استخر پیش ساخته با توجه به مزیت هایی که دارد به خوبی توانسته است خود را به عنوان جایگزین شایسته ای برای استخرهای بتنی معرفی کند . قیمت استخر پیش ساخته یکی از سوال هایی است که بسیاری از افراد در اولین برخورد به دنبال آن هستند و می خواهند بدانند راه اندازی یک استخر پیش ساخته به اصطلاح برای آن ها چقدر آب خواهد خورد . در این خصوص باید بگوییم که این سوال بسیار کلی است و نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات عنوان کرد زیرا استخرهای پیش ساخته دارای انواع بسیار مختلفی می باشند که هر کدام از پارامترهای آن ها می تواند قیمت را پایین بیاورد و یا بالا ببرد . اما به صورت تقریبی می توان گفت که یک استخر پیش ساخته در کوچک ترین ابعاد بدون لوازم جانبی دارای قیمتی بالغ بر 3.000.000 تومان در حال حاضر می باشد که این قیمت در بزرگ ترین استخر ها یعنی استخر های ده متری با پکیج کاملی از لوازم جانبی می تواند تا 70.000.000 تومان نیز افزایش پیدا کند .

اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع دقیق تر از قیمت استخرهای پیش ساخته به دسته بندی مربوطه در همین وب سایت از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و جدیدترین استخرهای پیش ساخته از برترین برندهای جهانی را به همراه تصاویر و توضیحات کارشناسی شده و همچنین قیمت های به روز شده مشاهده نمایید . اما برای خرید استخر پیش ساخته باید به اطلاعات بسیاری در ابتدا دست پیدا کنید تا خریدی با آگاهی را انجام دهید به همین خاطر سعی کرده ایم تا در ادامه این مقاله برخی از سوالات مهم شما را پاسخ دهیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

بهترین برند استخر پیش ساخته

برندهای بسیاری در سراسر دنیا اقدام به تولید استخر پیش ساخته و عرضه آن ها در ایران می کنند . در میان تمامی دسته بندی های استخرها می توانیم نام تنها یک برند ایرانی را مشاهده کنیم که به تازگی توانسته است برای خود نامی نیکو دست و پا کند و به رقابت با رقبای سرسخت خود بپردازد . ایرتکس برندی ایرانی می باشد که با تکیه بر تکنولوژی های ساخت استخر پیش ساخته توانسته است استخرهای با کیفیت ساخت بالا را روانه بازار کند . استخرهای پیش ساخته این برند ایرانی ب دلیل کاهش تعرفه ها و همچنین تولید در داخل و عدم واردات ، پایین تر از سایر برندهای جهانی می باشد و اگر به دنبال خرید استخر پیش ساخته با کیفیت اما با قیمت های ارزان تر هستید پیشنهاد ما به شما این برند است .

اما دو نام بسیار آشنا در جهان نیز در تولید استخر پیش ساخته می درخشد که محصولات آن ها به صورت کلی تمامی بازارهای جهانی را به اصطلاح گرفته است . اینتکس و بست وی دو برند مطرح و مطمئن آمریکایی و چینی می باشند که استخرهای آن ها از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و قیمت های مقرون به صرفه ای نیز دارند . این دو برند در ایران نیز دارای نمایندگی می باشند و می توانید استخرهای پیش ساخته آن ها را از نمایندگی اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس و بست وی خریداری کنید .

انواع استخر پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته چه از نظر جنس بدنه و چه از نظر ساختار طراحی که دارند به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند . از نظر ساختاری ما با مدل های استخر پیش ساخته مستطیلی ، استخر پیش ساخته گرد و استخرپیش ساخته مربعی رو به رو هستیم که باعث می شود با هر سبک و سلیقه ای که هستید دست خالی از بازار این محصولات خارج نشوید . اما از نظر جنس بدنه می توان گفت که باز هم دست شما برای انتخاب باز است . استخر های پیش ساخته دارای دو دسته بندی مطرح از نوع متریال استفاده شده در بدنه هستند . استخر پیش ساخته برزنتی و استخر پیش ساخته فایبرگلاس که هر کدام از آن ها دارای مزیت ها و معایب خود می باشند که در بخش های دیگر مقالات سایت به صورت کامل آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم و می توانید آن را مطالعه کنید .

ابعاد استخر پیش ساخته

همانطور که گفتیم از نظر ساختاری می توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و محدودیتی برای استفاده ندارید زیرا با هر مدل فضایی که در خانه و باغ خود در اختیار دارید می توانید از این محصولات بهره مند شوید . از نظر ابعادی نیز استخرهای پیش ساخته در اندازه های طولی سه متر ، پنج متر ، هفت متر و ده متری تولید شده اند که در ابعاد کوچک تا بسیار بزرگ می توانید آن ها را در اختیار داشته باشید . در مجموع با بررسی های صورت گرفته در خصوص استخرهای پیش ساخته می توانیم بگوییم که با طیف بزرگی از ویژگی ها رو به رو هستید و می توانید برای مکان های مختلفی که در اختیار دارید چه از نظر ساختاری وابعادی و چه از نظر جنس بدنه اقدام به راه اندازی و نصب استخرهای پیش ساخته نمایید . شایان ذکر است که استخرهای پیش ساخته قابلیت نصب به صورت روکار و همچنین توکار را برای شما فراهم می آورند .

موارد استفاده از استخر پیش ساخته

در خصوص موارد استفاده از استخرهای پیش ساخته باید گفت که تا به اینجای کار یکی از گسترده ترین مواد استفاده از این محصولات ، برای تفریح و آب تنی می باشد . شنا کردن و آب تنی در استخر شخصی خود در محیط های خانگی ، باغ و ویلا حس بسیار لذت بخشی است . امروزه در اختیار داشتن یک استخر شخصی با حضوری استخرهای پیش ساخته بسیار راحت تر از گذشته شده است و در این خصوص علاوه بر مزیت های بسیار ، دارای قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری نیز به در مقایسه با استخرهای بتنی هستند . اما علاوه بر آب تنی این استخرها در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارند که یکی از این مصارف پرورش ماهی می باشد .

در بسیاری از مراکز پرورش ماهی بزرگ ما می توانیم استخرهای بسیاری را مشاهده کنیم که ماهی های مختلف را از هم جدا کرده اند . که در این صورت استخرهای پیش ساخته با ابعاد بسیار متنوع به خوبی می توانند به کمک ما برای جداسازی نمونه های مختلف ماهی بیایند . بدنه استخر های پیش ساخته کاملا مقاوم سازی می شود و برای پرورش ماهی های مختلف محدودیتی نخواهید داشت . اما علاوه بر پرورش ماهی در صنایع کشاورزی نیز برای ذخیره آب از این محصولات در ابعاد بزرگ استفاده می شود به خوبی علاوه بر مردم جای خود را در صنایع نیز باز کرده اند .

خرید استخر پیش ساخته

فروشگاه اینتکس تهران همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم به عنوان نمایندگی مرکزی فروش اینتکس ، بست وی و ایرتکس فعالیت می کند و جدیدترین نمونه های استخر پیش ساخته را می توانید در این فروشگاه مشاهده کنید و سفارش دهید . این فروشگاه علاوه بر وب سایت جامع برای خرید اینترنتی محصولات ، دارای شعب حضوری نیز می باشد که با این احتساب می توانید خریدی با بررسی فیزیکی استخرهای پیش ساخته را داشته باشید . از جمله مزیت های این فروشگاه تنوع گسترده در کنار خدمت پس از فروش حرفه ای می باشد که خریدی لذت بخش را برای شما فراهم می آورد . برای مشاوره رایگان و تخصصی در حوزه خرید انواع استخر پیش ساخت می توانید همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف وب سایت تماس بگیرید .