تشک بادی Wenzel یک نفره با پمپ برقی سرخود

کد ۵۵۴۳۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی Wenzel  یک نفره با پمپ برقی سرخود محصولی از شرکت intex تهران ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان یک تشک بادی حرفه ای و زیبا و با مقاومت بالا برای استفاده دائمی و شخصی بهترین تشک بادی همراه برای یک خواب آرامبخش

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ برقی سرخود محصولی از شرکت Wenzel می باشد که کیفیت بسیار خوبی  در عین وزن و ابعاد مناسب استفاده یک نفر را دارد. ابعاد و ضخامت این محصول با طول 203 و عرض 152 سانتی متری کاملا استاندارد بوده و در اغلب شرکت ها برای محصولات دو نفره از همین ابعاد استفاده می شود. بر روی قسمت پایینی این تشک بادی از پمپ باد برقی با قابلیت استفاده با برق شهری تعبیه شده است که این پمپ قدرت بالایی برای باد کردن تشک دارد و در مدت زمان کمتر از سه دقیقه آن را باد کرده و آماده استفاده می کند. جنس این تشک بادی از پی وی سی می باشد که در اغلب محصولات بادی از آن استفاده می شود و با جدید ترین استاندارد های روز دنیا همراه شده است. رویه این تشک بادی  جیر می باشد و در استفاده های طولانی مدت با توجه به سطح رویه مواج آن با 42 پستی و بلندی استاندارد برای تشک بادی دو نفره کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده های طولانی مدت کاملا مناسب می باشد.

تشک بادی Wenzel یک نفره با پمپ برقی سرخود از جدیدترین مدل های تولید شده توسط شرکت ونزل می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی به شکل مستطیلی بوده و دارای رنگ کرم می باشد. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای تشک های ثابت باشد که هم ستفاده از آن راحت تر از و هم از نظر هزینه کاملا به صرفه تر. سطح این محصول دارای سطح مواج بوده که سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. در ادامه به بررسی این تشک بادی یک نفره خواهیم پرداخت.


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : همانطور که می دانید از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تشک بادی بایستی به آن توجه بسیاری نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. تشک های بادی باید دارای دنه ای بسیار مقاوم و با دوام باشند تا بتوان مدت زمان طولانی تری از آن استفاده نمود. همچنین در ساخت آن باید از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود تا هیچ گونه ضرری برای پوست انسان نداشته باشد و کاملا ضد حساسیت باشد. این تشک بادی دارای سطحی از جنس وینیل مخملی بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تشک بادی از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند. از این تشک بادی می توان در مسافرت ها و درون چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم و دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. از مزیت های دیگر این تشک بادی می توان به کوچک بودن ابعاد بسته بندی آن اشاره کرد که فضای بسیار کمی را درون صندوق عقب ماشین اشغال کرده و به راحتی می توانید آن را با خود به سفر ببرید.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنهای به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که برای تهیه آن می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و توسط پمپ آن را باد می کنید. پس از این که تشک شکل خود را گرفت و باد شد، پمپ را از آن جدا کرده و دریچه هوای تشک را می بندید. همجنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
با پمپ برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...