تشک مواج سلولی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 8 کیلوگرم
4,865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک مواج سلولی مناسب برای بیماران عضلانی و استخوانی و قابل استفاده در خانه و بیمارستان با بهترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی

تشک مواج سلولی با طراحی منحصر بفرد و استاندارد های جهانی پر کاربرد برای جلوگیری از زخم بستر بیماران بی تحرک است. تحمل وزن زیادی را دارد، دارای پمپ باد همراه با محفظه جدا شونده مناسب برای دفع آسان بیمار است ، ابعاد تشک مواج لوله ای شکل 200 طول ، 87 عرض ، و ارتفاع 11 سانتی متر می باشد.  دارای موتور پرقدرت و کم صدا است ، دارای فیوز اطمینان در هنگام نوسان برق است و تشک مواج لوله ای دارای 4 عدد ضربه گیر لرزشی طراحی شده است، موتور تولید 5 تا 8 لیتر هوا در هر دقیقه می کند ،دارای استانداردهای اروپا ISO13485/9001,CE,FDA  با دو سال گارانتی تعمیر  می باشد. دارای 18 عدد سلول لوله ای شکل بزرگ هوا و یک عدد سلول یدکی از جنس PVC پی وی سی است می باشد. ، با بهترین کیفیت و رنگ بندی های متنوع در فروشگاه اینتکس عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اینتکس تماس حاصل فرمایید .

وزن
8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...