تیوپ بادی آب پاش دار جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن: 1 کیلو گرم
350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک تیوپ بادی با امکانات جدید ساخته توسط شرکت جیلونگ این تیوپ بادی علاوه بر داشتن امکان آموزش شنا برای کودکان 3 الی 6 سال

یک تیوپ بادی با امکانات جدید ساخته توسط شرکت جیلونگ این تیوپ بادی علاوه بر داشتن امکان آموزش شنا برای کودکان 3 الی 6 سال که با استفاده از این محصول می توان در چند جلسه آموزش های ابتدایی شنا را به آنها یاد داد . از این شناور بادی می توان به عنوان یک وسیله بازی نیز استفاده کرد زیرا با داشتن یک تفنگ آبپاش در قسمت جلویی می توان به تفریح و بازی کردن با همنوعان خود بپردازد و از یک تفریح سالم و مفرح تمام لذت را ببرد . از مهم ترین ویژگی های یک وسیله بازی مخصوصا برای کودکان جنس و کیفیت محصول می باشد زیرا کودکان زیاد مراقبت خاصی از وسایل خود ندارند و به همین دلیل باید یک وسیله مقاوم برای آنها در نظر گرفته شود که شرکت جیلونگ به همین خاطر از PVC کمک گرفته که علاوه بر استحکام بالا در شرایط مختلف از مقاومت مناسبی برخوردار است . همچنین طراحی داخلی تیوپ به شکلی می باشد که پاهای کودکان در دو طرف قرار بگیرد تا تعادل در هنگام بازی کردن حفظ شود و از سقوط آنها به آب جلوگیری شود . و در قسمت نشیمنگاه آن یک تکیه گاه تعبیه شده تا در هنگام نشستن کودک احساس راحتی داشته باشد . وزن این تیوپ بادی 1 کیلوگرم بوده که کودکان می توانند براحتی آن را حمل و جابجا نمایند . شما می توانید این محصول زیبا را با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
وزن
1 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
دارای حفره قرار گیری پا
دارای تفنگ آبپاش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...