تشک بادی کمپینگ با رنگ خاکستری

کد : اینتکس ۵۶5313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری، روی آب
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ با رنگ خاکستری ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان  و مناسب در نمایندگی اینتکس

تشک بادی کمپینگ intex با رنگ خاکستری یکی از بهترین محصولات ساخته شده برای گردشگران و طبعیت گردان میباشد که جنس فوق العاده ای دارد و میتوند در میان بهترین تشک های بادی تولید شده در سال 2017 قرار گیرد.این  تشک بادی محصولی از کمپانی کلایمیت می باشد که به صورت قابل حمل  طراحی شده و تولید شده و حجم بسته بندی بسیار کوچکی دارد که باعث می شود بتوان آن را به سادگی و توسط ساک حمل موجود در بسته بندی منتقل کرد. این محصول برای کمپ های کوتاه مدت ساخته شده به همین دلیل جنس بسیار باکیفیت دارد که از نوع PVC بوده و در مقابل فشار بسیار مقاوم است و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. همچنین ابعاد و وزن این محصول به گونه ای است که میتوانید آن را به راحتی با خود حمل کرده و با داشتن ساک مخصوص این کار نیز ساده تر خواهد شد.با توجه به حجم باد بسیار کمی که این تشک دارد می توان آن را در مدت زمان حدود 30 ثانیه و توسط پمپ باد دستی یا برقی باد کنید. ابعاد این تشک بادی کمپینگ با عرض 99 سانتی متر بزرگ تر از سایر تشک های بادی کلایمیت بوده و فضای راحت تری را برای استفاده طولانی مدت به ارمغان می آورد.

 



تشک بادی کمپینگ با رنگ خاکستری محصولی با طراحی بسیار خاص و لذت بخش بوده که با کیفیت بسیار بالایی که داراست به آسودگی می توانید از آن در هر مناطقی استفاده کرده و لذت ببرید . در این نقد و بررسی به بررسی کامل این محصول پرداخته و مزایا و معایب آن را به طور کامل برای شما شرح می دهیم تا از خریدی که می خواهید انجام بدهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و بر روی آن دارای طرح های مواجی شکلی است که به همین دلیل ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از آن ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . این محصول به رنگ خاکستری بوده و می توانید از آن در کوهنوردی ، کویر ، جنگل و همچنین روی آی از آن استفاده نمایید . قابل ذکر است که به همراه این محصول یک پمپ دستی و ساک حمل بوده تا آن را به آسودگی باد و راه اندازی نمایید و یا به آسودگی جا به جایی کنید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از PVC برزنتی ضد تعرق بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و یا صدمات احتمالی است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر ، ارتفاع : 9 سانتی متر ، تحمل وزن : 100 کیلو گرم و در نهایت وزن این کالا 1.1 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی با ساک حملی که به همراه آن موجود است قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

به همراه این محصول یک پمپ دستی موجود بوده که برای راه اندازی آن می توانید پمپ را دردرون محفظه این کالا قرار داده تا در عرض سه الی پنج دقیقه محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری باید ذکر کرد که به هیچ افرادی که وزن آن ها بالای 100 کیلو گرم است از این محصول استفاده نکنند ، همچنین حتما در اسرع وقت پس از اتمام استراحتتان آن را جمع کرده تا صدمه و یا آسیب های احتمالی دچار این محصول نشود و در آخر وسایل تیز را از این کالا دور کرده تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر تشک بادی می توانید به آن برچسب تعمیرات زده و در صورت ترمیم نشدن محصول ، آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تشک بادی کمپینگ با رنگ خاکستری از محصولات زیبا و با کیفیت بوده که مناسب کمپین ها و مسافرت  می باشد . طراحی این مصحول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ خاسکتری می باشد . سطح بدنه این محصول به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق بوده و در زمان استفاده از این محصول ، باد از میان این لایه های مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این کالا از PVC برزنتی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .


نوع
خانگی، سفری، روی آب
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
9 سانتی متر
جنس رویه
PVC برزنتی ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
وزن 1100 گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...