تخت خواب بادی دو نفره AirCloud

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی دو نفره AirCloud محصول شرکت intex تهران و نمایندگی فروش محصولات بادی در مرکز فروش تخت بادی یک نفره و تخت خواب بادی دو نفره

تخت خواب بادی دو نفره AirCloud از باکیفیت تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت Air cliud میباشد که علاوه بر طراحی ساختار ،طراحی ظاهری متفاوتی نسبت به مدل خای موجود در بازار دارد که با ترکیب رنگی نارنجی و سفید خود در دسته محصولات بسیار زیبا قرار میگیرد . PVC استفاده شده در کناری ها و کف این محصول باعث شده تا این تخت بادی نسبت به فشار ها ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت کرده و مشکلی برای آن به وجود نیاید. قسمت بالایی رویه نیز دارای برآمدگی بزرگی می باشد که باعث می شود بتوان از آن به عنوان بالشت بادی سرخود نیز استفاده کرد.این تخت خواب بادی با دارا بودن پمپ باد برقی قدرتمند سرخود در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه باد شده و آماده استفاده می شود که در مقایسه با سایر تخت های بادی دو نفره که حجم بدنه مشابه با این محصول دارند حدود 50% در زمان باد شدن آن صرفه جویی شده است. رویه این کالا کاملا مواج می باشد و این رویه مواج در کنار جنس جیر و مخملی آن باعث ضد تعریق شدن محصول شده است و استفاده از آن را برای زمان های بیش از 8 ساعت نیز میسر می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید . 

تخت خواب بادی دو نفره AirCloud یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار می باشد که در سال 2018 توسط شرکت ایرکلاد تولید شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی می باشد که توانسته است تا به محض ورود به بازار توجه تمامی افراد را به خود جلب نماید و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیلی بوده و دارای ترکیب رنگ نارنجی و سفید می باشد که این رنگ سبب ایجاد زیبایی بسیاری در آن شده است. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن تخت شده و از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن خواب هستید می شود. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده که با باد زدن تخت این بالش به صورت خودکار شکل می گیرد و با وجود آن شما دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا ندارید. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت بادی با کیفیت می پردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

همانطور که می دانید تخت خواب های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند. این تخت بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت فضای بسیار کمتری را ردون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان درون اتاق خواب و یا نشیمن استفاده نمود. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. ارتفاع این تخت به گونه ای طراحی شده است که افراد سالمند و نا توان نیز می توانند به آسانی بر روی آن رفته و یا از آن به پایین بیایند. تحمل وزن این تخت بادی 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 10 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. 

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین و اصلی ترین مواردی می باشد که هنگام خرید تخت بادی باید به ان توجه نمود. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس و ینیل با روکش مخمل بوده این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کناری این تخت بادی از وینیل طرح چرم می باشد و همچنین قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه بوده که مقاومت بسیار خوبی ر برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. این تخت بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد سالمند و یا نا توان باشد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول موجود می باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافیهن می کنید. پمپ را به برق متصل نمود و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تخت باد شود. سپس پمپ را خاموش کرده و ان را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • از پرش بر روی ان خودداری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی متصل به تخت
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
دارای بالش بادی سرخود
رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
AirCloud

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...