تشک بادی با توپ طرح ماشین

کد : اینتکس 48665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 183 سانتی متر
  • عرض: 130 سانتی متر
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک طرح ماشین ، محصول جدید شرکت اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی شرکت اینتکس تهران با قیمت ارزان

تشک بادی طرح ماشین ارتفاع تا بالای گارد صندوق عقب ماشین 56 سانتی متر ، همراه با یک عدد تشک بادی داخلی جدا شونده ، و 5 عدد توپ کوچک ، با پمپ دستی رایگان ،وسیله ای مناسب در اتاق کودک هم برای بازی و سرگرمی و همچنین به عنوان تخت خواب برای استراحت می باشد که با قیمت مناسب در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد.اگر به دنبال وسیله بازی دوکار هستید که مقرون به صرفه هم باشد پس یا تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید. قلعه بادی با  طراحی بسیار جذاب برای کودکان ، قابل استفاده برای سنین 1 تا 12 سال و رنگبندی شادی دارد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر توپ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

محصولات ویژه کودکان این روزها بازار مناسبی برای خود دست و پا کرده است و برند های بسیاری با تولیداتی که داشته اند توانسته اند نظر خریداران را به خود جلب کنند. تولید محصولات بادی نیز از این موضوع مستثنا نیستند و تولیدات بسیاری در این زمینه روانه بازار شده است تشک بادی نیز محصولی بسیار کاربردی که تنوع محص.ل در آن بالا می باشد یکی از این محصولات می باشد‌ ، تشک بادی با توپ طرح ماشین تشکی با ظاهری زیبا و کودک پسند است که تولید بزرگترین تولیدکننده محصولات بادی می باشد. اینتکس تهران در ایران نمایندگی فروش محصولا این برند را برعهده دارد و تشک بادی با توپ طرح ماشین یکی از انواع تشک بادی عرضه شده در این فروشگاه اینترنتی بزرگ می باشد.

طراحی

طراحی این تشک بادی کودک مربوط به دستی بندی آن نیز می باشد که توجه کودکان را به خود جلب کرده و یک تشک بادی منحصر به فرد به حساب می آید. این تشک بادی به شکل یک شخصیت کارتونی معروف و ماشین می باشد که اغلب نیز مورد توجه پسر بچه ها قرار می گیرد. این تشک بادی بارویه موازی راحت و در نوع خانگی طراحی و ساخته شده است ، و برای اتاق کودکان بسیار مناسب است و می توان از آن حتی برای تزیین اتاق و زیبایی بخشیدن بیشتر استفاده نمود.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تشک بادی بسار مناسب و حتی بزرگتر از نیاز می باشد و یک کودک به راحتی می تواند از آن استفاده کند و طول آن با تشک های بادی بزرگسال برابری می کند. طول این تشک بادی 183 سانتی متر ، عرض تشک 130 سانتی متر و ارتفاع این تشک 56 سانتی متر می باشد. ساختار بدنه و شکل ظاهری آن نیز در عین مقاومت بسیار بالا از زیبایی قابل توجهی برخوردار است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم ، جنس کف تشک از پی وی سی دولایه بادی و جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار طراحی و ساخته شده است.

جمع بندی 

در استفاده محصولات بادی بخصوص تشک که استفاده متعدد و زیادی از آن می شود مقاومت بدنه و وزن بسیار اهمیت دارد ، تحمل وزن این تشک بادی با توپ طرح ماشین برابر با 136 کیلوگرم می باشد که یک نکته مهم در انتخاب یک محصول می باشد. این تشک بادی دارای یک پمپ باد از نوع دستی می باشد که استفاده از تشک را بسیار ساده آسان تر می کند. نکته جالب توجهی که درباره این تشک باید ذکر کرد این می باشد که از این تشک می توان حتی به عنوان استخر توپ و آب استفاده کرد که نشانگر چند کاربردی بودن این تشک بادی با توپ طرح ماشین می باشد.

نوع
خانگی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
183 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
وزن
8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابل استفاده به عنوان استخر توپ و آب
مناسب کودکان
ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...