تشک بادی زخم بستر بست وینق

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، بیمارستانی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی زخم بستر بست وی مناسب برای بیماران عضلانی و استخوانی و قابل استفاده در خانه و بیمارستان با بهترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی

تشک بادی زخم بستر به همراه پشتی و تکیه گاه متصل  با قابلیت تنظیم کوتاه و بلند شدن تشک جهت تکیه دادن بیماران مناسب می باشد.می توان در اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون و در اتاق خواب برای استرحت بیماران استفاده کرد ، تشکی با قیمت مناسب وسبک و قابل حمل می باشد و می توان از آن در مسافرت هم استفاده کرد.جدید ترین مدل  تشک بادی زخم بستر در سال 2014 می باشد که از نرمی و راحتی فوق العادهای برخوردار بوده و ظاهری زیبا نیز دارد ، از این مدل تشک بادی میتوان در منزل جهت درمان بیماریهای استخوانی و درد مفاصل استفاده کرد ، این تشک بادی فقط رنگ کرم دارد. برند آن intex تحت لیسانس امریکا میباشد .

تشک بادی زخم بستر بست وی

تشک بادی زخم بستر بست وی محصولی کاربردی برای مواقع لازم است که توسط شرکت بزرگ بست وی ساخته شده است و از بدنه ای بادی برخوردار می باشد. این محصول خاص دارای ابعاد مناسبی است و ویژگی های مختلفی را نیز ایجاد می کند به همین خاطر مورد استقبال افراد قرار گرفته است تا آن را برای بیماران خود در منزل تهیه نمایند. تشک بادی برای زخم بستر در منزل گزینه ای مناسب است چرا که مراقبت از بیماران در منزل در شرایط مختلف دشوار می باشد اما با وجود چنین محصولی می توان از بروز بیماری های بیش تر و افزایش روند بیماری های کنونی جلوگیری کند. این محصول تحت لیسانس آمریکا می باشد و از بهترین متریال موجود در بازار تهیه شده است تا هم کاربرد بیش تری داشته باشد و هم در موارد بیش تر استفاده شود. بودن این تشک بادی در زمانی که شخصی بیمار در منزل است لازم و ضروری است چرا که نه تنها برای افرادی که زخم بستر دارند استفاده می شود بلکه از بروز زخم بستر برای بیماران دیگر نیز جلوگیری می نماید. از این رو دارای مزیت های مختلف است.


طراحی مناسب محصول

از آن جایی که بیماران در منزل ممکن است دچار کسل شدن و بی حوصلگی ناشی از عدم تحرک شوند این تشک بادی به گونه ای طراحی شده است که دارای تکیه گاه می باشد. تکیه گاه به افراد این امکان را می دهد تا در صورت نیاز تنظیم شده و برای مواقعی که قصد تماشای تی وی را دارند مناسب گردد. با این وجود سبب ایجاد شیب شده تا تماشای فیلم را برای آن ها آسان کند. این تشک بادی برای افرادی استفاده می شود که به حالت ساکن هستند و دارای عدم تحرک می باشند. به همین خاطر است که دارای مزیت هایی در طراحی خود هستند. یکی دیگر از مزیت های موجود در تشک بادی این است که سطوح آن نرم و منعطف بوده و دارای لطافت مورد نظر در زمان مصرف می باشد. با این حال بیماران می توانند از شرایط راحتی برخوردار شوند و به بهترین شکل در محل از آن استفاده کنند. بادی بودن بدنه نیز سبب می شود تا شرایط مناسبی تجربه شود و سبک و راحت باشد. با این وجود به راحتی نیز نصب می گردد و برای استفاده بیماران مفاصلی استفاده می گردد.


قابلیت های رویه محصول

دیگر مزیتی که در این تشک بادی ایجاد شده است و سبب علاقه مندی و استقبال افراد گردیده است این است که رویه محصول مواج می باشد و دارای طراحی هایی موازی هم است. با این صورت امکان گردش هوا بر روی آن وجود دارد تا هر چه بیش تر بتواند کارایی لازم را داشته باشد. گردش هوا برای بیمارانی که دارای زخم بستر هستند لازم و ضروری است و علت اصلی استفاده از این محصول برای آن ها همین گردش هوا می باشد. به این صورت محصول ضد تعریق می شود و از بروز بیماری جلوگیری می کند. این بخش سبب خنک شدن بخش کف محصول می شود و این امکان را ایجاد می کند تا بیماران در تمامی طول روز و شب بر روی آن باشند و از آن بهره مند گردند. به این ترتیب می تواند در روند بهبودی آن ها نقش داشته باشد و همچنین از بروز بیماری و شدید شدن آن جلوگیری کند.


رویه مقاوم و با دوام

این تشک بادی دارای طول عمر بالایی است که برگرفته از جنس محصول می باشد. به این صورت می تواند در زمان خرید برای مدت زمان طولانی برای بیماران مورد استفاده قرار گیرد. رویه محصول از جنس پی وی سی و پلی اورتان است که دارای قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد. به علاوه این جنس خاص بیش تر نرمی و لطافت تولید می کند و می تواند مطلوب باشد. به همین خاطر است که با توجه به باکیفیت بودن این رویه می توان از محصول مدت زمان زیادی بهره مند شد.


خرید

در صورت تمایل به خرید تشک بادی زخم بستر بست وی به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی ، بیمارستانی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
210 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC و پلی اورتان
جنس بخش کناری
PVC مات ضد آب
جنس کف
PVC و پلی اورتان
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سطح موازی
دارای تکیه گاه قابل تنظیم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...