تخت خواب بادی دو نفره مواج فاکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره مواج فاکس در سایت نمایندگی اینتکس و فروشگاه مرکزی خرید محصولات بادی intex و بست وی با قیمت ارزان و گارانتی

تخت خواب بادی دو نفره مواج فاکس یک محصول شگفت انگیز و جذاب است که ساختاری فوق العاده دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده تا در نگاه اول چشم ها را به خود خیره کند. در خصوص طراحی ساخت این محصول باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این تخت خواب به صورت مشبک و برامده بوده که فوق العاده زیباست. هم چنین لایه اصلی این محصول سفید رنگ بوده و بخش های کناری این کالا هم یکدست مشکی است. هم چنین ساختار این تخت خواب بادی به صورت سه طبقه می باشد که مقاومت و استحکام این تخت را بالا برده است. علاوه بر این ها این تخت دارای لبه های بلند تری نسبت به بخش رویه اصلی تخت می باشد که باعث ایمنی بیشتر فرد استفاده کننده از این تخت دارد. علاوه بر این ها نکته مهم دیگر در خصوص این محصول تحمل وزن بالای آن است که می تواند تا 273 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کرده و افراد سنگین وزن هم به ان اطمینان کنند. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

ارتفاع 51 سانتی متری این محصول از زمین باعث شده تا حس خوابیدن بر روی تخت های خانگی را داشته باشید و باید بگوییم که با توجه به ارتفاع بلندی که دارد قابلیت استفاده درون چادرهای مسافرتی و کمپینگ را نخواهد داشت. همچنین طول 203 و عرض 162 سانتی متری این محصول باعث شده تا برای استفاده از آن به صورت دو نفره بزرگسال مشکلی نداشته باشید. همچنین این طول بلند این امکان را برایتان فراهم می آورد تا بتوانید از آن برای افراد قد بلند نیز با خیالی راحت استفاده کنید. با نگاهی به صورت رویه یکدست این تخت به این امر پی می برید که فاقد بالشت بادی سرخود است و برای خوابی راحت از آن باید از بالشت های مجزا استفاده کنید. وزن این تختخواب بادی دو نفره بالغ بر 9 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو ندارید.

همچنین قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که برای خرید این تخت بادی باید مد نظر داشته باشید تا بررسی های لازم برای توانایی آن را انجام دهید. این محصول را می توانید تا وزن 273 کیلو گرم به راحتی استفاده کنید که وزنی استاندارد برای تختخواب های دو نفره بادی به حساب می آید. این تخت خواب بادی بادی نیز به همانند سایر تخت های برند تولید کننده اش دارای پمپ باد 220 ولتی می باشد که کار راه اندازی محصول را به راحتی آب خوردن کرده است. این پمپ باد به صورت تمام اتوماتیک تعبیه شده است که با زدن یک دکمه کار باد کردن محصول را شروع و تا زمان فول باد شدن آن مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای به طول می انجامد. همچنین علاوه بر پمپ باد، یک ساک حمل و یک برچسب تعمیرات مخصوص نیز درون بسته بندی این تخت بادی دیده می شود که نیاز شما به خرید لوازم جانبی را به صورت کامل برطرف می کند.

تخت خواب های بادی از جدید ترین نوع تخت خواب ها هستند که دارای بدنه ای بادی بوده و می توانند با طراحی بسیار عالی که دارند بستری ایده آل را برای هر فردی فراهم کند ، این تخت خواب ها دارای محدودیت سنی نبوده و چه بسا نوع دو نفره آن قادر است تا وزن دو فرد بالغ را بدون هیچ مشکی بر روی خود متحمل شود بدون اینکه آسیبی به بدنه بادی آن وارد شود ، شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش تخت خواب بادی فعالیت می کنند که بسیاری از آن ها با خلاقیت هایی که دارند باعث شدند تا سطح این محصولات بسیار بالا برود . یکی از این تخت خواب های بادی بسیار عالی تخت خواب بادی دو نفره مواج فاکس می باشد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر آن شما را با سایر مشخصات و ویژگی های محصول آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه همراه ما باشید .


طراحی و ارگونومی ساخت


طراحی و آرگونومی ساخت وسایل بادی به خصوص تخت خواب بادی از جمله مهم ترین عواملی است که در کیفیت محصول نقش دارد ، به عنوان مثال ساختار سه طبقه ای این محصول از جمله آرگونومی ساخت بسیار عالی این محصول شده است که در هنگام قرار گیری افراد ، وزن آن ها به خوبی به طبقات وارد شده تا به دنبال آن بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند ، این ساختار می تواند از ترکیدن تا حد قابل توجهی جلوگیری کند . همانطور که از نام محصول مشخص است این محصول دارای سطحی مواج است ، این سطح مواج باعث شده است تا تخت خواب بسیار نرم تر و فرم پذیر باشد ، همچنین این فرم پذیری باعث می شود تا فرد در هنگام استراحت خوابی راحت و بدون احساس فشار به اندام ها را تجربه کند ، علت این موضوع نیز گردش جریان خون بهتر در بدن به واسطه سطح مواج محصول می باشد . 

جنس بدنه


جنس بدنه این محصول نیز به مانند دیگر تخت خواب های جدید و با کیفیت از جنس وینیل فشرده ساخته شده است ، خصوصیات بسیار عالی وینیل مانند قدرت کشسانی بالا ، تحمل وزن بسیار زیاد ، دوام در برابر ضربه ، ضد آب بودن و طول عمر بالای آن باعث شده است تا از این جنس برای ساخت تخت خواب های بادی استفاده شود . همچنین از این جنس در برخی از محصولات دیگر بادی مانند استخر بادی ، مبل بادی ، تشک بادی و ... نیز استفاده می شود . قسمت زیرین این محصول از ساختار دو لایه برخوردار است و رویه محصول نیز دارای یک لایه پارچه جیر است تا زیبایی محصول دو چندان شود و سطح تخت نرم و لطیف شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تخت خواب بادی دارای ابعادی برابر با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 162 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد . این تخت دارای ابعادی کاملا استاندارد بوده و فضای کافی را برای قرار گیری دو نفر فراهم می کند ، از مهم ترین خصوصیات این تخت خواب بادی می توان به ارتفاع بلند نیم متری آن اشاره کرد . این محصول با ابعادی که دارد تنها 9 کیلوگرم وزن دارد ، به همین دلیل حمل و نقل آن به بهترین شکل ممکن است . تحمل وزن محصول نیز به دلیل استفاده از وینیل برای ساخت بدنه به 273 کیلوگرم می رسد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب های بادی از آنجا که محفظه بسیار بزرگی دارند با استفاده از پمپ باد صورت می پذیرد ، به همین دلیل طراحان با طراحی عالی توانستند پمپ های بادی قدرتمند برقی را در داخل بدنه محصول طراحی کنند تا استفاده کنندگان بتوانند به راحتی تخت خود را در کمترین زمان باد کنند و یا باد آن را خالی کنند . این تخت خواب ها از آنجا که دارای بدنه آسیب پذیر هستند بهتر است که عوامل خطر ساز مانند اجسام تیز و وسایل داغ و گرمایشی را به تخت نزدیک نکنید ، همچنین بهتر است از پریدن بر روی تخت جلوگیری به عمل آورید ، در صورت بروز آسیب نیز می توانید از برچسب های تعمیری برای تعمیر قسمت آسیب دیده بهره ببرید .

سخن پایانی

با توجه به بررسی هایی که در رابطه با این محصول یعنی تخت خواب بادی دو نفره مواج فاکس انجام شد می بینیم که استفاده از این تخت خواب می تواند مزیت های بسیاری چون خواب راحت ، گردش خون بهتر در هنگام خواب ، حمل و نقل آسان ، راه اندازی سریع ، تمیز کاری راحت و ... اشاره کرد ، همچنین این محصول یکی از زیبا ترین تخت خواب های بادی است که شما می توانید آن را تهیه کنید ، فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند تا شما عزیزان با صرف هزینه بسیار کم می توانید تخت خواب بادی خارجی با کیفیت را تهیه کنید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
جنس بدنه از وینیل با رویه جیر
لایه های داخلی موازی عرضی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Fox Air Beds

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...