تشک بادی دو نفره کامفورت کلمن

کد coleman 2000010285

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 134 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره کامفورت محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای قیمت مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران

تشک بادی دو نفره کامفورت  محصول دیگری از شرکت آمریکایی کلمن می باشد که برای ظرفیت دو نفره ساخته شده و برای استفاده در منزل و جایگزینی با تخت خواب های ثابت میباشد که مزایای زیادی نسبت به آن ها دارد  و برای استفاده در محیط بیرون از منزل هم  بسیار مناسب می باشد. این محصول از جنس PVC همراه با روکش مخملی و چرم بوده که در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم خواهد بود  و میتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید این محصول دارای نشیمنگاهی با طرح مواج و رویه ای از نوع کامفورت بوده که قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. این تشک ساک حمل سر خود دارد و با وزن کم و ابعاد بسیار کوچکی که دارد به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و هم چنین این کالا برای استفاده در مسافرت بسیار مناسب می باشد.این تشک بادی دارای جنس بدنه ای بسیار با کیفیت از نوع PVC بوده که میتواند به خوبی فشار و ضربه های وارده را دفع کند.همچنین با وزن کمی که دارد به راحتی قادرید آن را حمل کرده و در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید .

تشک های بادی از سری محصولات بادی بی نظیری هستند که به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته اند ، این محصولات بی نظیر با انعطاف پذیری بالایی که دارند می توانند به عنوان یک تشک کاملا طبی ستری بسیار مناسب برای استراحت کردن شما داشته باشد ، امروزه تنوع در این محصولات بسیار زیاد دیده می شود که یکی از آن ها نیز همین تشک بادی دو نفره کامفورت کلمن است . این محصول که تولید شده توسط شرکت بسیار بزرگ کلمن می باشد دارای ویژگی های بسیار عالی بوده که در ادامه به هر یک از آن ها می پردازیم ، پس برای کسب اطلاع بیشتر از این محصول در ادامه نقد و بررسی همراه ما باشید تا بتوانید در خرید تشک بادی خود موفق باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت تو عامل بسیار مهم در زیبایی و راحتی محصول دارد که شرکت کلمن به آن توجه زیادی داشته است ، این محصول بسیار زیبا که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید ، به رنگ کرمی با کناره های توسی رنگ تولید شده که بسیار ساده و در عین آن بسیار شیک است . از مهم ترین ویژگی های این تشک بادی می توان به رویه مواج و طبی محصول اشاره کرد ، این رویه از آنجا که باعث می شود بدن فرد با سطح تشک تماس کمتری داشته باشد تا به دنبال آن جریان خود در بدن و جریان هوا در بین آن دو وجود داشته باشد ، چرا که هر چه گردش خون بهتر موجب خواب راحت شده و جریان هوای عبوری نیز می تواند مانع از عرق کردن بدن شود . بر روی بدنه این تشک بادی دریچه ای قرار گرفته است که می توانید از آن طریق محصول را راه اندازی کنید . 

جنس بدنه

این محصول نیز به مانند دیگر تشک های بادی تولید شده کلمن دارای بدنه ای بسیار با کیفیت است چرا که بدنه آن از جنس بسیار مرغوب و مقاوم pvc ساخته شده است ، این جنس می تواند سال های سال به مانند روز اول کارایی داشته باشد و در وارد شدن فشار هیچگونه آسیبی نبیند . همچنین پی وی سی پوسیده نمی شود و قدرت کشسانی بالای آن مانع از ترکیدن تشک می شود . سطح این تشک بادی دو نفره همچنین دارای یک رویه جیر می باشد که استفاده از آن باعث شده تشک بسیار شیک و سطح آن بسیار نرم و لطیف شود . رویه جیر همچنین می تواند باعث جلوگیری از عرق کردن بدن شود . کف این محصول نیز به دلیل تماس زیاد با زمین به صورت دو لایه ساخته شده است تا مقاومت محصول دو چندان شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این سه عامل یعنی ابعاد ، وزن و تحمل وزن از جمله عواملی هستند که در هنگام خرید به آن ها توجه زیادی می شود ، ابعاد این محصول برابر با ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 134 سانتی متر و ارتفاع : 20 سانتی متر ) می باشد  که این ابعاد ابعادی کاملا استاندارد بوده و می تواند محیط کافی را برای قرار گیری 2 نفر فراهم کند . همچنین وزن این محصول تنها 4 کیلوگرم است و می توان به راحتی آن را جابجا کرد ، از مهم ترین ویژگی های هر تشک بادی می توان به تحمل وزن محصول اشاره کرد چرا که نشان از کیفیت بالای بدنه دارد و از آنجا که این محصول دارای کیفیت بالایی است می تواند تا 273 کیلوگرم را تحمل کند .

راه اندازی و نگهداری

راه اندازی این تشک بادی کاری چندان دشوار نیست ، نحوه راه اندازی این تشک بادی از طریق دریچه ورودی هوا انجام می شود که بر روی بدنه قرار گرفته است ، شما کی توانید از این دریچه تشک بادی خود را با تمامی پمپ های بادی اعم از دستی ، برقی ، فندکی و ... باد کنید . برای راه اندازی سریع تر بهتر است در ابتدا تشک را به طور کامل پهن کنید . اگر قرار است تشک را در محیط بیرون استفاده کنید بهتر است از زیر انداز برای مراقبت از تشک بهره بگیرید . از پریدن ، نزدیک کردن وسایل داخل و گرمایشی ، ابزار ها و اشیاء نوک تیز و ... به تشک جدا خود داری کنید تا این محصول سال های سال بتواند عمر کند .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که گفته شد این محصول از سری تشک های بسیار با کیفیت آمریکایی است کع در سراسر دنیا به فروش می رسد و طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است . فروشگاه intex این محصول بی نظیر را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند و شما می توانید به راحتی و با صرف هزینه کم تشک بادی دو نفره بسیار با کیفیت و اصل را داشته باشید و از استراحت کردن لذت ببرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
134 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...