تشک مواج ویلچر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، بیمارستانی
  • تحمل وزن: 85 کیلو گرم
  • طول: 43 سانتی متر
  • عرض: 43 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک مواج ویلچر از سری تشک های باکیفیت و دارای ویژگی های منحصربه فرد محصولی تولید شده در شرکت اینتکس که مخصوص انواع دستگاه های ویلچر

تشک مواج ویلچر از سری تشک های باکیفیت و دارای ویژگی های منحصربه فرد محصولی تولید شده در شرکت اینتکس که مخصوص انواع دستگاه های ویلچر طراحی شده است و تولید می شود. این محصول در نوع خانگی ، بیمارستانی طراحی و تولید می شود ،‌طول این محصول 43 سانتی متر ، عرض 43 سانتی متر و دارای ارتفاع 10  سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی برابر 85 کیلوگرم را دارا می باشد. جمس رویه این محصول از پی وی سی و اورتان ، جنس بخش کناری از پی وی سی مات ضد آب و جمس کف پی وی سی و پلی اورتان می باشد. علاوه بر این ویژگی ها به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع کمپرسوری وجود دارد  که مزایای بسیاری دارد و این پمپ کمپرسوری مخصوص باد و ماساژ می باشد . 


تشک مواج ویلچر

تشک مواج ویلچر از جمله بهترین محصولاتی می باشد که کاربرد درمانی دارد و در شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول خاص برای انواع ویلچر ها استفاده می شود و در منزل و بیمارستان کاربرد دارد. از این محصول خاص که دارای طراحی طبی و راحتی بوده است برای تمامی بیماران استفاده می شود و هم برای آن ها از ایجاد زخم بستر جلوگیری می کند و هم برای بیمارانی که دارای این زخم ها هستند شرایط مطلوبی را فراهم می سازد و در روند بهبودی آن ها تاثیر مثبت قرار می دهد. تشک مواج همان طور که از اسم آن مشخص است دارای طراحی بی نظیری می باشد که رویه آن ظاهری را ایجاد کرده است و می تواند در طولانی مدت شرایط بهتری را فراهم سازد و هم چنین با این رویه می تواند قابلیت های مهمی را برای بیماران مهیا سازد. از این رو یکی از تاثیر گذار ترین و ضروری ترین محصولاتی بوده است که امروزه برای استفاده بیماران خریداری می شود و در شرایط گرما و بدی هوا بهترین موقعیت را برای بیماران ایجاد می سازد. این محصول برای بیمارانی است که مدت زمان طولانی در بستر هستند و قدرت تکان خوردن ندارند از این رو به حالت سکون در یک جا قرار دارند. برای آن ها از تشک مواج استفاده می شود اما در زمانی که قصد جا به جایی دارند باید از این تشک ها نیز برای ویلچر استفاده شود تا بهترین موقعیت نصیب افراد گردد. امکانات محصول به شرح زیر می باشد:


امکانات محصول

این تشک مواج بر روی خود طراحی هایی بر آمده دارد که اصطلاحا به آن مواج گفته می شود. این تشک ها دارای امکانات لازم هستند و همگی برای بهتر شدن شرایط بیمار به کار می آیند. این محصول دارای رویه ای این چنینی بوده است تا در هر حال بتوان از رویه طبی برخوردار بود. افرادی که توانایی حرکت ندارند باید از محصولات طبی و راحتی استفاده کنند و این شرایط را داشته باشند چرا که بدن آن ها در صورت آسیب به این صورت در  آمده است و در هر حالتی نیاز به راحتی و آسایش دارند. از این رو رویه مواج محصول نقش مهمی در محبوبیت آن در بین بیماران بوده است و برای آن ها بهترین موقعیت را ایجاد می سازد. از سوی دیگر این محصول خاص بدنه ای دارد که ضد تعریق می باشد. از آن جایی که ضد تعریق بودن برای بیماران این چنینی از بروز زخم بستر جلوگیری می کند و یا از بد تر شدن این زخم ها نیز جلوگیری می کند می تواند بهترین مزیت در طراحی تشک مواج باشد و امان استفاده طولانی مدت برای افراد را مهیا سازد. از این رو افرادی که دارای بیمارانی هستند که توانایی حرکت ندارند لازم است از این تشک مواج استفاده کرده و برای ویلچر آن ها نیز شرایط را فراهم سازند. تا به راحتی بتوانند به مکان های مختلف جا به جا شوند.


بافت مناسب محصول

این محصول خاص دارای بافتی دقیق و با ضخامتی است که می تواند دوام و طول عمر بدنه را افزایش دهد. از این رو با استحکام لازم می باشد و در عین حال منعطف بودن را نیز دارد. این بدنه می تواند شرایط نگه داری افراد را بهتر سازد و مدت زمان استفاده از محصول را افزایش دهد. از این رو دارای بافت هایی با طول عمر بالا می باشد که با دقت و ظرافت در کنار هم قرار گرفته و تشکیل این محصول را داده اند. بافت تولید کننده این محصول باعث می شود که بدنه ضد تعریق شود و نیز محصول به طور کلی ضد حساسیت باشد. از این رو می تواند هوا را به صورت آزادانه در داخل بافت های خود به گردش در بیاورد.


دارای پمپ کمپرسوری

این محصول دارای یک پمپ می باشد که می تواند شرایط را بهتر سازد. این پمپ به جهت باد و ماساژ در کنار محصول قرار گرفته است و می تواند بهترین موقعیت را مهیا سازد. از این رو برای این گونه محصولات لازم و ضروری می باشد. در زمان راه اندازی محصول این بخش م تواند در زمان کم محصول را نصب کند و نیز در زمانی که طولانی مدت افراد بر روی ویلچر می نشینند امکان آن را مهیا می سازد تا به صورت ماساژور عمل کرده و بدن را از حالت سکون نجات دهد.


خرید

برای خرید تشک مواج ویلچر می توانید به نمانیدگی اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی ، بیمارستانی
تحمل وزن
85 کیلو گرم
طول
43 سانتی متر
عرض
43 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
جنس رویه
PVC و پلی اورتان
جنس بخش کناری
PVC مات ضد آب
جنس کف
PVC و پلی اورتان
پمپ
دارد
نوع پمپ
کمپرسوری
وزن
1.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای کمپرسور مخصوص باد و ماساژ
دارای سطح موج دار
دارای تخت قابل تنظیم
ضد تعریق
قابلیت تنظیم مقدار هوای داخل تشک
محصول کره
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...