تیوپ بادی شورتی دارای سایه بان

intex 56577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • قطر: 142 سانتی متر
  • ارتفاع: 74سانتی متر
  • وزن: 1 کیلوگرم
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت اینتکس بر این موضوع کاملا اشراف دارد که باید تنوع محصول و زیبایی آنها را به شدت دنبال کند و برای سلایق مختلف و سنین متفاوت طراحی خاصی داشت

شرکت اینتکس بر این موضوع کاملا اشراف دارد که باید تنوع محصول و زیبایی آنها را به شدت دنبال کند و برای سلایق مختلف و سنین متفاوت طراحی خاصی داشته باشد . برای همین منظور این شرکت یک محصول منحصربفرد و کم نظیردر طراحی تیوپ و وسایل شنا یک تیوپ بادی شورتی با ظاهری متفاوت را روانه بازار کرده است . اصلاح شورتی بخاطره این بکار برده می شود چون پاهای کودک از دو محفظه ای که در کف آن قرار دارد عبور داده می شود که باعث افزایش حفظ تعادل و راحتی کودک به هنگام استفاده می شود و آنها دیرتر خسته می شوند . این تیوپ بادی دارای سایه بان می باشد که می توان از آن در آب های آزاد و مکان های آفتاب گیر و رو باز بهره برد . جنس بدنه از PVC ساخته شده که مواد بسیار مقاوم و ایده آل برای اینگونه محصولات می باشد . برای کمک در راه اندازی و نگهداری آن یک دفترچه راهنما در نظر گرفته شده که می توانید از آن سود ببرید . این محصول را می توانید در سایت اینتکس تهران دنبال نمایید و برای سفارش آن اقدام فرمایید .

نوع
تفریحی
قطر
142 سانتی متر
ارتفاع
74سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
30 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب برای سنین 1 تا 3 سال
دفترچه راهنما
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...