیم کرد.

نصب و راه اندازی کامل استخر پیش ساخته

با توجه به این که تا این مرحله تمام شرایط به صورت دقیق برای راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته فراهم می باشد ، حال شما باید سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن سعی در نصب این استخر به صورت تو کار کنید. در واقع نصب صحیح و دقیق این محصولات نیازمند این مسئله است که شما بتوانید به راحتی و به صورت کامل و دقیق شرایط لازم را برای اجرای صحیح فرآیند نصب فراهم کنید. در همین رابطه حال باید عنوان کنیم که برای نصب دقیق این محصولات این مسئله بسیار مهم است که سعی کنید با دقت و به صورت تخصصی این کار را انجام دهید تا بدون هیچ گونه مشکلی محصول مورد نظر شما شرایط لازم برای راه اندازی را دارا باشد. در واقع این نکته بسیار مهم است که شما بتوانید با آسودگی خاطر استخر را نصب کنید زیرا این محصول چون قرار است به صورت تو کار استفاده شود باید با دقت فرآیند راه اندازی آن صورت بپذیرد.

با توجه به این نکات ما پیشنهاد می کنیم که حتما شرایط راه اندازی این محصولات را مطالعه کرده و سعی کنید تا جهت راه اندازی هر چه بهتر این محصولات کار را به یک متخصص و نصاب حرفه ای استخر های پیش ساخته بسپارید تا در انجام صحیح این کار به مشکل بر نخورید و بتوانید از خدمات پس از فروش و ضمانت هم بهره مند شوید. فروشگاه اینتکس نیز در جهت رفاه حال مشتریان خود سعی کرده تا با استخدام نصاب های حرفه ای شرایط را برای نصب آسان و صحیح این محصولات در سراسر ایران فراهم کند که از این نظر نیز می توانید این پروسه را به این فروشگاه سپرده و با خیالی راحت دست به خرید این محصولات بزنید. اگر هم نیاز به نصاب ندارید بهتر است قبل از هر چیز DVD آموزشی موجود در کنار بسته بندی محصولات را با دقت نگاه کنید تا بتوانید با خیالی راحت اقدام به راه اندازی و نصب این محصولات کنید.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در حالت کلی شما می بایست سعی کنید تا استخر و بقیه تجهیزات جانبی این محصولات را از داخل بسته بندی خارج نمایید. پس از خارج کردن این تجهیزات حال شما در گام نخست می بایست سعی کنید تا ستون های اصلی و پایه های این استخر پیش ساخته را از داخل محفظه های موجود بر روی بدنه محصول مورد نظر خود عبور دهید. با این کار تقریبا ساختار اصلی بدنه شکل خواهد گرفت. پس از انجام این کار حال این مزیت در اختیار شما قرار دارد که به راحتی بتوانید ساختار اصلی بدنه را با دقت شکل داده و استخر را سر پا کنید. در این میان باید دقت داشته باشید که اگر محصول دارای زیر انداز است و یا شما قصد دارید تا در زیر استخر برای نرم تر شدن و راحتی هر چه بیشتر از تاتامی و یا موارد مشابه استفاده کنید ، در این زمان می توانید این موارد را در زیر استخر قرار داده و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن پس از راه اندازی کامل محصول سعی در فراهم کردن شرایط ایده آل برای استفاده از محصول نمایید. هم چنین در مرحله آخر نیز شما باید سعی کنید تا به اندازه ظرفیت استخر در داخل آن آب پر کنید تابه بهترین شکل ممکن فضای داخلی استخر پر شده و بتوانید از این محصول با خیالی راحت استفاده نمایید.

نصب و قرار دادن وسایل مورد نیاز استخر پیش ساخته

تا به این مرحله شما موفق شده اید که تمام شرایط را برای در اختیار داشتن یک استخر پیش ساخته توکار فراهم کرده و از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. حال این مورد نیز پیش می آید که این محصول دارای چه مزایایی بوده و چه وسایلی در کنار این استخر وجود دارد. در همین راستا باید اشاره کنیم که پس از نصب کامل استخر مهم ترین مسئله نصب وقرار گرفتن صحیح پمپ تصفیه آب این محصولات می باشد. در واقع باید به این مسئله دقت داشته باشید که پمپ تصفیه آب از هر نوع و مدلی که باشد باید به بهترین شکل ممکن در کنار محصول قرار گیرد. نصب این پمپ تصفیه نیز معمولا به گونه ای است که شما می توانید به راحتی در کنار محصول و با توجه به دارا بودن فضا برای نصب این پمپ اقدام به قرار دادن ان کرده و سپس استخر را راه اندازی کنید.


در کنار این پمپ تصفیه دیگر وسیله ای که نصب و قرار گرفتن آن بسیار مهم می باشد نردبان است. اگر شما استخر را به صورت تو کار نصب کرده باشید باید حتما در زمان حفاری فضایی را برای قرار دادن نردبان نیز در نظر بگیرید. حال اگر سعی استخر با سطح زمین برابر باشد شما می توانید از نردبان بیشتر در جهت خارج شدن راحت از داخل استخر استفاده کنید که این مورد نیز قطعا مسئله ای بسیار مهم خواهد بود که باید حتما به آن توجه شود. هم چنین در خصوص زیر انداز نیز در بخش قبل به صورت کامل صحبت کردیم که قبل از راه اندازی کامل استخر بهتر است این زیرانداز اگر به صورت اماده در کنار محصول قرار دارد ، به بهترین شکل ممکن در زیر استخر پهن شود. آخرین نکته در خصوص اقلام همراه این استخر ها نیز بحث درپوش می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک استخر اگر در کنار خود در پوش را دارا باشد در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را ندارید باید سعی کنید تا با قرار دادن این درپوش بر روی استخر از ان بهره مند شوید.

جمع بندی

با توجه به تمامی موارد عنوان شده در این مطلب تقریبا به صورت کامل شما را با شرایط نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته توکار آشنا کردیم. حال با در نظر گرفتن این موارد باید سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن استخری را متناسب با نیاز های خود خریداری نموده و به صورت توکار اقدام به نصب ان کنید. جهت خرید ، مشاوره و هم چنین نصب استخر نیز می توانید با مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ، تنها نمایندگی معتبر محصولات بادی و فروش استخر پیش ساخته در ایران در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت استخر پیش ساخته

به دو صورت قابلیت نصب و راه اندازی دارد و شرایط نصب بستگی به عوامل محیطی دارد که شما برای آن در نظر گرفته اید . اینکه استخر در باغ ، ویلا و یا محیط خانگی شما به صورت روکار یا توکار نصب شود کاملا  امری شخصی می باشد و هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خود می باشد . اگر بخواهیم به طور کلی در مورد استخر های پیش ساخته که می توانید آن ها را به صورت توکار نصب کنید توضیح دهیم باید بگوییم که این محصولات در دو دسته بندی استخر پیش ساخته برزنتی و استخر پیش ساخته فایبرگلاس قابلیت نصب توکار را دارند که در ادامه این مقاله هر دو مدل را بررسی کرده و بهترین پیشنهاد را به شما می دهیم ، پس در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

خرید استخر پیش ساخته توکار

استخر پیش ساخته توکار چیست ؟ در پاسخ به این سوال اول باید بدانید که استخرهای پیش ساخته دسته ای از استخرهای مصرفی هستند که از ساختار های اصلی آن ها اعم از ستون ها و دیواره های نگهدارنده از قبل ساخته و درون بسته بندی قرار گرفته اند . حال برای راه اندازی این محصولات دو روش پیش روی شما قرار می گیرد ؛ نصب آن ها به صورت روکار یا خارج از زمین و به صورت همسطح زمین و یا نصب به صورت توکار یا درون زمین . اگر قصد نصب استخر پیش ساخته را به صورت توکار داشته باشید به طبع باید کندکاری در محل مورد نظر صورت بگیرد تا استخر به صورت دقیق در زمین قرار بگیرد و قابل استفاده شود . استخرهای سنتی دقیق نصب توکار داشتند و با کندن زمین محل مورد نظر برای استخر مشخص می شد ، این مدل از نصب نیز به صورت استخرهای سنتی است فقط با این فرق که نیازی به ریختن بتن ، ایزوگام زدن و کاشی کاری نیست و استخر به صورت آماده درون جای خود قرار می گیرد و قابل استفاده می شود .

استخر های پیش ساخته توکار بسیار پرطرفدار هستند و در کشور ما نیز به دلایل مختلفی از جمله مقرون به صرفه بودن به نصب استخرهای بتنی به کررات مورد استفاده قرار می گیرند . نصب استخر پیش ساخته به صورت کلی چه روکار و چه توکار در صورت فراهم بودن محیط مورد نظر در مدت زمان یک الی سه ساعته صورت می گیرد و این اختلاف زمان به دلیل ابعاد مختلف استخرها می باشد . یکی دیگر از مزایای استخرهای پیش ساخته را می توان ابعاد بسیار متنوع آن ها دانست ، جایی که دست شما برای انتخاب سایز استخر بسیار باز است و بسته به محیطی که در اختیار دارید می توانید استخر مورد نظرتان را پیاده سازی کنید .

قیمت استخر پیش ساخته برزنتی توکار

استخر پیش ساخته برزنتی از دسته پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته به شمار می آیند . این دسته بندی از استخر پیش ساخته توسط برندهای مطرح جهانی همچون اینتکس و بست وی و همچنین یک برند داخلی با کیفیت به نام ایرتکس تولید می شود که استخر پیش ساخته ایرتکس در میان برندهای جهانی نیز از رده بالایی برخودار است و با توجه به تولید در داخل از قیمت های ارزان تر به نسبت نمونه های خارجی با ارز وارداتی برخوردار می باشد . قیمت استخر پیش ساخته برزنتی به بسیاری از عوامل بستگی دارد که هر کدام از آنها می تواند بر قیمت نهایی به صورت میلیون تاثیر بگذارد و اختلاف قیمت را پدیدار کند . از جمله عوامل اختلاف قیمت استخرهای پیش ساخته می توان به ابعاد استخر ، جنس بدنه ، برند سازنده محصول ، قیمت ارز در زمان خرید و همچنین لوازم جانبی که به همراه آن درون بسته بندی قرار دارد اشاره داشت که هر کدام از آن ها کم یا زیاد تاثیر خود را بر روی قیمت نهایی خواهند گذاشت .

اگر بخواهیم به صورت تقریبی در لحظه نگارش این مقاله قیمت استخرهای پیش ساخته را از کمترین تا بیشترین قیمت بیان کنیم می توانیم بگوییم قیمت 10.000.000 تومان تا 60.000.000 تومان پکیج های ارائه استخر پیش ساخته در کوچک ترین و بزرگ ترین مدل ها می باشد . باز هم می گوییم این قیمت ها به صورت تقریبی می باشد و برای به دست آوردن قیمت دقیق استخر پیش ساخته بهتر است به نمایندگی فروش استخر پیش ساخته اینتکس تهران مراجعه کرده و یا در همین وب سایت به دسته بندی استخر پیش ساخته رفته و قیمت به روز شده استخرهای پیش ساخته را به همراه تصاویر و بررسی های کارشناسی شده مشاهده کرده و در صورت نیاز به مشاوره با مشاورین با تجربه ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخودار شوید .

قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار

استخر پیش ساخته فایبرگلاس در دو مدل طراحی و ساخته شده است . نمونه اول استخرهای فایبرگلاس ثابت و نمونه دوم استخرهای فایبرگلاس متحرک می باشد . استخر پیش ساخته متحرک دارای ساختارهای از پیش ساخته شده هستند که قابلیت جدا شدن دارند و درون بسته بندی قرار می گیرند و به هنگام نصب باید آن ها به صورت دقیق به یکدیگر وصل کرد تا حالت کلی را به خود بگیرند . استخر پیش ساخته فایبرگلاس ثابت اما از همان ابتدا درون کارخانه ساخته می شود و اصلا قابل جدا شدن نیست و توسط برند تولیدی توسط کشنده های بزرگ به محل مورد نظر منتقل می شوند و در محیط شما نصب می شوند . تمامی مواردی که در رابطه با قیمت استخرهای پیش ساخته برزنتی گفتیم در مورد این محصولات نیز صادق است و اختلاف قیمت به دلایل مختلف وجود دارد اما اگر به بخواهیم رنج قیمتی را بدانیم باید بگوییم قیمت این محصولات به صورت پایه از 65.000.000 تومان تا 350.000.000 تومان می باشد که از استخر های پیش ساخته برزنتی گران تر اما از نظر بدنه ای و مقاومت و استحکام بسیار با کیفیت تر هستند .

قیمت استخر پیش ساخته توکار دست دوم

استخر های پیش ساخته از جمله محصولاتی هستند که به دلیل عمر بالایی که دارند امکان خرید آن ها به صورت دست دوم وجود دارد . در هنگام خرید استخر پیش ساخته به صورت دست دوم باید به مورادی همچون سلامت بدنه ، سلامت لوازم جانبی و همچنین عدم پوسیدگی در بخش های مختلف توجه ویژه ای داشته باشید که در مقاله های گذشته به صورت مفصل به این نکات اشاره داشتیم و مورد بررسی قرار دادیم . اما در رابطه با قیمت استخر پیش ساخته باید بگوییم که کاملا بستگی به سلامت بدنه و لوازم همراه دارد و برخی از استخرها به دلیل کم کارکرد بودن و سلامت فیزیکی بالا اختلاف چندانی با نمونه نو ندارند اما برخی از آن ها به دلایل مختلف از جمله ایرادات جزعی و یا نیاز به فروش فوری با قیمت های خوب ارائه می شوند . پیشنهادمی کنیم که استخر پیش ساخته را به صورت دست دوم از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از خدمات پس از فروش بهره مند شوید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اصلی فروش استخر پیش ساخته از برترین برندهای جهانی در ایران اقدام به فروش استخر پیش ساخته دست دوم می کند که در این خصوص باید استعلام گرفته و استخرهای موجود دست دوم را تهیه کنید . برای این امر و همچنین هر گونه مشاوره قبل از خرید می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگرید و از مشاوره رایگان و استعلام دقیق محصولات بهره مند شوید .