تشک بادی کودک

کد : اینتکس 449313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 50 کیلو گرم
  • طول: 132 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کودک دو تکه سبز رنگ مناسب یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس می باشد که با قیمت ارزان در سایت نمایندگی intex در تهران عرضه می گردد

تشک بادی کودک صورتی دو تکه کودک یکی از سری محصولات تشک های بادی شرکت بست وی میباشد که  برای سنین کودکان و خردسالان ساخته شده  که دارای طراحی بدنه دو تکه می باشد و در ساختار خود از جنس PVC با رویه جیر بهره میبرد  که استفاده از نوع جنس کیفیت کلی محصول را بالا برده و باعث شده تا تشک مقاومت خوبی در برابر فشار داشته باشد. بدنه این تشک دارای طراحی مواج در سطح رویه خود بوده به همین دلیل باعث عبور بهتر جریان هوا جهت جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به ابعاد و وزن آن اشاره کرد که طبق استاندارد های شرکت بست وی اندازه گیری شده است و به راحتی قابل جابجایی است و حتی میتوانید در مسافرت های کوتاه مدت آنرا با خود حمل کنید. تشک داخلی آن نیز قابلیت راه اندازی مجزا و استفاده جداگانه خواهد داشت. این محصول می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در منزل و حتی در چادر های مسافرتی باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی دو تکه صورتی رنگ

تشک بادی کودک دو تکه صورتی رنگ یک تشک بادی با کیفیت و جذاب است که به دلیل داشتن رنگ صورتی و هم چنین طراحی شکیل بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان بوده و تشک داخلی ان نیز به صورت مجزا قابلیت راه اندازی و هم چنین استفاده را دارا می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار داده و خصوصیات کامل این محصول را برای شما بازگو کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت : در رابطه با طراحی این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این تشک دارای ظاهری مستطیلی شکل می باشد. لبه های کناری این تشک نیز به صورت گرد طراحی شده است که ساختار این محصول را شکیل تر کرده است. هم چنین این محصول به گونه ای طراحی شده که تشک داخلی ان به صورت مجزا می باشد. این بدین معناست که شما می توانید این تشک را خارج کرده و از ان به صورت جدا استفاده نمایید. هم چنین سطح رویه اصلی این تشک نیز به صورت مواج می باشد که همین امر سبب شده تا کودک شما در هنگام استراحت بر روی این محصول احساس راحتی کند. علاوه بر این ها این محصول از دو رنگ ساخته شده است. بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست صورتی بوده و لایه زیرین و کف این تشک هم یکدست سفید می باشد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول خاص و جذاب را شاهد باشیم.

جنس بدنه : از موارد مهمی که در خرید یک محصول در والدین تاثیر زیادی دارد جنس یک محصول است که بنا به مبلغی که بابت خرید ان پرداخت می کنند باید مقاومت قابل قبولی داشته باشد. در همین خصوص باید گفت که این محصول رویه ای از جنس PVC مخملی دارد که فوق العاده شکیل و در عین حال مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این کالا نیز از نوع PVC طرح چرم ساخته شده است. در کنار این موارد می توان به کف این کالا نیز اشاره نمود که از نوع PVC دولایه بوده و فوق العاده مقاوم و با استحکام است.

ابعاد و وزن : در رابطه با ابعاد این تشک نیز باید در وهله اول به طول و عرض این محصول اشاره نمود که به ترتیب 132 و 76 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 20 سانتی متر می باشد که به صورت استاندارد طراحی گردیده است. در کنار این ابعاد باید به وزن این تشک هم اشاره کرد که تنها 1.5 کیلو گرم وزن داشته و همین عامل سبب شده تا شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را با خود جا به جا نمایید. هم چنین این تشک قادر است تا 50 کیلو گرم وزن را هم به سادگی هر چه تمام تر بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری : برای راه اندازی این محصول شما باید یک عدد پمپ باد خریداری نمایید. پس از خرید یک پمپ می توانید در گام اول اقدام به پیدا کردن محفظه های باد این محصول کنید. در گام دوم نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی سعی کنید تا از طریق همین محفظه ها و با استفاده از پمپ این محصول را باد کنید. البته گفتنی است که تشک داخلی این محصول به صورت مجزا باد می شود. هم چنین پس از باد کردن می توانید این محصول را در جای مناسب قرار داده و از ان استفاده کنید. در کنار این موارد برای مراقبت بیشتر از این محصول شما می توانید به راحتی در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید یک عدد ملافه برروی ان پهن کنید تا اسیب نبیند. هم چنین می توانید این محصول را به صورت کامل نیز خالی کرده و جمع اوری کنید. نکته مهم دیگر این است که باید وسایل نوک تیز را هم از کنار این تشک دور کنید تا سوراخ نشود.

جمع بندی : تشک بادی کودک دو تکه صورتی رنگ محصولی زیبا با رنگ شاد است که مناسب برای استفاده کودکان و خردسالان بوده و در بین خانواده ها بسیار محبوب می باشد. این محصول تحمل وزن معقولی داشته و وزن بسیار کمی هم دارد. هم چنین بدنه مقاوم این محصول هم یکی دیگر از نکات مثبت این محصول است. اگر قصد خرید این کالا را دارید می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نمایید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
50 کیلو گرم
طول
132 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح موازی
رویه ضد تعریق
دارای رویه مواج
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای رنگبندی
دارای یک تشک مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...