عنوان مقاله : استخر پیش ساخته پرورش ماهی خانگی

استخر پیش ساخته به دلیل مزیت های بسیاری که به نسبت استخرهای بتنی دارد در بسیاری از صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد . استخرهای پیش ساخته علاوه بر استفاده های تفریحی در صنایعی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی کاربرد دارند و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند . آماده یکی از بهترین ویژگی هایی که این محصولات دارند ، استفاده در محیط های حتی کوچک با صرف هزینه های مقرون به صرفه تر از راه اندازی استخرهای بتنی می باشند ، به همین خاطر بسیاری از کارآفرین ها که با سرمایه های نه چندان زیاد ، قصد راه اندازی استخر پرورش ماهی را دارند به سراغ این نوع از استخرهای آماده می آیند .


استخر های پیش ساخته دارای ابعاد بسیار متنوعی می باشند که همین امر باعث می شود تا بتوانید آن را در فضای بسیار کوچک خانگی هم راه اندازی کنید . اگر بخواهیم به صورت دقیق تر عنوان کنیم باید بگوییم که این نمونه از استخرها که توسط بسیاری از برندهای برتر جهانی نیز به تولید می رسند ، از ابعاد سه در دو تا ابعادی به بزرگی هفت در ده تولید شده اند و در فاصله میانی این ابعاد نیز بسیاری از سایزهای دیگر وجود دارد و به همین خاطر به راحتی می توانید سایز مورد نظر خود را راه اندازی کنید . استخرهای پیش ساخته در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی می شوند و دیگر برای نصب آن ها نیاز به صرف روز ها و هفته ها ندارید و در بزرگ ترین ابعادی که دارند در مدت زمان دو الی سه ساعته راه اندازی نصب می شوند به همین خاطر بهترین انتخاب برای راه اندازی در محیط های کوچک خانگی هستند .

از دیگر مزیت هایی که استخر پیش ساخته پرورش ماهی دارند ، قابلیت نصب به صورت روکار و توکار می باشند که طبق کاربردی که از آن انتظار دارید می توانید اقدام به نصب آن ها نمایید . اگر قصد نصب توکار را دارید باید بگوییم که قبل از نصب باید کارهای حفر زمین به اندازه یک متر بزرگ تر از استخر را در هر سمت خوتان انجام دهید و سپس به راحتی می توانید استخر را درون زمین نصب کنید . اما مشکلی که بسیاری از افراد برای راه اندازی استخر پیش ساخته درون خانه دارند ، عدم امکان وجود گودبرداری در محیط خانگی است ، استخر های پیش ساخته به خوبی این مشکل را با قابلیت نصب روکار برطرف کرده اند و می توانید آن ها را به راحتی در پشت بام خانه ها ، حیات منازل و یا پارکینگ های شخصی راه اندازی کنید و اقدام به پرورش ماهی نمایید .

بهترین برند استخر پیش ساخته پرورش ماهی کدام است ؟

در خصوص بهترین برند سازنده استخر پیش ساخته نیز باید بگوییم که بسیاری از برندهای مطرح جهانی در این خصوص دست به تولید انبوه زده اند و دست تان در انتخاب بهترین برند به خوبی باز است . دو برند جهانی در حوزه تولید استخرهای پیش ساخته به خوبی می درخشند که استخرهای تولیدی آن ها نیز کیفیت ساختاری بالایی دارد و به همین خاطر در حوزه پرورش ماهی نیز قابل استفاده است . اینتکس برندی آمریکایی می باشد که البته به مانند بسیاری از برندهای بزرگ جهان همچون اپل ، خط تولید محصولات خود را به درون کشور چین به دلیل کاهش هزینه های تولید انتقال داده است . بست وی نیز برندی چینی می باشد که به خوبی می تواند اعتماد شما را به محصولات چینی بازیابی کند و در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز از استخر پیش ساخته بست وی استفاده می شود . 

اگر قصد راه اندازی استخر پیش ساخته پرورش ماهی خانگی را دارید ، پیشنهاد ما به شما در اولویت قرار دادن مدل های مختلف استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی می باشد زیرا کیفیت فراتر از انتظار را در اختیار شما قرار می دهد .  ایرتکس نیز تنها برند داخلی تولید استخر پیش ساخته می باشد که به دلیل حذف واسطه های تجاری و حذف مواردی همچون حق گمرکی به خوبی توانسته است استخرهای پیش ساخته خود را با قیمت هایی مقرون به صرفه و پایین تر از دو برند خارجی عرضه کند و از نظر کیفیت ساخت نیز کاملا می تواند با این دو برند رقابت داشته باشد . پس اگر قصد خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی با قیمت اقتصادی تر و کیفیت ساخت بالا را دارید بهتر است تا از مدل های مختلف استخر آماده ایرتکس نیز دیدن نمایید .

قیمت استخر پیش ساخته پرورش ماهی خانگی

همانطور که در قسمت های ابتدایی این مقاله اشاره داشتیم ، استخر های پیش ساخته دارای تنوع بسیار بالایی در خصوص ابعادی می باشند که به همین خاطر طیف بزرگی از سلیقه ها و نیازها را پوشش می دهند . علاوه بر آن برندهای بسیاری از خارجی تا داخلی اقدام به تولید استخر پیش ساخته پرورش ماهی کرده اند که همه این فاکتورها در کنار هم می تواند قیمت استخر پیش ساخته را رقم بزند و تغییر در فاکتورهایی از جمله ابعاد استخر پیش ساخته ، برند سازنده و حتی نرخ ارز در کشور می تواند در قیمت نهایی محصولات تاثیرگذار باشد . اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی قیمت استخر پیش ساخته را بیان کنیم باید بگوییم که این محصولات در کوچک ترین ابعاد از 6.000.000 تومان تا بزرگ ترین ابعاد که 70.0000.000 تومان می باشند قیمت گذاری می شوند . پیشنهاد ما به شما برای مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته به همراه توضیحات تکمیلی و قیمت های به روز شده این است که به دسته بندی استخر پیش ساخته از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .

نمایندگی فروش استخر پیش ساخته پرورش ماهی

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش استخر پیش ساخته در ایران با سابقه 17 ساله ای که در این زمینه دارد به خوبی خود را به عنوان مرجع مطمئن و کارآمد معرفی کرده است . این فروشگاه به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس ، بست وی و ایرتکس در حوزه استخرهای پیش ساخته در ایران به فعالیت می پردازد و با دارا بودن شعب متعدد در استان تهران و مازندران امکان خرید حضوری را علاوه بر خرید اینترنتی استخر پیش ساخته فراهم آورده است . مدل های متنوع با پایین ترین قیمت در بازار ایران و همچنین بهره مندی از خدمات پس از فروش حرفه ای برای خریداران استخر پیش ساخته ، از مزیت های بزرگ خرید از این فروشگاه می باشد . خدمات نصب و راه اندازی نیز به صورت کامل هر جای ایران که باشید برای شما در محل صورت می گیرد و با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش را انجام دهید . برای بهره مندی از مشاوره تخصصی در حوزه استخر پیش ساخته پرورش ماهی کافیست تا همین حالا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید