تشک بادی طبی دو قلو

کد : اینتکس ۰۰۰۰۷

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری، روی آب
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
3,735,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی دو قلو در سایت رسمی فروش محصولات بادی و تشک بادی bestway با قیمت ارزان و ضمانت معتبر در نمایشگاه اینتکس تهران

تشک بادی دو قلو طبی سویلور: از منجصر به فرد ترین تشک های بادی شزکت سولیور که از جنس بادوام پی وی سی ساخته شده است و عمر زیادی دارد، روکش مخملی تشک بادی بسیار نرم و لطیف و ضد تعریق بوده ، این تشک بادی کامفورت و طبی می باشد.  ابعاد تشک بادی (طول: 190 سانتی متر، عرض: 140 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) است و بسیار مناسب برای منازل و ویلاهای خارج شهر می باشد، که هر وقت خواستید و مورد استفاده باشد به وسیله پمپ باد سزیع باد می کنید و بعد که دیگر لازم نیست خالی می  کنید ، بسیار سبک و کمجاست، به راحتی حمل و نقل می شود.  تشک بادی به صورت دو قلو طراحی شده که می توانید از آن به عنوان دو تشک بادی یک نفره، تشک بادی با تکیه گاه و همچنین تخت بادی با ارتفاع حدود 44 سانتی متر استفاده نمایید. در مسافرت برای دو نفر به راحتی می توان لذت برد،همچین این محصول به دلیل داشتن کیفیت بدنه خوب در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت مناسبی را از خود نشان داده و مناسب کوه نوردان می باشد، و علاوه بر این می توانید از آن بر روی آب های کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید.

شرکت سولیور از شرکت های بزرگ تولیدکننده محصولات بادی بخصوص تشک های بادی طبی می باشد که اغلب برای بیماران عضلانی استفاده می شود. یکی از محصولاتی که از تولیدات موفق این برند بزرگ می باشد تشک بادی طبی دو قلو است که یک تشک فوق العاده و خاص می باشد چرا که مانندی در بین انواع تشک بادی ندارد چرا که دوقلو بودن فقط مختص این تشک بادی می باشد. اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش انواع محصولات برند سولیور را برعهده دارد و هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت اصلی علاوه بر تشک بادی طبی دو قلو از انواع تشک بادی دیدن کرده و نسبت به سلیقه شخصی و نیازی که دارد محصول مورد نیزا خود را انتخاب کرده و به راحتی و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرد .

طراحی 

در طراحی تشک بادی طبی دو قلو به مسائل بسیاری توجه شده است چرا که همانطور که گفته شد این تشک طبی بوده و برای بیماران عضلانی ساخته شده است و برای اینکه بتوان راحتی مناسبی داشته باشد طراحان برند سولیور توجه بسیاری به  تولید محصول کرده اند. تشک بادی طبی دو قلو بسیار نرو لطیف و ویژگی مهمی که می شود به آن اشاره کرد خاصیت ضد تعریقی آن می باشد که مصرف کننده توجه ویژه ای به این موضوع دارد. در طراحی به وزن سبک تشک بادی طبی دو قلو توجه بسیاری شده و به راحتی این تشک بادی قابل جابجایی می باشد.

مشخصات فیزیکی : از آنجا که این تشک بادی از نامش هم پیداست دو قلو بوده و طبیعتا جایی بیشتری برای راه اندازی این تشک بادی بزرگ مورد نیاز است. طول این تشک 190 سانتی متر ، عرض تشک 140 سانتی متر که باید به این موضوع اشاره کرد که 140 سانتی متر اندازه هر یک از تشک های می باشد ارتفاع تشک نیز 22 سانتی متر می باشد. جنس تشک بادی طبی دو قلو به دلیل راحتی که باید داشته باشد بسیار نرم و لطیف است و جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی و برزنتی می باشد. مقاومت این محصول به دلیل ابعاد و جنس بدنه مناسب بسیار بالا می باشد و قابل اشاره است که این تشک بادی قادر به تحمل وزنی برابر 120 کیلوگرم در هر یک از تشک ها می باشد.

جمع بندی : این تشک های بادی هر کدام به تنهایی دارای پمپ باد از نوع سرخود می باشند که به راحتی استفاده از تشک بادی طبی دو قلو کمک بسیاری می کنند و مصرف کننده به راحتی می تواند در هنگام نیاز این تشک را باد و آماده استفاده کرده و در موقعی که مورد نیاز نیست با استفاده از همین پمپ های اقدام به تخلیه باد کرده و محصول را جمع آوری کند. علاوه بر پمپ بر چسب تعمیرات برای تعمیر پارگی های کوچک و دفترچه راهنما برای رفع سوالات احتمالی در هنگام استفاده از اقلام همراه این تشک بادی طبی دو قلو می باشد.

نوع
خانگی، سفری، روی آب
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
190 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
قابلیت طبی
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...