تشک زخم بستر خانگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، بیمارستانی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 92 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی زخم بستر خانگی مناسب برای بیماران عضلانی و استخوانی و قابل استفاده در خانه و بیمارستان با بهترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی

تشک بادی زخم بستر خانگی از سری محصولات مخصوص بیمار می باشد که در کشور تایوان تولید می شود و مخصوص بیمار های عضلانی ، استخوانی و بخصوص زخم بستر می باشد جنس این محصول از پی وی سی و پلی اورتان بوده که در برابر انواع فشارهای ناشی از اوزان بالا و همچنین برخورد آب مقام است. این محصولات با توجه به ویژگی های خاصی که دارد از قابلیت ماساژ دادن بیماران بهرمند است. این تخت تحمل وزنی برابر 200 کیلوگرم را دارد ، این محصول در نوع خانگی و بیمارستانی طراحی و تولید شده است ، این تشک بادی از ابعاد مناسبی برخوردار می باشد طول این تشک 200 سانتی متر و عرض آن 92 سانتی متر میباشد و دارای ارتفاع 13 سانتی متر است ، جنس بخش کناری محصول از از پی وی سی مات ضد آب و جنس کف از پی وی سی و پلی اورتان می باشد ، این محصول دارای پمپ باد کمپرسوری می باشد که مخصوص ماساژ نیز می باشد. این محصول زیبا را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

تشک زخم بستر خانگی

تشک زخم بستر خانگی یکی دیگر از وسایل کاربردی برای استفاده بیماران بد حال است که برای مدت بسیار طولانی می بایست در بستر بیماری باشند و بدون تحرک به سر ببرند. این تشک بیمار مزیت های زیادی دارد که با این وجود برای افراد این مکان را ایجاد می کند که به راحتی و با آرامش بتوانند به استراحت بپردازند و دچار بیماری هایی از قبیل زخم بستر نشوند. زخم بستر بیماری پوستی است که در بخش های بدون تحرک بدن بیمار رخ می دهد و علاوه بر بیماری که دارند این نیز آن ها را دچار آسیب و مریضی می کند. تشک زخم بستر امکانات لازم به جهت حفظ سلامت بیماران را ایجاد می کند و می تواند برای آن دسته از افراد که دارای زخم بستر می باشند مفید باشد. از این رو دارای قابلیت های مختلفی می باشد و تمامی این امکانات را به درستی می تواند ایجاد نماید. تشک زخم بستر کاملا منعطف است تا بر روی بخش خواب افراد قرار بگیرد و بتواند کل بدن افراد را فرا بگیرد. از این رو دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد و بر روی تخت و تشک قرار می گیرد.


خصوصیات تشک زخم بستر

از آن جایی که بیماران در زمان ساکن ماندن و خوابیدن به مدت زمان طولانی در بخش کمر دارای گردش هوا نمی باشند و نمی توانند تکان بخورند تا هوا به بخش زیرین آن ها نیز وارد شود دچار چنین چیز هایی می شوند و زخم بستر را ایجاد می نمایند. این تشک دارای امکانات لازم به جهت گردش هوا در زیر بدن افراد می باشد و می تواند برای آن ها در شرایط سکون موقعیت ویژه ای را فراهم سازد. از این رو از بروز زخم بستر جلوگیری می شود و می تواند برای افراد مناسب باشد. تشک زخم بستر را می توان بر روی تخت در منزل قرار داد و از مزیت های آن بهره مند شد. سبک بودن و ضد تعریق بودن آن نیز برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر مناسب است و در افرادی که دارای زخم بستر هستند نیز مانع از رشد روند بیماری می شود. زخم بستر بیماری است که نیاز به مراقبت بسیار زیاد دارد از این رو برای فردی که در حالت سکون درازکشیده است وضعیت بدی را ایجاد می کند. به همین خاطر است که برای این گونه بیماران خرید تشک زخم بستر بسیار مهم است و مهیا کردن آن ضروری می باشد.


چگونگی راه اندازی محصول

این تشک زخم بستر بادی می باشد و از سلول های یک اندازه و کنار هم ساخته شده است. در واقع این محصول به این صورت بافته شده است تا بتوان به راحتی آن را جا به جا کرد و وزن سبکی نیز برای آن ایجاد نمود. به همین خاطر است که بدنه برقی بوده و به وسیله اتصال به برق راه اندازی می شود. راه اندازی آن ساده است. به همین خاطر در زمان کم این کار رخ می دهد و می توان باد درون تشک را تنظیم کرد. چرا که محصول دارای پمپ باد می باشد که افراد بر اساس نیاز خود میزان باد را معین می کنند و همچنین می توانند نرمی و منعطف بودن را براساس علاقه افراد ایجاد سازد.


ماساژور محصول

این تشک زخم بستر مجهز به ماساژور نیز می باشد تا به این صورت دیگر افراد بدون تحرک نباشند و زخم بستر در آن ها رخ ندهد. از این رو می توانند بر روی تشک زخم بستر به آسانی استراحت کنند و در صورت نیاز ماساژور آن را نیز روشن نمایند. این بخش از محصول بسیار حائز اهمیت است و وجود آن نیز به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به آسان ترین صورت به ادامه روند بیماری فکرکنند. همچنین می تواند در افرادی که دچار زخم بستر شده اند نیز بهبود حاصل کنند.


خرید

در صورت تمایل به خرید تشک زخم بستر خانگی به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی ، بیمارستانی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
200 سانتی متر
عرض
92 سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
جنس رویه
PVC و پلی اورتان
جنس بخش کناری
PVC مات ضد آب
جنس کف
PVC و پلی اورتان
پمپ
دارد
نوع پمپ
کمپرسوری
وزن
110 کیلوگرم با تخت
سایر ویژگی ها
دارای کمپرسور مخصوص باد و ماساژ
دارای سطح موج دار
دارای تخت آهنی قابل تنظیم
ضد تعریق
قابلیت تنظیم مقدار هوای داخل تشک
محصول کشور تایوان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...