تشک بادی اینتکس دو نفره

کد : اینتکس intex 68765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس دو نفره قابل استفاده در سفر و خانه در نمایندگی محصولات بادی ، سایت فروش تشک بادی ارزان در ایران

تشک بادی اینتکس دو نفره از جدید ترین تولیدات شرکت بزرگ اینتکس که تجربه بسیاری در تولید انواع تشک های بادی دارد ، این تشک بادی در نوع خانگی تولید شده و از ویژگی های بسیاری برخوردار است ، طول این تشک بادی دو نفره 191 سانتی متر ، عرض 137 شانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 251 کیلوگرم را دارا استک جنس این تشک جیر می باشد و جنس بخش زیرین این محصول از پی .ی سی می باشد که باعث مقاومت بالای این تشک بادی دو نفره شده است . این تشک بادی تحمل وزن بالایی دارد و قیمت آن در مقایسه با تشک های فنری بسیار پایین تر و به صرفه تر است ، برند اینتکس یکی از بهترین مارک های تولید کننده تشک های بادی در جهان است که این محصول هم یکی دیگر از محصولات این تولید کننده میباشد.

از قدیمی ترین و معروف ترین تولیدات در رابطه با انواع تشک بادی تشک بادی اینتکس دو نفره می باشد که ویژگی های بسیاری دارد و بسیار مقاوم و در عین حال لطیف و نرم در قسمت رویه می باشد. این تشک بادی با توجه به نوع ساختار و طراحی که دارد تاکنون مورد استفاده های بسیاری قرار گرفته استو رنگ بندی این محصول نیز به شکل دو رنگ سورمه ای و مشکی و بسیار ساده و شیک می باشد. این تشک بادی از تولیدات برند بزرگ و نامدار اینتکس می باشد و نام این برند که یک ویژگی برای تولیدات آن می باشد به خودی خود بیانگر کیفیت و مرقوبیت این تشک بادی می باشد. اینتکس تهران در ایران عنوان نمایندگی معتبر فروش محصولات این برند را برعهده دارد و تشک بادی اینتکس دو نفره نیز در سایت اصلی این شرکت قابل دسترسی و خریداری می باشد . 

طراحی : شکل ظاهری این تشک بادی ساده بوده و نکته خاصی را برخوردار نمی باشد ولی همین سادگی در طراحی باعث شیک بودن و خاص بودن این محصول شده است. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده است و به راحتی می توان در سفر نیز از تشک بادی اینتکس دو نفره استفاده نمود که علاوه بر این نیز از این محصول در ویلا ، محله کار و... می توان استفاده نمود.رویه این تشک بسیار نرم و لطیف و ساختار آن نیز به صورت موازی می باشد که ویژگی بسیار مهمی است.

مشخصات فیزیکی : این تشک بادی برای استفاده دو نفر طراحی شده و به راحتی قابل استفاده این تعداد افراد می باشد چرا که ابعاد به متناسب نیاز طراحی و در نظر گرفته شده است. طول این تشک بادی 191 سانتی متر ، عرض تشک 137 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. ساختار مناسب این تشک و لایه لایه بودن ساختار داخلی آن و جنس بخش های مختلف بر مقاومت این تشک بادی افزوده است. جنس رویه تشک از پی وی سی جیر ، جنس بخش کتاری از پی وی سی و جنس کف تشک بادی اینتکس دو نفره از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی : ضد تعریق بودن برای هر شخصی برای انتخاب یک تشک بادی از مهم ترین ویژگی ها می باشد و خریدار در ابدای انتخاب یک محصول به آن توجه ویژه ای دارد که تشک بادی اینتکس دو نفره از این ویژگی بهره می برد. از چیز های مهمی که باعث می شود بتوان از این تشک در شرایط مختلف و سفرها متنوع استفاده نمود مقاومت بالا و محکم بودن این تشک می باشد که تحمل وزن این تشک برابر 251 کیلوگرم می باشد که برای این تشک بادی یک ویژگی منحصر به فرد می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
ساک حمل
-
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...