تشک بادی استخری مدل ون اینتکس مدل intex 58728

intex 58728

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی استخری طرح ون جدید محصولی جذاب و متفاوت از اینتکس طرح ماشین ون یک محصول جدید وبا رنگ بندی جذاب و جدید جهت استفاده تمام سنین داخل استخر و برکه‌های کوچک معلق شدن و سوار شدن روی آب لذت بردن از آن در فصل زیبای تابستان از این محصول هر فردی با هر سنی می‌تواند استفاده کند وزن آن بسیار سبک بوده راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید کیفیت عالی این محصول و تحمل وزن بالای آن توانسته این کالا را با سایر کالاهای مشابه متمایز کند ساخته شده از جنس پلاستیک پی‌وی‌سی بوده و در بسته‌بندی بسیار کوچک و کم حجم و عرضه شده است این محصول را می‌توانیددر یک کیف دستی خود به راحتی حمل و نقل کنید و هنگام استفاده از آن به راحتی توسط یک پمپ باد باد کرده و کمتر از دقیقه آن را راه‌اندازی و استفاده نمایید کیفیت کار این محصول بسیار بالا بوده و تحمل وزنی بالغ بر ۱۵۰ کیلو را دارد ، این کالا تولید شده توسط شرکت و کارخانه اینتکس می‌باشد که در سال ۲۰۲۳ آن صورت گرفته و تولید آن آغاز شده است اگر محصول یا تشک بادی برای سوار شدن یا دراز کشیدن و معلق شدن روی آب نیاز دارید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنید جهت خرید اینترنتی تشک بادی استخری یا تلفنی می‌توانید آن را خریداری نمایید  این کالا رو فقط از نمایندگی اصلی اینتکس در ایران تهیه و سفارش دهید.

نوع تفریحی 
 طول 178 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 برند اینتکس
 پمپ ندارد
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها مناسب افراد بالای 9 سال
 دارای طراحی ون بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 رویه شیاردار و ایده آل برای تمام سنین
 وزن بسته بندی : 1.60 کیلوگرم

تشک های بادی روی آب یکی از محبوب ترین محصولات بادی برای استفاده در تابستان و تفریح در استخرها و دریا می باشد که در فصل مورد استفاده افراد قرار می گیرد و تقاضا برای آن ها به شدت افزایش می یاید. به همین خاطر در این بخش قصد داریم تا یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین تشک های بادی روی آب را معرفی کنیم که به شکل ون طراحی شده است و به خوبی می تواند وزن یک نفر بزرگسال را بر روی خود مهار نماید. طراحی جذاب این تشک بادی روی آب باعث شده تا به یکی از محبوب ترین مدل های کاتالوگ سال 2024 برند اینتکس تبدیل شود و حال می توانید خرید تشک بادی اینتکس مدل 58728 را از نمایندگی اصلی اینتکس تهران نهایی کنید و خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه نمایید.

ابتدای بررسی بهتر است تا به سراغ جنس بدنه این محصول برویم، جایی که برند اینتکس به خوبی عمل کرده است و به پدید آوردن ساختاری فانتزی و البته با کیفیت طرفداران بسیاری را از کودک تا بزرگسال بدست آورده است. در بخش رویه این تشک بادی می توان متریال وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم را مشاهده کرد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. این نوع متریال در برابر نور خورشید نیز به خوبی استانداردسازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کرده و بهترین انتخاب برای استخرهای روباز و دریا می باشد.

ضخامت لایه ای این متریال 0.28 میلیمتر می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و تحمل وزن ایده آل خواهد داشت. یکی از نکات حائز اهمیت این ساختار بدنه این تشک بادی روی آب را می توان استفاده از پی وی سی شفاف در بخشی از رویه دانست که جذابیت بالایی را در هنگام استفاده برای شما فراهم می آورد و باعث می شود تا بتوانید زیر آب در استخر و دریا را مشاهده کنید و یا تصاویر لذت بخشی را از این لایه شفاف که به همانند پنجره های ماشین ون است ثبت کنید. به همراه این تشک بادی و درون بسته بندی آن، برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس دیده می شود که در مواقع آسیب رسیدن به بدنه تشک نقش بسزایی ایفا کرده و می توانید با استفاده از آن، رویه تشک را تعمیر کنید.

با نگاهی به ساختار بدنه این تشک بادی روی آب می توان سطحی مواج را مشاهده کرد که به خوبی گردش هوای ایده آل را ایجاد می کند و باعث می شود تا به هنگام استفاده بر روی تشک لیز نخورید و بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که در بخش های مختلف بدنه این تشک بادی اینتکس، دریچه باد دو کاره تعبیه شده است و علاوه بر راه اندازی، در جهت تخلیه سریع باد نیزنقش بسزایی خواهد داشت. مدت زمان راه اندازی تشک بادی روی آب فوق لا توجه به تست های صورت گرفته، یک الی دو دقیقه می باشد و در این مسیر اصلا کار سختی نخواهید داشت.

قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن و مرغوب بودن متریال به کار گرفته شده دارد. این قابلیت تحمل وزن برای تشک های بادی روی آب یک نفره استاندارد می باشد و امتیاز بالایی را به خود اختصاص می دهد. وزن این تشک بادی بالغ بر 1.6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین در هنگام خالی شدن از باد، به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال بدنه، فضای بسیار کمی را اشغال می کند. همین حالا می توانید این تشک بادی روی آب اینتکس را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...