تشک بادی با پمپ برقی دو نفره کلمن

کد Coleman 2000012049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی با پمپ برقی دو نفره کلمن محصولی جدید و فوق العاده می باشد که با قیمت ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

تشک بادی با پمپ برقی دو نفره کلمن محصولی جدید و فوق العاده می باشد که  از باکیفیت ترین تشک های بادی موجود میباشد که در دو مدل به بازار های جهانی عرضه شده است.  کناره ها نیز از وینیل یک لایه ضخیم و لایه زیرین آن از وینیل دو لایه ساخته شده است که اغلب محصولات رده بالا تا کنون استفاده شده است. این محصول دارای رویه فوق العاده نرمی می باشد که با استفاده از 48 حفره و ماده وینیل زیرین به علاوه رویه مخملی آن باعث شده تا تجربه بسیار خوبی از استفاده طولانی مدت آن داشته باشید.این تشک بادی برای استفاده های دو نفره ساخته شده و دو نفر به صورت همزمان از آن استفاده کنند بدون انکه مشکلی به وجود بیاید.

همچنین استفاده از جنس PVC در ساختار این تشک باعث شده تا این تشک مقاومت خوبی در مقابل فشار و ضربه داشته باشد . بر روی قسمت جلویی این تشک بادی با پمپ برقی دو نفره کلمن نیز  پمپ باد برقی وجود دارد که می تواند هم با برق 220 ولت شهری و هم با برق 12 ولت اتومبیل (فندکی) آن شارژ شده و آماده استفاده شود . برای خرید تشک بادی با تلفن های تنهای نمایندگی اینتکس تماس بگیرید . 

تشک بادی دو نفره کلمن با پمپ برقی از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل زیبایی که در طراحی دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی در سال 2018 تبدیل شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی این تشک بادی به شکل مستطیلی بوده و دارای رنگ آبی روشن می باشد که زیبایی بسیاری به آن بخشیده است. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما به هنگام خواب جلو گیری می کند. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تشک های ثابت باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که هنگام خرید تشک باد یا هر گونه محصول بادی دیگری باید به آن توجه بسیاری شود جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. این تشک بادی با پمپ برقی دو نفره کلمن دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخملی می باشد که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک بادی از وینیل طرح چرم می باشد که مقاومت خوبی در برابر فشار نشی از هوای داخل تشک دارد. قسمت کف این محصول از وینیل دو لایه بوده که دارای خاصیت ضد آب می باشد و از مقاومت بالایی در برابر اجسام تیز برخوردار می باشد. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. این تشک بادی در ابعادز از جمله طول: 198 سانتی متر، عرض: 147 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 190 کیلو گرم بوده و دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از این تشک بادی می توان برای استراحت، مطالعه و تماشای تلویزیون استفاده نمود.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تشک قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تشک را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک باید باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.

بیش از اندازه به تشک بادی نزنید.

تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 

از پرش و جامپینگ بر روی تشک خودداری نمایید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
وینیل مخملی
جنس بخش کناری
وینیل یک لایه ضخیم
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...