تشک بادی روی آب استخری صدف اینتکس

intex 57257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب استخری صدف اینتکس با رنگ صورتی با قیمت مناسب و کیفیت اصلی و اورجینال همراه با رنگ اکلیلی با ابعاد بزرگ و جادار برای استفاده بزرگسالان جهت استفاده روی آب ، و استخر های روباز و عمومی ، تولید شده از جنس پی وی سی و پلاستیک نرم ، مارک اینتکس intex یک محصول زیبا و جذاب برای استفاده خانم ها ، تولید سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ یکی از جدیدترین و پرفروشترین تشکهای بادی استخری روی آب ، این محصول را میتوانید در کمتر از ۲ دقیقه باد زده و روی آن به صورت درازکش روی آب شناور باشید و حس معلق بودن روی آب را تجربه نمایید ، بسته بندی بسیار کوچک ، وزن بسیار سبک و تحمل وزن بالایی نیز دارد ، این تشک بادی روی آب در رنگهای سبز ، آبی و صورتی تولید شده که بسته به انتخاب شما میتوایند بهترین رنگ آنرا خریداری نمایید ، این محصول دارای دو دستگیره بر روی تشک میباشد این محصول وزن بسیار کمی دارد و به راحتی می‌توانید آن را با خود به هر مکانی منتقل کنید دقیقاً مشابه این محصول را شرکت بست وی در سال‌های پیش تولید کرده بودکه در رنگهای سفید و خاکستری عرضه می‌شد این محصول حتی می‌توانید در کنار دریاها و سواحل دریا نیز استفاده کنید بخش بیشتر کاربری آن مربوط به استخر است. برای خرید تشک بادی روی آب صدف از فروشگاه اینتکس با ما تماس بگیرید.

  • برند: INTEX - اینتکس
  • مدل : صدف صورتی
  • طول : 178 سانتیمتر
  • عرض : 165 سانتیمتر
  • جنس : وینیل
  • تحمل وزن : ۲۰۰ کیلوگرم
  • ضخامت : ۰.30 میلیمتر
  • وزن بسته بندی : 3.3 کیلوگرم
  • دستگیره تعادل :۲ عدد
  • جا لیوانی : 2 عدد
  • چسب تعمیرات : دارد

تشک بادی روی آب استخری صدف اینتکس یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای استفاده در محیط هایی همچون استخر با آب آرام و همچنین آب هایی به همانند دریا می باشد. این تشک بادی روی آب با توجه به ابعاد بزرگ و همچنین قابلیت تحمل وزن ویژه ای که دارد، به راحتی می تواند مورد استفاده دو نفره بزرگسال قرار بگیرد. تشک بادی روی آب فوق ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی و در رنگبندی های متنوعی به بازار عرضه شده است و به خوبی توانسته، جای خود را در میان مردم باز کند و به فروش فوق العاده ای دست یابد.

ما در نمایندگی اصلی اینتکس تهران بر آن شدیم تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم تا افرادی که قصد خرید تشک بادی روی آب با کیفیت را دارند و با آگاهی کامل دست به انتخاب بهترین مدل های بازار بزنند. این تشک بادی روی آب از ابعاد بزرگی بهره می برد که به مشخصات طول 178 سانتی متر و عرض 165 سانتی متر می باشد و به راحتی می توانید در ظرفیت دو نفره بزرگسال از آن استفاده کنید. اما استفاده دو نفره بزرگسال مختص به فضای ایجاد شده بر روی تشک نیست و باید به قابلیت تحمل وزن آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

به گفته برند اینتکس، شما عزیزان در ظرفیت دو نفره با خیالی راحت می توانید از این تشک بادی تا وزن 200 کیلو گرم استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. گفتنی است که در ساخت بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی طرح چرم درجه یک استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد، دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد. یکی از مهمترین مزیت های این نوع متریال را می توان ضد حساسیت بودن آن دانست، به این ترتیب دیگر در جهت استفاده از آن برای پوست های حساس محدودیتی نخواهید داشت.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این تشک بادی روی آب را می توان انعطاف پذیری بالای آن در هنگام خالی شده از باد دانست، که به این طریق در حجم بسیار کمی جمع آوری شده و مشکلی برای همراه داشتن آن در مسافرت ها و حتی در هنگام پیاده روی نخواهید داشت. در دو طرف نشیمنگاه این تشک بادی روی آب می توان نگهدارنده های بزرگ لیوان را مشاهده کرد که لذت نوشیدن آبمیوه مورد علاقه تان را بر روی آب و در گرمای تابستان فراهم می آورد. علاوه بر آن دستگیره های مقاوم سازی شده بزرگی بر روی بدنه دیده می شود که برای حفظ تعادل نفرات استفاده کننده از تشک بادی، کارایی خواهد داشت.

وزن این تشک بادی روی آب بالغ بر 3.3 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد به خوبی سبک نگه داشته شده است و می توانید آن را در مسافرت ها بدون دغدغه به همراه خود داشته باشید. سطح مواج ایجاد شده بر روی بدنه این تشک بادی باعث جلوگیری از تعریق بدن و همچنین گردش هوای ایده آل می شود. همین حالا می توانید این تشک بادی روی آب جذاب و دوست داشتنی را از فروشگاه اینتکس تهران ثبت سفارش کرده و هر جای ایران که هستید آن را درب منزل و یا به صورت حضوری با مراجعه به شعب اینتکس تهران دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...