تشک بادی دو نفره intex

کد intex 68916

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری، روی آب
  • تحمل وزن: 275 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس از بهترین محصولات تشک بادی می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در سایت رسمی فروشگاه intex تهران عرضه می گردد .

تشک بادی اینتکس از بهترین محصولات تشک بادی می باشد که ما به مشتریان خود توصیه می کنیم. بر خلاف ذهنیت های مردم از این تشک بادی می توان به صورت دائمی در اتاق خواب استفاده کرد.برای بیماران که باید مدام دراز بکشند بسیار وسیله کاربردی و مناسبی است.تشک دو نفره پشتی دار کاملا طبی می باشد و دوام بالایی دارد.هم میتوان از آن با پشتی و هم در مواقع خواب بدون پشتی استفاده کرد. این محصول 48 ساعت ضمانت تست دارد . دارای روکش جیر ، محصول شرکت اینتکس ، با گارانتی می باشد.

مواردی که میتواند باعث خرابی تخت بادی شود :
- تشک بادی را به اجسام تیز و برنده نزدیک نکنید، که تیزی جسم باعث سوراخ شدن تخت می شود.اما اگر تخت شما دچار پارگی شد چاره  کار چسب تعمیرات اینتکس است.
- از پرش روی تخت بادی خودداری نمایید، این کار باعث سستی و جدایی لایه ها تخت از هم می شود و تخت بادی از حالت اولیه خارج می شود. در اینصورت دیگر تخت شما تعمیر نمیشود.
- از نزدیک کردن تخت بادی به وسایل گرمایشی جدا خودداری نمایید.جنس تشک بادی از مشتقات محصولات نفتی است و گرما باعث آب شدن آن می شود. اگر آسیب دیدیگی تخت زیاد باشد قابل تعمیر نمیباشد.
-هرگز تخت بادی را نشویید و خیس نکنید، ورود نم به داخل لایه های تخت باعث خرابی و پوسیدگی می شود.در صورت تغییر شکل تخت توسط آب نیز نمیتوان آن را تعمیر کرد.

تشک های بادی انواع مختلفی دارد که هر شخصی بنا بر استفاده ای که دارد محصول را خریداری می کند ، البته ویژگی های زیادی نیز در این تشک ها وجود دارد که در همه آن ها مشترک است. تشک های بادی پشتی دار یکی از کامل ترین نوع های این محصولات می باشند که کارایی های بسیاری دارند ، تشک بادی دو نفره intex یکی از این تشک ها است که همانطور که از نامش پیداست محصولی از تولیدات شرکت بزرگ و نام آشنا اینتکس می باشد ف این برند با تولیداتی ک داشته تا به حال نشان داده که بسیار در امر راحتی مشتری توجه بسیاری داشته و رضایت مشتری مهم ترین هدف این برند تجاری است. انواع تشک بادی در این شرکت تولید شده و در کشور های جهان به فروش می رسد ، اینتکس تهران در ایران مسئول و نمایندگی فروش محصولات اینتکس را برعهده دارد.

طراحی

تشک بادی دو نفره intex به دلیل داشته پشتی همراه که دارد شکل ظاهری متفاوتی دارد که البته این قسمتی تکیه گاه قابلیت جداشدن دارد. در طراحی این تشک بیشتر از زیبایی به راحتی محصول توجه شده است و تا حد زیادی به این امر دست پیدا کرده است. در طراحی این تشک بادی به مواج بودن رویه توجه شده که راحتی زیادی برای مصرف کننده به همراه دارد. علاوه بر این تشک بادی دو نفره intex به گونه ای طراحی شده است که کاملا ضد تعریق بوده که امتیاز مهمی برای این محصول به شمار می رود. این تشک در نوع خانگی طراحی شده و به طور دائم می توان از آن در اتاق خواب استفاده کرد.

مشخصات فیزیکی

این تشک بادی اینتکس که در نام آن هم اشاره شده قابل استفاده دو نفر می باشد که هم از لحاظ ابعاد و هم از لحاظ مقاومت مناسب این استفاده می باشد. طول این تشک بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تشک بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد ، البته ارتفاع این تشک تا بالای پشتی 76 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این تشک بادی نیز 275 کیوگرم است که برای استفاده دو نفر مناسب و قابل قبول است. نوع جنس تشک بادی دو نفره از پی وی سی مخملی و قسمت هایی از آن نیز از  پی وی سی برزنتی می باشد.

جمع بندی

در استفاده از تشک های بادی باید چند نکته را رعایت کرد کرد طول عمر استفاده از این محصولات را افزایش بدهد. یکی از این موارد توجه کردن به مکانی که می خواهیم این تشک را نصب کنیم می باشد که باید دور از هر گونه اشیا تیز و برنده باشد که آسیبی به تشک وارد نشود. البته اگر تشک نیز آسیب ببیند و دوچار پارگی شود با استفاده از بسته تعمیرات و با کمک دفترچه راهنما می توانید آن را تعمیر کنید. جلوگیری از خیس شدن و وجود نم در این تشک یک امر مهم است که از خرابی و پوسیدگی این تشک بادی دو نفره intex جلوگیری می کند.

نوع
خانگی، سفری، روی آب
تحمل وزن
275 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موج دار کامفورت
دارای تکه گاه مجزا
نوع جنس: PVC مخملی و برزنتی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...