تشک بادی روی آب اینتکس مدل کاکتوس کد 58793 intex

58793 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
1,820,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس مدل کاکتوس کد 58793 intex ، یک محصول جدید برای شناور شدن روی آب برای تمام سنین ، از این محصول جذاب میتوانید برای استفاده روی آب استخر ، ساحل دریا ، و آبهای کم عمق استفاده نمایید . این تشک بادی آبی با اشکال گل و گیاه کاکتوس طراحی شده و رنگ بسیار جذابی نیز دارد ، کیفیت عالی این محصول ، قیمت مناسب آن ، و تحمل وزن این کالا ، این محصول را از سایر کالاهای مشابه متمایز نموده است ، جنس بدنه این تشک بادی استخری متشکل از پلاستیک پی وی سی میباشد و تحمل وزنی بالغ بر ۱۵۰ کیلوگرم دارد ، بسته بندی این کالا بسیار کوچک و کم حجم است و تولید و ساخت اینتکس میباشد ، برای خرید این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات فنی این محصول میتوانید با شماره تلفن های فروشگاه اصلی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

  • برند INTEX - اینتکس
  • مدل کاکتوس
  • ظرفیت یک نفر بزرگسال
  • طول 1.8 متر
  • عرض 1.3 متر
  • ارتفاع 28 سانتیمتر
  • ضخامت ۰.۲۸ میلیمتر
  • تحمل وزن 100 کیلوگرم
  • جنس وینیل
  • وزن بسته بندی
  • ۱.۶ کیلوگرم

تشک بادی روی آب جدید اینتکس با طراحی سه بعدی و زیبایی که دارد از جدیدترین محصولات این برند می باشد که در سال جدید میلادی در حوزه تفریحات آبی به بازار عرضه شده است. این تشک بادی روی آب با توجه به ابعاد و قابلیت تحمل وزنی که دارد قابلیت استفاده بدون محدودیت سنی را برای شما فراهم می کند و باعث می شود، از کودک تا بزرگسال به راحتی بتوانید از آن در آب های آرام و کم عمق استفاده کنید. این محصول با استفاده از متریال درجه یک ساخته شده است که می تواند استحکام فوق العاده ای را برای شما به همراه داشته باشد و اگر قصد خرید تشک بادی روی آب اینتکس را دارید با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از برترین گزینه ها به شمار می آید.

طراحی ظاهری این تشک بادی به صورت کاملا استاندارد برای درازکشیدن افراد حتی افرادی که قد بلند دارند، صورت گرفته است. با توجه به طول این تشک بادی روی آب که بالغ بر 180 سانتی متر می باشد می توانید می توانید لحظات فراموش نشدنی را بر روی آب سپری کنید. این محصول در بخش بالایی خود دارای یک بالشت بادی نرم می باشد که در هنگام خواب آرگونومی بدن را به خوبی در حالت استاندارد نگه می دارد و این بالشت به شکل گل درآمده است و ظاهری فانتزی را برای تشک بادی اینتکس مورد نظر ایجاد کرده است که می تواند توجه هر مخاطبی را به سمت خود جلب نماید.

در هنگام خرید تشک های بادی روی آب یکی از مهمترین پارامترهایی که باید در نظر داشته باشید، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد. برند اینتکس با بکارگیری متریال درجه یک در ساختار بدنه این محصول به خوبی قابلیت تحمل وزن آن را افزایش داده است و به 100 کیلو گرم رسانده تا برای نگهداری افراد سنگین وزن نیز محدودیتی نداشته باشید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، بروی روی سطح بدنه این تشک بادی از رویه مواج استفاده شده است تا از تعریق بدن جلوگیری کند و این نوع ساختار کمک شایانی به گردش هوا می کند.

متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این تشک بادی اینتکس از پی وی سی طرح چرم می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه، به خوبی برای شرایط آب و هوایی گرما و شرجی و رطوبت بالای هوا نیز استانداردسازی شده است. همچنین گفتنی است که با خیالی راحت می توانید از این تشک بادی روی آب در مناطقی همچون دریا که در فضای باز استفاده کنید و اشعه خورشید هیچگونه افت کیفیتی را حاصل نخواهد کرد. پی وی سی طرح چرم از جمله متریال سازگار با پوست بدن افراد و همچنین ضد حساسیت می باشد که با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس حتی کودکان نیز استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...