تشک بادی روی آب اینتکس مدل آبنبات چوبی کد 58754

intex 58754

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخری اینتکس مدل آبنبات چوبی کد 58754 intex مدل جدید تولید سال ۲۰۲۴ کارخانه اینتکس با طراحی ویژه و جذاب با رنگ جدید یک تشک بادی آبی استخری برای تمام سنین ، با کیفیت عالی و مرغوب ، جهت استفاده روی آب استخر ، سواحل دریاها ، آبهای کم عمق ، با بدنه مقاوم و تحمل وزن بالا ، بسته بندی بسیار کوچک و کم حجم ، مارک اصلی اینتکس و ضمانت ۴۸ ساعته تست و تعمیر ، این محصول را میتوانید با هر پمپ بادی راه اندازی نمایید و میتوانید برای خرید پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهران به صورت تلفنی اقدام نمایید ، به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده است که اگر در شرایطی دچار آسیب دیدگی شد به راحتی آنرا تعمیر و مجدد استفاده نمایید ، این تشک بادی روی آب را از نمایندگی اینتکس تهران مرکز فروش و اولین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی در ایران خریداری کنید .

  • برند : INTEX - اینتکس
  • مدل: آبنبات چوبی
  • ظرفیت: یک نفر بزرگسال
  • طول: 208 سانتیمتر
  • عرض: 135 سانتیمتر
  • ارتفاع: 25 سانتیمتر
  • جنس: وینیل
  • ضخامت: ۰.30 میلیمتر
  • وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
  • دستگیره تعادل: ندارد
  • برچسب تعمیرات: دارد

تشک بادی روی آب اینتکس مدل آبنبات چوبی کد 58754 با طراحی فانتزی که دارد یکی از جدیدترین مدل های تشک بادی روی آب برند اینتکس می باشد. این تشک بادی روی آب از سطحی تخت و هموار بهره می برد که به راحتی می توانید با ساختاری که دارد تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از خوابیدن بر روی آب لذت ببرید. این محصول یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در آب های آرام می باشد. اگر شما هم قصد سفر دارید و یا اهل آب تنی در استخر می باشد و قصد خرید تشک بادی روی آب با کیفیت را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم.

این تشک بادی روی آب اینتکس دارای سطحی هموار می باشد و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در آب های آرامی همچون استخر و دریا می باشد. تشک بادی فوق وزنی بسیار سبک دارد و با توجه به بسته بندی بسیار کم حجمی که دارد به راحتی می توانید آن را به همراه خود در مسافرت ها و کمپینگ ها داشته باشید و تفریحاتی هیجان انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید. ابعاد این تشک بادی اینتکس به طول 208 سانتی متر و عرض 138 سانتی متر می باشد که از این رو محدودیتی برای استفاده آن توسط افراد قد بلند نخواهید داشت.

برای سهولت در راه اندازی این تشک بادی روی آب یک دریچه باد بر روی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت. گفتنی است که برای راه اندازی این تشک بادی اصلا کار سختی نخواهید داشت و می توانید از پمپ باد های دستی کوچک و یا پمپ بادهای برقی خودرو نیز که قدرت چندان بالایی ندارند استفاده کنید. با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که مدت زمان راه اندازی این تشک بادی اینتکس بالغ بر یک الی دو دقیقه به طول می انجامد و در این خصوص حتی در شرایط مسافرت نیز دغدغه ای نخواهید داشت.

در ساختار بدنه این تشک بادی از متریال ثابت تشک های بادی روی آب اینتکس یعنی پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم استفاده شده است. این نوع متریال کاملا ضد آب می باشد و با توجه به استانداردسازی های صورت گرفته بر روی آن با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. از این رو دیگر برای استفاده از تشک بادی روی آب در مناطقی همچون شمال و جنوب کشور که از شرجی و رطوبت بالایی برخوردار است نگرانی نخواهید داشت و در مناطق ساحلی نیز قابل استفاده است.

گفتنی است که این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و محدودیتی در این خصوص ندارید. قابلیت تحمل وزن این تشک بادی اینتکس بالغ بر 100  کیلو گرم می باشد که به خوبی برای نگهداری وزن یک نفره بزرگسال استانداردسازی شده است. برخلاف ابعاد بزرگ این تشک بادی که در تصاویر مشاهده می کنید، وزن آن تنها دو کیلو گرم می باشد و با توجه به حجم بسیار کوچکی که در حالت خالی از باد دارد برای جا به جایی آن اصلا کار سختی نخواهید داشت. برای خرید این تشک بادی فانتزی و ارزان قیمت کافیست تا همین حالا آن را به سبد خرید خود افزوده و مراحل سفارش را تا انتها طی کنید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...