تیوپ بادی حلقه ای با طرح ماهی دریایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: PVC
  • وزن: 650 گرم
  • سایر ویژگی ها: دارای طراحی زیبا بر روب بدنه مناسب سنین 5 تا 10 سال
1,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ بادی حلقه ای با طرح و نقش  ماهی از سری تولیدات جدید شرکت جیلونگ می باشد. این حلقه بادی مخصوص کودکان 5 تا 10 سال ساخته شده

تیوپ بادی حلقه ای با طرح و نقش  ماهی از سری تولیدات جدید شرکت جیلونگ می باشد. این حلقه بادی مخصوص کودکان 5 تا 10 سال ساخته شده که می توانند با استفاده از آن در آب ها و استخرهای با عمق زیاد شنا کنند و بودن هیچ مشکلی روی آب شناور باقی بمانند . این تیوپ بادی جنس و بدنه ای بسیار مقاومی تشکیل شده که باعث خواهد شد در برابر فشارها و تغییرات دوام زیادی داشته باشد . از این تیوپ می توان به عنوان وسیله آموزش شنا برای کودکان استفاده کرد و به آنها چگونگی حفظ تعادل و باقی ماندن روی آب را آموزش داد . وزن تیوپ 200گرم می باشد که وزن فوق العاده ایده آلی برای اینگونه وسایل بوده تا کودکان بتوانند براحتی این وسیله را حمل نمایند و از خستگی زودرس آنها جلوگیری خواهد نمود . این محصول زیبا و با دوام را می توانید از سایت اینتکس تهران انتخاب کرده و سفارش دهید تا درب منزل خود آن را تحویل بگیرید .

قطر
60 سانتی متر
جنس بدنه
PVC
وزن
650 گرم
سایر ویژگی ها
دارای طراحی زیبا بر روب بدنه
مناسب سنین 5 تا 10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...