بالش گردنی بزرگسال

کد bestway 67006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • وزن: 150 گرم
  • طول: 37 سانتی متر
  • عرض: 24 سانتی متر
1,070,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش گردنی بزرگسال بست وی از محصولاتی است که استراحت روی تشک های بادی و یا معمولی را کامل میکند و مانند یک بالش بادی عمل می کند. این گردنی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر یا همان مخمل بوده تا به بدن آسیبی وارد نکرده و موجب جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده شود و همچنین طراحی خاصی که دارد باعث میشود تا گردن در وضعیتی راحت قرار بگیرد و این ویژگی از خستگی جلوگیری خواهد کرد. این گردنی با کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی و همچنین بدون پمپ باد راه اندازی شده و گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در مسافرت ها و محل کار خواهد بود. برای کسب اطلاعات ببشتر به سایت اینتکس ایران در تهران مراجعه نمایید . 

بالش گردنی بزرگسال

بالش گردنی بزرگسال محصولی مناسب برای رفتن به مسافرت با اتومبیل شخصی خود است که از برترین پارچه بدنه تشکیل شده است و در حالت حرکت مداوم گردن را در حالت استاندارد قرار دهد. این گونه محصولات برای تمامی افراد لازم و ضروری است و خرید آن برای همه افراد مناسب می باشد تا در محیط ماشین و با حرکات آن در هنگام رانندگی بتوان آرامش و راحتی را نیز حس کرد و در صورت لزوم اقدام به خوابیدن نیز نمود. لطافت موجود در ساختمان این بالش گردنی از یک سو و جنس لطیف آن از سوی دیگر سبب نرمی بسیاری شده و می تواند با لطافت خود برای گردن افراد مناسب باشد. ویژگی هایی مخصوص به این بالش گردنی می شود که کاربرد های آن نیز متفاوت است و سبب علاقه مندی افراد بیش تر به خرید آن می شود و در طول زمان همواره جزو پر طرفدارترین محصولات راحتی می باشد. در زیر به شرح مختصری از این بالش گردنی می پردازیم.


ضد تعریق بودن محصول

بخش گردن افراد همواره در حال تعریق کردن می باشد و غدد بسیاری دارد در هنگام خوابیدن نیز تعریق بدن بیش تر می شود و به همین دلیل در زمان استراحت بخش گردن تعریق بسیاری نسبت به بخش های دیگر بدن دارد. این بالش گردنی نیز قابلیت ضد تعریق دارد و با استفاده در داخل اتومبیل و در زمن خواب تعریقی رخ نمی دهد و بخش گردن افراد دچار قرمزی و آسیب نمی شود. با نبود تعریق می توان از حساسیت های گوناگون نیز در زمان استفاده جلوگیری کرد. پوست در بخش گردن حساسیت بسیاری دارد و می تواند بر اثر عوامل مختلف دچار قرمزی و عارضه شود. اما این بالش گردنی در زمان استفاده از هر گونه عارضه پوستی جلوگیری می کند و سبب هیچ خطری برای افراد نمی شود. این بالش با بدنه مرغوب خود هوای آزادی در گردن افراد ایجاد می شود.


روش راه اندازی بالش گردنی

این محصول طبی از جنس پی وی سی می باشد که رویه مخملی دارد و داخل آن توخالی و بادی می باشد. به همین جهت برای راه اندازی آن کار دشواری نیاز نیست و به روش های ساده می توان آن را برای استفاده آماده کرد. بخشی از محصول دارای محفظه ای است که می توان به این طریق آن را باد کرد. پمپ باد را در محل محفظه قرار داده و سپس به میزان لازم باد کرده و پر می شود و به نرمی و لطافت مطلوب می رسد. برای تهیه پمپ باد می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرد. قیمت این پمپ های بادی کم می باشد و با وجود قیمت مناسب بالش گردنی می توان خریدی به صرفه داشت و با پرداخت هزینه کم امکانات لازم برای مسافرت را برای خود و اعضای خانواده خود تهیه نمود. 


ابعاد مناسب محصول

بالش گردنی که طراحی بادی دارد و با رویه مخمل راحتی را به میان می آورد در ابعاد کوچکی می باشد که جای کمی نیز در اتومبیل و یا استفاده در منزل می گیرد. با این وسیله گردن در حالت تعادل قرار گرفته و وضعیت راحتی خواهد داشت. ابعاد آن 37 در 24 سانتی متر می باشد و ضخامت اندک به میزان 10 سانتی متر دارد. این بالش گردنی تمامی دور گردن افراد را فرا می گیرد و می تواند سلامت گردن افراد را تضمین کند. وزن محصول نیز سبک می باشد و تنها 150 گرم دارد و با این ویژگی ها حرکت دادن آن و به همراه داشتن آن آسان و بدون مشکل خواهد بود. این بالش گردنی به دو رنگ در دسترس برای خرید وجود دارد و بدنه آن نیز قابلیت شستشو را دارد و در هر وقتی که لک و کثیفی بر روی آن ایجاد شد می توان سریعا به تمیز کردن آن اقدام کرد.


خرید

در صورت تمایل به داشتن بالش گردنی بزرگسال و استفاده از آن در اتومبیل در زمان مسافرت و یا در داخل منزل در زمان استراحت می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کرده و آن را به روشی آسان خریداری کنید.

نوع
خانگی، سفری
وزن
150 گرم
طول
37 سانتی متر
عرض
24 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای 2 رنگبندی
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...