تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد

کد ۵۵۴۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری ، خانگی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره دارای کیسه خواب از سری محصولات با کیفیت اینتکس تهران ، فروشگاه تشک بادی کمپینگ و تشک بادی با کیسه خواب

تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد از سری محصولات شرکت بست وی می باشد. این تشک بادی در دو نوع یک نفره و دو نفره و با رنگ های مختلف طراحی و تولید شده است و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این تشک بادی نوع یک نفره و زرد رنگ این تشک ها می باشد که دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این تشک بادی یک نفره 185 سانتی متر ، عرض آن 76 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک بادی نیز از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه می باشد.ضد تعریق بودن که مسئله ای بسیار قابل توجه است ، دارا بودن کیسه خواب سرخود و دارا بودن برآمدگی به عنوان بالش از سایر ویژگی های این تشک بادی می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد را می توان یکی از متفاوت ترین تشک های بادی طراحی شده در بازار به شمار بیاوریم که ساختار آن بسیار متفاوت و خاص است ، به طوریکه با خرید آن شما یک تشک بادی و یک کیسه خواب خواهید داشت تا بدین ترتیب بتوانید در سفر ها از داشتن یک جای گرم و نرم و همچنین راحت و انعطاف پذیر برخوردار شوید . داشتن یک بسترخواب در سفر ها یک نعمت بزرگی است که می توانید با خوابیدن در آن ، قوای جسمی خود را بازپس بگیرید و برای ادامه سفر سرحال باشید . از این رو فروشگاه اینتکس تهران برای مشتریان عزیز خود تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد را موجود کرده است تا علاقه مندان به این نوع تشک بادی بتوانند به بهترین شکل خرید خود را انجام داده و از محصول استفاده کنند . در ادامه مطلب بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد . 

ساخت و طراحی تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد

برای تولید و ساخت تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد از بخش های بادی و غیر بادی تشکیل شده است که بخش کف آن یعنی خود تشک به صورت بادی طراحی شده است . ساختار های بادی یکی از بهترین ساختار برای تولید تشک های طبی و راحتی می باشد که می توانید با استفاده از آن ها خوابی آرام و راحت داشته باشید . تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد طراحی شده در طول 185 سانتی متر و عرض 76 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نیز 22 سانتی متر می باشد ، این ابعاد برای استفاده یک نفره بسیار مناسب بوده و می تواند یک فضای عالی را برای شما در اختیار قرار دهد . 

جنس بدنه و رویه تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد

قسمت تشک و بخش های بادی تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است که این جنس یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد که می تواند انعطاف پذیری بالا را به محصول بخشیده و تضمین کننده کیفیت بالای محصول باشد . بخش رویه این محصول یک لایه پلی استری بوده و بخش کیسه خواب آن  وپتو آن نیز فومی می باشد که می تواند به خوبی دمای داخل کیسه خواب را حفظ کند . برجستگی در بخش بالایی تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد قرار داده شده است که می توانید از آن به عنوان یک بالش بادی سرخود استفاده کنید . تمامی بخش های این محصول ضد آب بوده و از این نظر در برخورد با رطوبت آسیبی به آن وارد نخواهد شد . 

راه اندازی تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد

برای راه اندازی تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد به مانند سایر محصولات بادی عمل خواهیم کرد ، برای راه اندازی محصول می توانید با استفاده از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد دستی و پدالی شاید بهترین نوع پمپ ها برای راه اندازی تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد باشد ، زیرا این نوع از پمپ ها نیازی به برق نداشته و می توانید در طبیعت نیز تشک بادی کمپینگ خود را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . توجه داشته باشید که میزان باد تشک را کنترل کنید و زیاد محصول را باد نکنید . در صورتی که پس از استفاده مداوم و بیش از 10 ساعت خوابیدن بر روی تشک بادی ممکن است ، تشک نیاز به شارژ شدن داشته باشد و این تخلیه باد کاملا طبیعی است . 

مراقبت و نگهداری از تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد

با توجه به اینکه تشک بادی یک نفره با کیسه خواب زرد مناسب برای کمپ ها و سفر ها است ، بهتر است که در هنگام استفاده از محصول از زیرانداز ها استفاده کنید . شما می توانید از این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به محصول آسیب وارد کند . البته در صورت آسیب دیدن محصول بادی می توانید از برچسب های تعمیراتی نیز استفاده کنید تا محصول خود را تعمیر نمایید . 


نوع
سفری ، خانگی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
185 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
ضد تعریق
دارای کیسه خواب سرخود
دارای برآمدگی به عنوان بالش
دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...