تشک کمپینگ بادی یک نفره اینتکس

کد intex 99875

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 60 سانتی متر
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ بادی با قیمت ارزان در نمایندگی تشک بادی از سری محصولات شرکت Fox Outfittersساخته شده ،عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان تشک بادی دارای بدنه برزنتی بسیار مقاوم در برابر اشیا می باشد استفاده آن در هر مکانی بلامانع است شما می توانید این محصول را روی سنگ لاخ  شنزار چادر سفری استفاده نمایید کیفیت بسیار بالای این محصول قابلیت را برای آن فراهم نموده است که بتوانید در هر مکانی از آن به راحتی استفاده نمایید اینتکس تهران مرکز فروش تشک های بادی اینتکس و سفری و تشک های سفری در ایران می باشد

تشک بادی کمپینگ یک نفره از سری محصولات قابل استفاده در مسافرت است که توسط  شرکت Fox Outfitters ساخته شده و مخصوص استفاده در کمپ های کوتاه مدت طراحی شده و با بدنه ی مقاومی که دارد میتوان به راحتی از آن استفاده کرد و دیگر نگران آسیب دیدن آن نبود. این شرکت  تا کنون کالا های بسیار با کیفتی را تولید و روانه بازار کرده است.و این تشک بادی  نیز یکی از همین محصولات است که رویه آن از جنس وینیل برزنتی ساخته شده است که در مقایسه با سایر مواد موجود در بازار از مقاومت بالاتری برخوردار است و می توان آن را در شرایط مختلفی مانند  منزل،  سطح شنی یا بر روی شاخ و برگ درختان در جنگل استفاده نمود.  ابعاد و حجم تشک نیز بسیار کوچک می باشد و به سادگی قابل قرار گیری در کوله پشتی قرار می گیرد. به علاوه زمانی که آن را باد کرده باشید نیز فضای کافی برای استراحت و راحتی یک نفر را فراهم می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی کمپینگ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک کمپینگ بادی یک نفره از مدل های بسیار دوست داشتنی و پر استفاده در سفر ها می باشد که به واسطه طراحی بی نظیر خود به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تشک های بادی طراحی شده برای کمپینگ و سفر ها می باشد که جابجایی و حمل بسیار ساده ای را داشته و حتی می توان آن را با استفاده از کوله پشتی به سفر ها برده و از محصول استفاده کرد . تشک های بادی نرم و راحت هستند و کیفیت ساخت آن ها بسیار بالاست به همین دلیل به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند ، از این رو می بینیم که تشک کمپینگ بادی یک نفره نیز به خوبی می تواند وزن یک فرد بزرگسال را به بهترین شکل تحمل کند . در ادامه مطلب فروشگاه اینتکس تهران قصد دارد تا به بررسی کامل تشک کمپینگ بادی یک نفره بپردازد . 

طراحی و ساخت تشک کمپینگ بادی یک نفره

طراحی و ساخت این محصول تقریبا شبیه به تشک های بادی دیگری است که برای استفاده در خانه ساخته می شود  ، با این تفاوت که ابعاد آن به خصوص ارتفاع محصول کمی کوچک بوده و به همین دلیل نیز به راحتی قابل حمل می باشد . از لازمه تشک های بادی کمپینگ نیز به همین ویژگی نیاز داریم تا به راحتی از محصول در سفر ها استفاده کنید . از ویژگی های طراحی بسیار عالی این محصول می توان به داشتن رویه مواج اشاره نمود که می تواند یک سطح نرم و استاندارد را برای استراحت کردن ایجاد کند ، زیرا رویه مواج می تواند بسیار انعطاف پذیری سطح تشک را افزایش دهد تا اینچنین در صورت استفاده از محصول بتوانید به راحتی و برای طولانی مدت از محصول استفاده کرده و خواب آرامی را تجربه کنید . 

جنس بدنه تشک کمپینگ بادی یک نفره

شرکت ها برای ساخت محصولات بادی ممکن است از اجناس مختلفی استفاده کنند ، ولی دیده شده است که شرکت های بزرگی همچون اینتکس و بست وی برای تولید محصولات بادی خود به ویژه تشک های بادی از اجناس مرغوبی به نام pvc استفاده کرده اند که یکی از محبوب ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، زیرا این محصولات انعطاف پذیر و نرم هستند ، اما در عین حال دوام عالی داشته و به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این جنس کاملا ضد آب است و در صورت خیس شدن نیز صدمه ای به آن نخواهد رسید . با توجه به دوام بالای محصول در برابر نور خورشید می توان گفت که به راحتی از محصول می توانید در بیرون از خانه نیز استفاده کنید . 

راهنمای راه اندازی تشک کمپینگ بادی یک نفره

برای راه اندازی تشک کمپینگ بادی یک نفره می توانید از پمپ باد پدالی سرخود تشک استفاده کرده و از آن طریق به راحتی محصول را راه اندازی کنید . بخشی از بدنه محصول ، یک پمپ پدالی قرار داده شده است که می توانید با فشردن آن توسط پا و حرکت مداوم ، با سرعت زیادی محصول خود را راه اندازی کنید . بدین ترتیب به سادگی می توانید تشک خود را در دل طبیعت بدون نیاز به پمپ های باد دیگری راه اندازی کنید . 

مراقبت و نگهداری از تشک کمپینگ بادی یک نفره

توجه داشته باشید که باد زیاد می تواند به بدنه محصول آسیب وارد کند ، بنابراین وارد شدن فشار چه از سمت داخل و چه از سمت خارج به تشک بادی ، می تواند موجب آسیب دیدن محصول بادی شود  این در حالی است که تشک کمپینگ بادی یک نفره به خوبی می تواند تا 136 کیلوگرم را تحمل کند ، به همین دلیل نیز می توان گفت استحکام لازم را برای تحمل وزن یک فرد بزرگسال را دارد . از سمت دیگر بایستی به این نکته اشاره کنیم که برخورد جسم های نوک تیز و یا سطوح زبر نیز می تواند به این محصول بادی آسیب وارد کند . شما می توانید در صورت نگهداری صحیح از این محصول ، سال های سال از آن استفاده کنید ، زیرا عوامل محیطی به آن آسیب نخواهد رساند .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
198 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پدالی سرخود
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...