تشک بادی روی آب مشبک اینتکس

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مشبک اینتکس از نمونه تشک های بادی مخصوص آب و بازی ها و تفریحات آبی می باشد که توسط شرکت بزرگ و معتبر اینتکس ساخته و به فروش می رسد ، تشک های بادی روی آب از جمله محصولات بادی پر طرفدار و محبوب است که می تواند با شناور نگه داشتن افراد بر روی آب موجب بازی ، استراحت کردن ، گرفتن حمام آفتاب و ... مناسب باشد . این تشک بادی روی آب همچنین طراحی و آرگونومی بی نظیری دارد و می تواند بستر مناسبی برای استراحت کردن و قرار گیری درست افراد باشد ، رویه مشبک این محصول باعث شده تا سطح تشک بادی به مانند تشک های بادی خواب انعطاف پذیر باشد ، همچنین این نوع طراحی از سر خوردن شما به خوبی می تواند جلوگیری کند . این تشک های بادی همچنین دارای بالش هایی در قسمت بالایی خود هستند که فرد می تواند با قرار دادن سر خود بر روی آن از وارد شدن فشار به گردن ، همچنین فرو رفتن آب در داخل آب جلوگیری کند . اینتکس از pvc برای ساخت این محصول استفاده کرده است چرا که این جنس در برابر دماهای مختلف آب و هوا ، رطوبت ، وزن های بالا و ... مناسب است همچنین از آن جا که از مواد غیر سمی ساخته شده هیچگونه حساسیت های پوستی را به دنبال نخواهد داشت . ظرفیت این تشک بادی روی آب یک نفره بوده و می تواند وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . این محصول بادی کاملا قابل تعمیر بوده و شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیری اقدام به تعمیر محصول کنید و یا آن را برای ترمیم به فروشگاه اینتکس ارسال نمایید . شما می توانید محصول فوق را در رنگبندی های مختلف سفارش دهید .

تشک بادی روی آب مشبک اینتکس

تشک بادی روی آب مشبک اینتکس جزو بهترین و مورد علاقه ترین تشک های بادی می باشد که در شرکت اینتکس در بین محصولات بادی و راحتی وجود دارد و آماده خرید برای تمامی افراد می باشد. این محصول در رنگبندی زیادی قرار دارد و بدنه آن را می توان بر اساس سلیقه خود انتخاب نمود و یا برای فردی براساس علاقه آن تشک باید را انتخاب و خریداری کرد. خصوصیات منحصر به فرد این تشک باید که در نرمی و لطافت بالایی قرار دارد و برای ساتفاده یک فرد تهیه شده است باعث شده تا آن جزو پرفروش های سال های اخیر باشد و بتواند تمامی خریداران را راضی نگه دارد و تا کنون هیچ نارضایتی را ایجاد ننموده است و مورد پسند خیلی از متقاضیان قرار گرفته است. این محصول بادی دارای مزیتهای خاص به خود می باشد که به صورت خلاصه در ادامه این مطالب آمده است که به آن توجه کنید.


ضد آب

ویژگی های این تشک بادی بسیار گسترده می باشد ولی در ابتدا با مشاهده تصاویر آن تصور می شود که محصولی ساده و ابتدایی است اما در واقع طراحان این تشک های بادی با در نظر گرفتن ظاهری ساده کاربرد ها و مزیت های بسیاری را پدید آورده اند که می تواند در یک روز آفتابی برای افراد تفریحی خاص را ایجاد نمایند. این محصول یک ویژگی داشته که مورد اهمیت است و آن هم ضد آب بودن می باشد که در زمان استفاده و قرار گیری بر روی سطح آب بسیار حائز اهمیت می باشد و سبب حفظ حالت قرار گیری آن در جای خود است. این ویژگی می تواند مانع از ورود آب به درون محصول و محل خالی داخلی آن شود و به این گونه سلامت تشک بادی را برای سال های طولانی حفظ نماید. اگر آب به بخش درونی محصول نفوذ کند باعث فرورفتن آن به داخل آب می شود و کارایی آن را از بین می برد. اگر چنین شکلی در زمان استفاده از تشک بادی رخ داد شما می توانید با شماره تماس مشاوران اینتکس تهران تماس حاصل کنید و به رفع مشکل خود بپردازید. این مشاوران در زمانی کوتاه شما را متوجه آسیب بدنه محصول می کند و باعث رفع آن می شوند.


با ضخامت و نرم

بدنه محصول بادی ارتفاع مناسبی از سطح ایجاد کرده است و در حالت راه اندازی و پر بودن از باد این ارتفاع را بیش تر کرده و موجب ایجاد راحتی و نرمی بسیار می شود. بخش بزرگتری باضخامت و ارتفاع بیش تر در بالای محصول قرار دارد که بالش بادی سرخود آن محسوب می شود و سبب راحتی افراد می شود و می تواند رضایت بیش تری را در زمان نشستن بر روی محصول برای افراد ایجاد نماید. این بخش دارای سطح صافی نیست بلکه روی آن را شیار هایی تشکیل داده است که نرمی بخش را بالا تر برده و افزایش می دهد. بخش سطحی محصول نیز دارای فرورفتگی های زیادی می باشد که در فاصله های یک اندازه قرار دارند و به یک اندازه می باشند. این بخش ها نیز باعث می شود حالت نرم تری در کمر رخ دهد و این نرمی افراد را از خستگی نجات دهد. 


طراحی شیشه ای و زیبا

این محصول بدنه ای رنگی و شاد دارد و می تواند زیبایی بالایی را ایجاد نماید. از این رو می تواند سبب جذابیت بیش تر آن شود. این بدنه زیبا شیشه ای و شفاف است و می تواند فضای زیبایی را در زمان حضور بر روی آب فراهم کند از این بدنه می توان فضای پشت آن را نیز دید و تمامی طرح ها و اشیاء داخل آب نمایان می شود. تشک بادی قابل استفاده در خشکی نیز است و می توان بر روی آن مشغول گرفتن آفتاب شد در این زمان نیز زیبایی فراوانی را به محیط می دهد و جذابیت خاصی برای افراد دارد.


خرید

تشک بادی روی آب مشبک اینتکس را می توانید از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس تهران در تمامی شهرستان ها خریداری کنید.

نوع
تفریحی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.3 کیلوگرم
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای طراحی فوق العاده
سه رنگ متفاوت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...