عنوان مقاله : بزرگ ترین استخر ایزی ست اینتکس

بزرگ ترین استخر ایزی ست اینتکس را می توان از بهترین انتخاب ها برای استفاده در محیط های بزرگ خانگی و همچنین باغ ها و ویلا ها دانست . محیط هایی که با کمبود فصا رو به رو نباشند و در این صورت می توانید استخر شخصی خود را داشته باشید و پذیرایی تعداد نفرات بالایی درون استخر باشید و لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید . استخرهای ایزی ست همانطور که از نام آن ها پیداست ، استخرهایی با با قابلیت راه اندازی سریع هستند که به همین خاطر به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . علاوه بر سهولت در راه اندازی و مدت زمان کوتاهی که با توجه به ابعاد استخر ایزی ست برای راه اندازی آن نیاز دارید ، باید بگوییم که به دلیل عدم وجود ستون های نگهدارنده در بدنه خود ، وزن سبکی دارند و به همین خاطر به راحتی می توانید آن ها را حمل کرده و حتی در مسافرت به ویلای شمالی خود آن را به همراه داشته باشید .

بدنه این محصولات از متریال های برزنتی ساخته شده است که در قسمت بالایی خود دارای محفظه های بادی می باشند و با باد کردن قسمت بالایی و پر کردن آب درون این استخر ها ، شکل کلی را به خود می گیرند و آماده استفاده می شوند . باید گفت که تنوع گسترده ای از مدل ها و ابعاد استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس را می توانیم در بازار مشاهده کنیم که از رده سنی کودک تا بزرگسال قابل استفاده است .

استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ اینتکس : اینتکس برترین و بزرگ ترین برند تولیدکننده محصولات بادی و استخرهای پیش ساخته در دنیا می باشد که در کشور آمریکا تاسیس شده است و کیفیت ساخت بالا را در کنار قیمت های مقرون به صرفه برای شما فراهم می آورد . این برند مطرح جهانی در حوزه تولید استخر پیش ساخته ایزی ست نیز مدل های بسیاری را تولید کرده است که می تواند جزو گزینه های شما برای بررسی و خرید به حساب بیایند . اما بسیاری از افراد درخواست دارند تا در مورد استخر ایزی ست بزرگ اینتکس بیشتر بدانند ، به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا بزرگ ترین مدل های استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس را به شما معرفی کنیم پس اگر قصد خرید این استخرهای دوست داشتنی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل Intex 26168 : این استخر پیش ساخته به صورت گرد طراحی شده است و رنگ بدنه آن به صورت کاملا آبی می باشد که بر روی بخشی از بدنه بیرونی نام برند سازنده به همراه مدل استخر با رنگ سفید درج شده است . ابعاد این استخر به مشخصات ( قطر : 457 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) می باشد که بزرگ ترین ارتفاع را در میان استخرهای ایزی ست شامل می شود . البته باید توجه داشته باشید که از پر کردن صد در صدی حجم استخر باید خودداری کنید و ده درصد بخش بالایی استخر باید خالی باشد تا بهترین عملکرد را از آن مشاهده نمایید . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد 14141 لیتر می باشد و وزن این مدل از استخر ایزی ست اینتکس درون بسته بندی به همراه لوازمی که به همراه خود دارد 47 کیلو گرم می باشد . این استخر پیش ساخته کاربردهای بسیاری همچون تفریحی ، پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی دارد . به همراه این محصول و درون بسته بندی آن یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت پردازش بالا ، نردبان آلومینیومی ضد زنگ ، درپوش و زیرانداز برزنتی برای شما ارسال می شود که تمامی نیاز های شما را برطرف کرده و دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی به صورت جداگانه نخواهید داشت . برای اتصال پمپ تصفیه آب به این استخر ، دریچه هایی به عنوان ورودیو خروجی تعبیه شده است و همچنین با اتصال شیلنگ به دریچه می توانید در هنگام تخلیه آب استخر آن را به باغچه و پای درختان خود هدایت کنید .


اما در این قسمت با بزرگ ترین استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس چه از نظر قطر و چه از نظر ارتفاع رو به رو هستید . ابعاد این استخر به مشخصات ( قطر : 549 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) است که استخری بزرگ با ظرفیت تعداد نفرات بالا را در اختیار شما قرار می دهد . این استخر پیش ساخته پکیجی کامل از لوازم جانبی را به همراه خود دارد و آماده استفاده در باغ و ویلا ، پشت بام خانه و همچنین حیات بزرگ منازل می باشد . پمپ تصفیه آب فیلتری بزرگ مخصوص اینتکس ، درپوش و زیراندازی بزرگ برزنتی و همچنین نردبان آلومینیومی ضد زنگ از سری لوازم جانبی همراه این استخر ایزی ست به شمار می آیند . بدنه این استخر به دلیل حجم بالای آبی که درون آن جای می گیرد ، برای استحکام هر چه بیشتر ساخته شده از پی وی سی به صورت سه لایه می باشد که بر روی لایه بیرونی از الیاف مش نیز برای نرمی و انعطاف پذیری بیشتر استفاده شده است .

این نوع بدنه به خوبی قابل استفاده در فضای باز شرجی و رطوبت نیز می باشند و برای استفاده در محیط های مختلف دغدغه ای نخواهید داشت . حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد 20650 لیتر می باشد و وزن این استخر به همراه لوازم جانبی که درون بسته بندی قرار دارد 61 کیلو گرم می باشد و به دلیل حجم نه چندان بزرگی که دارد حتی با استفاده از ماشین های شخصی نیز قابل جا به جایی در مسافرت ها و انتقال به باغ و ویلا است . این استخر پیش ساخته کابردهای بسیاری همچون استفاده تفریحی ، استفاده برای ذخیره آب کشاورزی و همچنین صنعت پرورش ماهی دارد .


لوازم جانبی استخر ایزی ست بزرگ اینتکس

قطعا با توجه به ابعاد بزرگی که استخر های پیش ساخته معرفی شده دارند به این فکر افتاده اید که برای استفاده از این محصولات نیاز به چه لوازم جانبی دارید . در این خصوص باید بگوییم که با توجه به حجم آب بالایی که درون این استخرهای ایزی ست جای می گیرد ، ابتدا باید به فکر تهیه پمپ تصفیه آب فیلتری باشید که البته در دو مدل معرفی شده بسیاری از لوازم جانبی درون بسته بندی و توسط برند سازنده قرار می گیرد . پمپ تصفیه آب این دو استخر به دلیل حجم بالای آب باید از نوع بزرگ باشند و بهترین انتخاب برای شما پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت بزرگ اینتکس می باشد .

اما برای استفاده هر چه راحت تر از استخر های ایزی ست فوق بهتر است تا از نردبان هایی استفاده کنید که هم اندازه ارتفاع استخر می باشند ؛ تا امکان ورود به استخر و خروج از آن برای تمامی افراد حتی سالمندان و کودکان نیز فراهم شود . از دیگر لوازم جانبی که می تواند در تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر به شما کمک کند ، درپوش برزنتی مخصوص استخر های پیش ساخته می باشد . این درپوش ها در زمانی به کار شما می آید که قصد استفاده از استخر را ندارید و با پوشاندن درب ورودی استخر ، از ورود آلودگی به آب به طور کامل جلوگیری به عمل می آید . زیرانداز های برزنتی نیز از دیگر لوام جانبی می باشند که در هنگام نصب و همچنین استفاده از استخر ، زیر آن پهن می شوند و از سایش بدنه استخر با زمین به خوبی جلوگیری می کنند .

خرید استخر ایزی ست اینتکس بزرگ : انتخاب فروشگاهی مطمئن و در عین حال بزرگ با محصولاتی متنوع می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران ، اقدام به عرضه استخرهای ایزی ست این برند در تنوع بالا با قیمت هایی ارزان کرده است که علاوه بر وب سایت این فروشگاه می توانید با مراجعه به نمایندگی حضوری در تهران و مازندران ، استخرها را از نزدیک مشاهده کرده و آن را خریداری کنید . برای مشاهده جدیدترین مدل های استخر پیش ساخته ایزی ست به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین سایت مراجعه کرده و مدل های موجود به همراه توضیحات تکمیلی و کاشناسی شده را مطالعه کنید .