تشک بادی Klymit یک نفره رنگ نسکافه ای

کد Klymit B01C3RW88Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری، روی آب
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 65 سانتی متر
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی  Klymit یک نفره رنگ نسکافه ای در تنها نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی و تشک بادی کمپینگ و سفری با قیمت ارزان

تشک بادی Klymit یک نفره رنگ نسکافه ای محصولی جدید و فوق العاده می باشد که می توان از آن به عنوان تشک بادی کمپینگ استفاده نمود.این تشک بادی مخصوص شرایط نامساعد آب و هوایی مانند کوهستان و جنگل  طراحی شده و میتواند به راحتی در این مکان ها مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید. این تشک بادی از جنس رویه و زیرین PVC ساخته شده است که کاملا مقاوم بوده و در برابر فشار و ضربه یکی از بهترین و مقاوم ترین کالا های موجود در بازار به حساب می آید. مهم ترین ویژگی  این تشک بادی ابعاد و حجم بسته بندی آن است که بسیار کوچک می باشد و در ساک حمل ویژه موجود همراه محصول جای میگیرد. که در کنار وزن کم آن، حمل تشک را بسیار آسان می کند. تشک بادی یک نفره Klymit کاملا ضد تعریق می باشد و برای استفاده طولانی مدت در شرایط مختلف همانند مسافرت و کوه نوردی یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار می باشد. این تشک بادی دارای طراحی ساده اما باکیفیتی است . برای کشب اطلاعات بیشتر شما می توانید با تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید .

تشک های بادی از محصولاتی هستند که در سفر ها و یا در منزل میتوان از آنها به عنوان جایگزینی برای تخت خواب های ثابت میشود که استفاده طولانی مدت از آنها باعث ایجاد ناراحتی هایی در ناحیه کمر میشود.تعدادی ازاین تشک های بادی نیز برای استفاده در محیط های بیرونی و شرایط نا مساعد ساخته شده اند تا طبیعت گردان نیز بتوانند از مزیت های آنها نیز بهره ببرند. تشک بادی klymit یک نفره یکی از همین تشک های بادی است که برای استفاده در این شرایط تولید شده و ویژگی ها و کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه این مطلب میخواهیم به بررسی آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید .

طراحی و ساختار: اولین ویژگی ای که در این محصول به چشم میخورد طراحی ظاهری آن است و در آن دقت بسیاری شده که در حین زیبایی کاربرد های فراوانی داشت باشد.طراحی بدنه ی این محصول به صورت مواج انجام گرفته تا مصرف کننده هنگام استراحت وضعیت مناسبی داشته باشد و علاوه بر آن این شیار های موجود در بدنه باعث جلوگیری از تعرق نیز میشود که این کار با عبور جریان هوا از لابه لای این شیار ها انجام میپذیرد.این تشک بادی به گونه ای طراحی شده تا به سادگی جمع شده و هنگام بسته بندی بسیار کوچک و کم حجم میشود که این ویژگی به شما این امکان را میدهد تا به سادگی آن را داخل ساک مخصوص گذاشته و با خود حمل کنید.این حجم کم باعث میشود که شما بتوانید به سادگی دیگر وسایل ضروری را با خود حمل کرده و این تشک نیز کمرین فضای ممکن را اشغال میکند.یکی دیگر از ویژگی هایی که در طراحی این محصول به چشم میخورد رنگ آن است که به رنگ نسکافه ای بوده که هنگام استفاده در محیط های جنگلی و یا کوهستان باعث میشود که تشک کثیف نشده و علاوه بر آن زیبایی خاصی نیز به تشک بخشیده است .لازم به ذکر است که این رنگ برای اولین بار در یک تشک بادی استفاده شده و توانسته مورد توجه خریداران واقع شود.این رنگ نیز با بیبشتر رنگ های موجود در وسایل منزل نیز مطابقت پیدا میکند و میتوانید از این تشک بادی در محیط منزل نیز استفاده کنید..

جنس بدنه و ابعاد: از مهمترین ویژگی های یک تشک بادی جنس آن است.این جنس باید به گونه ای باشد که تشک علاوه بر سبک بودن بسیار مقاوم باشد و بتواند در مقابل فشار دوام بیاورد.تشک های بادی کمپینگ معمولا کیفیت خوبی دارند اما این تشک بادی kymit  ساخت همین شرکت است که این شرکت به طور اختصاصی به تولید تشک های بادی مخصوص کمپینگ و محیط های بیرونی میپردازد به همنی دلیل این تشک بادی نیز کیفیت بسیار بالایی داشته و میتواند به راحتی در محیط های با شرایط سخت مانند کوهستان و یا جنگل بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار بگیرد.جنس بدنه این محصول از نوع PVC میباضشد که این نوع جنس در بیشتر محصولات بادی متداول است.دلیل این کار این است که استفاده از این جنس باعث میشود تا تشک کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه داشته باشد و فشار وارد شده را به راحتی دفع کند.همچنین استفاده از این جنس باعث شده تا تشک علاوه بر مقاوم بودن در مقابل ضربه بسیار سبک شود تا بتوان آن را با خود حمل کرد و در هر جایی بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار داد.ابعاد این محصول برای استفاده های یک نفره طراحی شده و دارای ابعاد طول 180 سانتیمتر و عرض 65 سانتی متر داشته و همچنین ارتفاع 7 سانتیمتری برای آن بسیار مناسب میباشد .در کنار این ابعاد این تشک بادی قادر به تحمل وزنی حدود 100 کیلوگرم میباشد که برای این ابعاد بسیار مناسب بوده .

جمع بندی : استفاده از تشک های بادی امروزه رو به افزایش است و با ساخت تشک های بادی مخصوص محیط های بیرونی میتوان از مزیت های آنها در هر جایی استفاده کرد.تشک بادی کمپینگ klymit یک نفره یکی از تشک های بادی ساخته شده برای استفاده در محیط های بیرونی میباشد که جنس و کیفیت بسیار بالایی داشته و که از نوع PVC بوده و میتوانن به راحتی در مقابل فشار مقاومت کند.همچنین این محصول بسیار سبک بوده و میتوانید به سادگی آن را با خود حمل کنید و کمترین زمان آن را آماده استفاده کرده و از استراحت روی آن لذت ببرید.

نوع
خانگی، سفری، روی آب
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
180 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
ارتفاع
7 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه برزنتی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
شرکت سازنده
Klymit

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...