تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی

کد ۴۴۳۳۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 159 سانتی متر
  • عرض: 53.5 سانتی متر
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با طراحی چند تکه محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران می باشد .

تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی از  سری محصولات تشک های بادی شرکت بست وی بوده که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.ابعاد این تشک بادی برای استفاده یک نفر در نظر گرفته شده است و همچنین از حجم کمی برخوردار است و هنگام استفاده فضای اضافی ای مشاهده نخواهی کرد .طراحی قسمت رویه این محصول به شکل مواج بوده به همین دلیل هنگام خواب روی این کالا به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد همچنین طراحی چند تکه بدنه موجب شده تا از دریچه باد های مجزا برای راه اندازی بهره مند باشند. محصولی که از وزن و حجم بسیار کمی برخوردار بوده به همین دلیل جای گیری بسیار کمی در زمان حمل خواهد داشت. این تشک بادی به راحتی و در کمترین زمان ممکن به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.این محصول در حالت بسته بندی حجم بسیار کمی را اشغال میکند و به راحتی قابل جابجایی است 

تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی بست وی از  سری محصولات تشک های بادی شرکت بست وی بوده که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.این محصولات اغلب با فروش فوق العاده ای روبرو میشوند و دارای بالاترین کیفیت ممکن میباشند. تشک بادی یک نفره تاشو مسافرتی یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که کیفیت بالایی داشته و مخصوص طبیعت گردان و کسانی که زیاد اهل کمپ زدن در طبیعت هستند ساخته شده و ابعاد این محصول همچنین وزن پایین و طراحی جدید در این زمینه بسیار کمک کرده اند.به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بالایی است.این محصول را میتوان جزو بهترین تشک های مسافرتی به شمار آورد که دلایل این موضوع را در ادامه مطلب میتوانید مشاهد کنید .

ابعاد و تحمل وزن

یکی از مهمترین ویژگی های یک تشک بادی کمپینگ برای بیشتر خریداران ابعاد آن میباشد که باید تا حد ممکن سبک و قابل حمل باشد تا هنگام جابجایی دردسری ایجاد نکند و در عین حال محکم و مقاوم باشد که تمام این موارد در این محصول به صورت کامل رعایت شده اند و شاهد یکی از بهترین تشک های بادی مخصوص کمپینگ هستیم.تحمل وزن این تشک 150 کیلوگرم می باشد که وزن مناسبی برای تشک یک نفره می باشد . البته در صورت نیاز می توانید با کم کردن کمی از باد تشک ، تحمل وزن آن را کمی افزایش داده و از آن استفاده کنید اما برای استفاده بهتر و طولانی مدت از این محصول پیشنهاد میشود از انجام این کار خود داری کنید.این تشک بادی دارای ابعاد حساب شده ای میباشد و از آنجایی که این محصول برای حمل کردن و گردش در طبیعت طراحی شده در اندازه گیری ابعاد آن دقت زیادی شده تا فضای اضافی ای در تشک موجود نباشد و حمل کردن آن به سادگی صورت گیرد.تشک بادی یک نفره اینتکس دارای اندازه ای مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد که دارای 199 سانتی متر طول ، 95 سانتی متر عرض و 20 سانتی متر ارتفاع می باشد . 

طراحی و جنس بدنه 

یکی از دلایلی که این محصول مورد توجه بسیار قرار گرفته است طراحی جدید و زیبای آن میشود می باشد  که توجه اکثریت را به خود جلب می کند که دارای رنگ آبی روشن میباشد و با شیار های روی سطح بدنه تزیین شده. الیاف استفاده شده در این محصول موجب این شده است تا شما  بتوانید از این محصول در همه ی شرایط جوی استفاده کنید .با این طراحی خاصی که محصول دارد میتوانید آنرا به راحتی تا کرده و یا باز کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین به کمک وزن کم این محصول می توانید این تشک را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . شیار های موجود  روی سطح این تشک وظیفه ای غیر از تزیین دارند و آن عبور دادن جریان هوا هنگامی که تشک مورد استفاده قرار میگیرد است که این خاصیت باعث جلوگیری از عرق کردن بدن میشود.دیواره های داخلی این تشک نیز مستحکم بوده و وظیفه ی خود ، که ایجاد تحمل وزن بالا می باشد را به خوبی انجام می دهد.همچنین جنس مورد استفاده در این محصول نیز از بهترین نوع موجود در بازار میباشد..جنس بدنه ی کناری این تشک نیز از جنس PVC می باشد که دارای استحکام و قدرت بالایی می باشد . جنس کف این محصول نیز از  PVC دولایه تشکیل شده است که تحمل وزن تشک را بالا می برد .  جنس رویه ی این محصول PVC طرح چرم می باشد زیبایی خاصی به تشک بخشیده است و استفاده از آن لذت بخش خواهد بود .

جمع بندی

داشتن یک تشک مخصوص هنگام گردش میتواند یکی از مهمترین مسائل باشد و این موضوع زمانی مهم میشود که شما نیاز به استراحت دارید.تشک های بادی  ساخت شرکت اینتکس از محصولات با کیفیت و پرفروش می باشد که با توجه به مشخصات و ویژگی های خود یکی از محصولات پرطرفدار می باشد . وزن مناسب این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های تشک محسوب می شود که موجب این می شود تا تشک را به هر مکانی که میخواهید انتقال دهید و یا حتی در سفر همراه خود حمل کنید . این تشک همراه خود پمپ دستی مجزا دارد که می توانید از آن برای باد کردن تشک خود استفاده کنید .البته استفاده این تشک در آبهای عمیق و مواج همانند دریا توصیه نمی شود  ضدآب بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که به کمک آن می توانید از این تشک در آب استفاده کنید و از آن لذت ببرید زیرا این تشک قابلیت شناور ماندن بر روی آب را دارد .. شما می توانید از توضیحات بالا کمک گرفته تا در خرید خود به یک محصول مناسب برسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات می توانید با ما تماس بگیرید . 

نوع
سفری
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
159 سانتی متر
عرض
53.5 سانتی متر
ارتفاع
14 سانتی متر
جنس رویه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
نوع بدنه
ساده
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.1 کیلوگرم
دارای سطح موازی
دارای رویه ضد تعریق
قابلیت تاشو
بدنه کاملا ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...